Ik loop zo wel even naar het station, zit een FRS.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:45 schreef Bastard het volgende:
MM ff inlopen
Was vorige week nog in dorp van NV .. wat een rotonde's overal
Kheb geen idee, ik moest naar lisserbroek voor die auto, en reed door NV.. allemaal stoplichten, trekkers door het dorp, rotonde's vreugdevuurtje bij een rotonde.. ik denk wat is dat hier allemaal voor zottigheidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik loop zo wel even naar het station, zit een FRS.
Zeker die nieuwbouwwijk? Getsewoud?
Voor Japan is Monster Hunter zeker een grote titelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
http://kotaku.com/5456991(...)om-announcements-are
900 euro!!! Van het pad hoorquote:Volgens een inmiddels verwijderde tweet van de Duitse MediaMarkt gaat de tablet van Apple iPad heten en zal deze los 900 euro kosten. In combinatie met een abonnement van T-Mobile moet het apparaat 500 euro opbrengen.
Dat is goedkoop!quote:
Goedkoop? Ik snap nog steeds niet wat je er mee kan. Blijf lekker bij de Touch, hoef geen Mac enzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is goedkoop!![]()
![]()
Ik rekende zelf al op 1000+ euro.
Dat is net zo duur als een instapmodel MacBook.En de samenwerking met TMobile zou betekenen dat je er een simkaart in kunt stoppen voor mobiel internet.
Ik ben erg benieuwd naar het apparaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:10 schreef Wessiej het volgende:
Goedkoop? Ik snap nog steeds niet wat je er mee kan. Blijf lekker bij de Touch, hoef geen Mac enzo
Ik denk dat ze er een soort netbook van makenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar het apparaat.
Vooral de meerwaarde die het biedt t.o.v. de iPhone/iTouch. Ik neem aan dat die er is.
Gijs om te beginnen past die telefoon/computer/mp3 speler niet eens in je binnenzak!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar het apparaat.
Vooral de meerwaarde die het biedt t.o.v. de iPhone/iTouch. Ik neem aan dat die er is.
Ik heb een mooie rugzak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:14 schreef Bastard het volgende:
Gijs om te beginnen past die telefoon/computer/mp3 speler niet eens in je binnenzak!
Ik denk dat het meer wordt. Bijvoorbeeld ook een eReader. Tijdschriften, boeken en kranten via de iTunes store kopen lijkt me geweldig!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef kepler het volgende:
Ik denk dat ze er een soort netbook van maken
Anders zie ik het nut er echt niet van in
Als er een applefridge uitkomt kun je meteen je blikjes gekoeld meenemen heequote:
Bericht lijkt me onzinquote:De prijs van 500 euro geldt in combinatie met een tweejarig T-Mobile Complete L-abonnement van 120 euro per maand.
Lijkt me ook. Ik zou niet weten waarvoor je 120 moet betalen. Onbeperkt Internet is een tientje in de maand bij T-Mobile. En bellen zie ik me echt niet doen via een iTablet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef kepler het volgende:
Bericht lijkt me onzin
Een abbo van 120 per maand
Drie maanden abo en je kan het ding los kopen. Dat zal wel een foutje zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Bericht lijkt me onzin
Een abbo van 120 per maand
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:21 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat ook als app beschikbaar?quote:
Ja. Maar je kunt hem ook als bookmark op je scherm zetten. Één druk op de knop en je hebt je teller. Hij zet er zelf een kek icontje bij.quote:
Ok best leuk zo interactiefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Maar je kunt hem ook als bookmark op je scherm zetten. Één druk op de knop en je hebt je teller. Hij zet er zelf een kek icontje bij.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gjeugd___.html?p=7,1
Welke aanpak danDat hebben we nu wel geprobeerd toch?
Net weer naar werk gefietst, haar was erna serieus bevroren. Nog kouder, reallyquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef Bastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)eeeeel_kouderde.html
Oh wat een heerrrrlijk wintertje, komt meer sneeuw ook![]()
Zo koud zal het niet wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef Bastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)eeeeel_kouderde.html
Oh wat een heerrrrlijk wintertje, komt meer sneeuw ook![]()
Het word verrrschrikkkelijk koud Gijsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Zo koud zal het niet wordenMaar het wordt ook geen lente
Gewoon temperaturen net onder/rond nul en kans op sneeuw na woensdag
Ik vrees het ook. De dag na morgen! Schepen in de straten, wolven lopen los, mensen in de bibliotheek...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het word verrrschrikkkelijk koud GijsBelieve!
Ik zat met een vriend bij sherlock holmes, toen kwam de reclame van deze film. Serieus, slechste ooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ja joh, ga het nog een beetje verheerlijken.
GANGSTERBOYS, 18 februari in de bioscoop!
Dat zou een goed script zijn voor een film Gijs!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. De dag na morgen! Schepen in de straten, wolven lopen los, mensen in de bibliotheek...
Ik zou buurthuizen voor ze bouwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:59 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aliban___.html?p=1,1
Een ezel stoot zich niet... na laat maar
Maar misschien eerst een stad als SF of LA door tornado's laten vernietigen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef Bastard het volgende:
En dan ergens in NY ofzo als decor, wat denk je?
Awesome!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef Bastard het volgende:
En dan ergens in NY ofzo als decor, wat denk je?
Precies.. laat ze eerst meer inzicht krijgen, praten kan dan altijd nogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou buurthuizen voor ze bouwen.
Serieus...dat mens zouden ze moeten ontslaan. Beetje praten met terroristen die vrouwen en kinderen bewust opblazen. Laten we beginnen met Ter Horst behandelen zoals de Taliban vindt dat vrouwen behandeld moeten worden.
Wut?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:09 schreef Wessiej het volgende:
Hey, buiten staan marocs te vechten, grote groep ook. Hoop dat ze allemaal sterven daar.
Ik kijk naar buiten, daar staan 2 groepen finnen tegen elkaar te vechten, nu politie enz.quote:
pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:09 schreef Wessiej het volgende:
Hey, buiten staan marocs te vechten, grote groep ook. Hoop dat ze allemaal sterven daar.
Ik geloof er geen hol vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten, daar staan 2 groepen finnen tegen elkaar te vechten, nu politie enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |