abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games dinsdag 26 januari 2010 @ 09:20:10 #51
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77280438
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review Mass Effect 2
[..]

Klaar.
_____0______
.....Kennedy
pi_77280448
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:18 schreef Bastard het volgende:
Ja precies, en misschien dat ik iets heel stoms zeg hoor, maar ik heb een telefoon om mee te bellen en te smssen.
SMS-en is wel heerlijk op een iPhone. Je hebt dat virtueel toetsenbord en je kunt je sms-en per contactpersoon nalezen via een soort msn. Bellen gaat op zich wel goed. Het is alleen gratis via mijn zakelijke Nokia, en je hebt niet dat hele touchscreen tegen je wang aan (wordt vettig).
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_77280482
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:18 schreef Bastard het volgende:
Dammiitttt
Stap in dan!
Zit te wachten op mijn shipping mail van Amazon.
  Redactie Games dinsdag 26 januari 2010 @ 09:24:34 #54
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77280524
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:22 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Stap in dan!
Haha ik ook, zaterdag in huis meestal. Zondag beginnen met gamen, dan heb ik meer dan 30 minuten de tijd.
.....Kennedy
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:27:09 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77280581
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ook, de mensen zie ik ken hebben de Iphone of geruild, of hebben een barst in de ruit en willen een ander toestel.

Nokia, nooit gezeik, altijd goed, en doet hetzelfde.
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:09 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gijs, ga voor de iPhone! Absoluut! Je weet dat ik kritisch en cynisch ben. Maar toch vind ik Apple producten fantastisch. En de iPhone is eigenlijk het summum van alles wat Apple de afgelopen decennia heeft ontwikkeld en geleerd. Je hebt sowieso een gebruiksvriendelijke mp3 speler en photoalbum. Mail, contactpersonen, bookmarks zijn supersimpel in het beheer en makkelijk te synchroniseren met je desktop. Tenslotte ben je niet gebonden aan de standaard applicaties. Er zijn honderd duizenden apps die je (vaak gratis) kunt downloaden om je iPhone helemaal aan je eigen wensen samen te stellen! Ik gebruik zelf bijvoorbeeld geen navigatie (ik ben een OV-reiziger), maar je kunt kiezen uit een dozijn aanbieders. Van Tom Tom tot Garmin. Tenslotte heb je ook meteen een mooie handheld om te gamen. Je speelt dezelfde games als op de PSP en de DS voor een fractie van de prijs. Afgelopen weekend nog Chinatown Wars (7,99) en Broken Sword (5,49) gedownload!

Maar zoals Plunk al zei, pas op! Voor je het weet wil je nooit meer anders en ga je er een bijbehorende Mac bijkopen.

Die Google Android lijkt me qua mogelijkheden wat beperkt. Vooral omdat het helemaal gericht op Google is. Makkelijk als je alleen wilt bellen en je mail en contacten wil synchroniseren met GMail. Efficient, makkelijk, zakelijk zonder onnodige poespas. Niets spannend aan dus.

Ik heb hiervoor een HTC Touch gehad. Vreselijk! Nooit meer! Alles is ellende met Windows Mobile. Wil je ook maar iets verbinden of synchroniseren kun je een half uur lang begeven door onlogische menu’s. Daarnaast blijf je zoals bij Windows klooien met mapjes. Chinees prul is het!
Precies het verschil meteen tussen beide telefoons. Nokia: geen gezeik, gewoon een goed toestel. iPhone: een hoop geblaat om allemaal randzaken die er niet toe doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:40:47 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77280888
Wat een toffe prijsvraag: http://www.capcom-europe.com/forum/showthread.php?t=38131

Jammer dat 'ie net afgelopen weekend afliep
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_77280925
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Precies het verschil meteen tussen beide telefoons. Nokia: geen gezeik, gewoon een goed toestel. iPhone: een hoop geblaat om allemaal randzaken die er niet toe doen.
IPhone is gewoon enorm flexibel. Jij noemt het misschien randzaken, maar het zijn allemaal apps die afzonderlijk het leven net ietsje pietsje leuker en makkelijker maken.

Trein/OV-app om te zien of er vertragingen zijn of spoorwisselingen, apps van website als Giant Bomb/Geen Stijl/Telegraaf om snel te bij te lezen, Wi-Fi tracker om openstande netwerken te vinden, YouTube/Uitzending Gemist/Journaal om filmpjes te kijken, photobucket om foto's up te loaden naar een website, wikipedia app, etc etc etc.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:46:47 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77281016
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

IPhone is gewoon enorm flexibel. Jij noemt het misschien randzaken, maar het zijn allemaal apps die afzonderlijk het leven net ietsje pietsje leuker en makkelijker maken.

Trein/OV-app om te zien of er vertragingen zijn of spoorwisselingen, apps van website als Giant Bomb/Geen Stijl/Telegraaf om snel te bij te lezen, Wi-Fi tracker om openstande netwerken te vinden, YouTube/Uitzending Gemist/Journaal om filmpjes te kijken, photobucket om foto's up te loaden naar een website, wikipedia app, etc etc etc.
Psst, dat kan ik ook allemaal
pi_77281105
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat hij ze moet vasthouden en dan zijn keuze moet maken.
Voor mij is de iPhone gewoonweg enorm intuitief, omdat het besturingssysteem een afgeleide van Mac OS X is. Geen zin meer in Windows en Nokia interface.
  Redactie Games dinsdag 26 januari 2010 @ 09:52:26 #60
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77281147
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kan jij Doodle Jump doen tijdens het minuutje wachten in MW2, neen.
.....Kennedy
pi_77281207
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:52 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Kan jij Doodle Jump doen tijdens het minuutje wachten in MW2, neen.
Wat is dat voor spel? Ik zie hem altijd bovenaan staan bij de bestverkochte apps.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:56:15 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77281235
Een iPhone menu heeft allemaal icoontjes toch voor de verschillende programma's? Nokia kan dat tegenwoordig ook, maar je kunt ook kiezen voor de klassieke lijstweergave. Interface is wat dat betreft exact hetzelfde. In de nieuwste firmware zit zelfs kinetic scrolling, dus dat voordeel verdwijnt ook

Echt, ik was stiekem ook een beetje jaloers op de iPhone en haar apps, maar toen ik me ging verdiepen in mijn Nokia (5800, een al wat ouder model van begin 2009 ofzo) bleek dat deze ook alles kan wat ik wil. Shazam, Internet, foto's direct uploaden, bellen, sms, mms, Youtube, nu.nl, navigatie, etc. En alles is gratis.

Wat wel blijft is dat de iPhone een grotere fanbase heeft en meer verschillende software zoals bijvoorbeeld games. Gamen op een Nokia zul je niet snel doen omdat er simpelweg geen games voor verschijnen zoals GTA China. Ik heb die game echter gespeeld bij een vriend van me en ik trek die gesimuleerde knoppen niet. Als ik game wil ik feedback van een ingedrukte knop, noem me ouderwets, maar zo'n d-pad-op-touch-screen is vreselijk
  Redactie Games dinsdag 26 januari 2010 @ 09:57:15 #63
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77281261
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wat is dat voor spel? Ik zie hem altijd bovenaan staan bij de bestverkochte apps.
Niet eens kopen, nog nooit zo'n verslavend spel gehad. Heel makkelijk, je bent een poppetje dat springt naar boven, en overal staan kleine platformpjes, idee is dat je zo hoog mogelijk komt. Ondertussen allemaal power-ups, vijanden enz. Mijn record staat op 45.000 nog wat, kom niet meer hoger.
.....Kennedy
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:59:28 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77281330
pi_77281366
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een iPhone menu heeft allemaal icoontjes toch voor de verschillende programma's? Nokia kan dat tegenwoordig ook, maar je kunt ook kiezen voor de klassieke lijstweergave. Interface is wat dat betreft exact hetzelfde. In de nieuwste firmware zit zelfs kinetic scrolling, dus dat voordeel verdwijnt ook

Echt, ik was stiekem ook een beetje jaloers op de iPhone en haar apps, maar toen ik me ging verdiepen in mijn Nokia (5800, een al wat ouder model van begin 2009 ofzo) bleek dat deze ook alles kan wat ik wil. Shazam, Internet, foto's direct uploaden, bellen, sms, mms, Youtube, nu.nl, navigatie, etc. En alles is gratis.
Klopt, maar ik vind het op de iPhone net allemaal iets makkelijker en iets intuitiever. Maar zoals gezegd, dan komt omdat ik de MacOSX interface gewend bent. Een van de grote voordelen voor mij is ook de volledige integratie met mijn MacBook Pro. Als ik de voordeur binnenkomt schakelt mijn toestel over van 3G naar Wi-Fi en begint hij al te synchroniseren.
quote:
Wat wel blijft is dat de iPhone een grotere fanbase heeft en meer verschillende software zoals bijvoorbeeld games. Gamen op een Nokia zul je niet snel doen omdat er simpelweg geen games voor verschijnen zoals GTA China. Ik heb die game echter gespeeld bij een vriend van me en ik trek die gesimuleerde knoppen niet. Als ik game wil ik feedback van een ingedrukte knop, noem me ouderwets, maar zo'n d-pad-op-touch-screen is vreselijk
GTA is even wennen, maar het werkt wel! Maar wat ik geweldig vindt zijn die remakes van allemaal oude adventures! Fantastisch! Ik heb er nu Monkey Island, Broken Sword en Beneath a Steel Sky opstaan.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:01:02 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77281370
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review Mass Effect 2
[..]

Klaar.

_____O_____
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:02:19 #67
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77281394
Even al dat iPhone nieuws lezen van jullie Moet nog bijkomen van die heeeeerlijke review! Godver
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:03:09 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77281418
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:22 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Stap in dan!
Ja.. en een maand later Bad Company 2 zeker.. moet ook nog een kinderkamer doen.
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:03:57 #69
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77281439
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja.. en een maand later Bad Company 2 zeker.. moet ook nog een kinderkamer doen.
Ja Gijs,... het gaat hard nu he,... hoe lang nog?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:06:45 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77281517
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

Eensch met jou.
Ik ben ook een Nokia man wat dat betreft, een Iphone doet het ook allemaal leuk maar je moet er niet mee bellen. Ja hallo, een fucking telefoon he.
En games op een phone.. daar ga ik het niet eens over hebben
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:07:34 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77281538
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja Gijs,... het gaat hard nu he,... hoe lang nog?
We hebben volgende week een 20 weken echo

Nog een paar maanden en ze is weer met verlof, na de zomer weer aan het werk
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:09:30 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77281601
Ik kan anders wel een keer wat oude games wegdoen en dan ME2 halen, klinkt als een bruut spel, heeft meer voorrang op batman, of de nieuwe sam fisher.
Sorry, ik kan het voor mijzelf niet goed praten om meer dan 4 games in een jaar te kopen.. helemaal niet omdat ik met forza nog niet klaar ben, eigenlijk Cod4 nog een keer wil doen.
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:11:43 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77281654
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:09 schreef Bastard het volgende:
Ik kan anders wel een keer wat oude games wegdoen en dan ME2 halen, klinkt als een bruut spel, heeft meer voorrang op batman, of de nieuwe sam fisher.
Sorry, ik kan het voor mijzelf niet goed praten om meer dan 4 games in een jaar te kopen.. helemaal niet omdat ik met forza nog niet klaar ben, eigenlijk Cod4 nog een keer wil doen.
Bij Gamemania schijn je dus makkelijk games te kunnen inleveren. Je krijgt er niet zo heel veel voor, maar elke euro is er een. Ik wil het zelf ook doen, maar ik zou niet weten voor welke game

Bij Gamemania is een game met 20 euro korting van ingeleverde games net zo duur als een import zonder ingeleverde games
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:13:23 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77281702
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Bij Gamemania schijn je dus makkelijk games te kunnen inleveren. Je krijgt er niet zo heel veel voor, maar elke euro is er een. Ik wil het zelf ook doen, maar ik zou niet weten voor welke game

Bij Gamemania is een game met 20 euro korting van ingeleverde games net zo duur als een import zonder ingeleverde games
Ja zoiets inderdaad.. ja heb nog wel oude games.. tafeltennis van rockstar, vond ik altijd leuk om bewaren om te bewaren heeft geen zin, krijg ik vast een euro voor
Maar heb ook GTA vlgs mij, en the orange box, kan ook wel weg.. briljant in zn soort maar speel het gewoon niet.
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:48:30 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77282518
Ik ga ook eens naar de Telegraafsite, staat dit met foto op de index:
http://www.telegraaf.nl/t(...)schoten__.html?p=3,1

pi_77282718
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef Bastard het volgende:
BC2? Militaire FPS Gijs? Je hebt MW2 toch al.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:57:15 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77282798
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:54 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

BC2? Militaire FPS Gijs? Je hebt MW2 toch al.
Jawel, maar de MP is niet zo tof als vorige deel. SP is was wel erg praat.
Bij BC2 merk je gewoon dat het battlefield is, lekker grote maps, voertuigen ter beschikking, dingen kunnen kapot gaan, je hebt 1942 vast ook wel gespeeld om te weten hoe battlefield speelt, tof
The truth was in here.
pi_77283128
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:06 schreef Bastard het volgende:
Eensch met jou.
Ik ben ook een Nokia man wat dat betreft, een Iphone doet het ook allemaal leuk maar je moet er niet mee bellen. Ja hallo, een fucking telefoon he.
En games op een phone.. daar ga ik het niet eens over hebben
iPhone is meer een iTouch waarmee je kunt bellen in plaats van een telefoon met extra functionaliteiten. Ik zie het echt als een klein zakcomputertje.

En games? Ach, ik kan dezelfde games als voor de DS spelen voor 1/10e van de prijs met mooiere graphics.
En in de trein of op de pot is het heerlijk!
pi_77283207
jeej

Ps3 'te leen'

Kan ik toch nog Heavy Rain checken
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:14:01 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77283306
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:10 schreef Scarface2004 het volgende:
jeej

Ps3 'te leen'

Kan ik toch nog Heavy Rain checken
Van de vrachtwagen gevallen?
pi_77283350
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef Bastard het volgende:
Jawel, maar de MP is niet zo tof als vorige deel. SP is was wel erg praat.
Bij BC2 merk je gewoon dat het battlefield is, lekker grote maps, voertuigen ter beschikking, dingen kunnen kapot gaan, je hebt 1942 vast ook wel gespeeld om te weten hoe battlefield speelt, tof
Als de MP niet speelt kun je MW2 beter verkopen, krijg je nu nog een mooie prijs voor.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:16:31 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77283376
Als de Iphone nou nog gebruikt kon worden als afstandsbediening.. dan was het wat. En oh ja, een andere provider dat is misschien nog wel het belangrijkste
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:17:18 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77283404
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als de MP niet speelt kun je MW2 beter verkopen, krijg je nu nog een mooie prijs voor.
Goed punt.. heb alleen dat spel gekregen van iemand, dat is ook zo lullig dan
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:18:54 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77283463
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef Bastard het volgende:
Als de Iphone nou nog gebruikt kon worden als afstandsbediening.. dan was het wat. En oh ja, een andere provider dat is misschien nog wel het belangrijkste
Alle telefoons hebben onwijs toffe gadgets en features en wat wil jij? Een AB-functie

Gijs
pi_77283508
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef Bastard het volgende:
Er zit wel bluetooth op, dus je kunt hem vast gebruiken als afstandsbediening voor een PS3.
Er zit wel een app op waarmee je hem als muis kunt gebruiken. Op zich wel handig, hoef ik niet en mijn laptop én een muis mee te nemen.
pi_77283526
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je hebt hem toch uitgespeeld en van genoten?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:21:39 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77283542
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:20 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Er zit wel bluetooth op, dus je kunt hem vast gebruiken als afstandsbediening voor een PS3.
Er zit wel een app op waarmee je hem als muis kunt gebruiken. Op zich wel handig, hoef ik niet en mijn laptop én een muis mee te nemen.
Binnenkort sowieso de iTablet
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:22:33 #88
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_77283571
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

ik heb de mp ook al een paar weken niet gedaan. Doe op het moment alleen nog heeel af en toe wat voetballen maar meer niet.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:25:50 #89
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77283666
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alle telefoons hebben onwijs toffe gadgets en features en wat wil jij? Een AB-functie

Gijs
Dat zou ik ook wel willen Alleen zit er op de meeste telefoons geen infrarood meer...
The line is a dot to you!
pi_77283668
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Van de vrachtwagen gevallen?
Nee

Maatje van me heeft er al een tijdje een maar is bijna nooit thuis.
Dus ik stelde voor dat dat ding ook best onder mijn tv mocht staan.
Geen idee wanneer die weer terug moet
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_77283698
Mass Effect 2 bij Amazon.co.uk gecanceled. Ik wil hem dit weekend gamen! Dan maar 16 euro meer betalen. Is hij al ergens gesignaleerd
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:31:58 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77283869
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
Mass Effect 2 bij Amazon.co.uk gecanceled. Ik wil hem dit weekend gamen! Dan maar 16 euro meer betalen. Is hij al ergens gesignaleerd
Ja dat heb ik dus ook.. ik betaal 60 euro als ik hem meteen kan spelen.. dat verschil is mij het wachten op de post niet waard. Die actie moet ik hebben, naar de winkel, kopen , in mijn hand naar huis... beter dan wachten op post.
The truth was in here.
pi_77284051
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:31 schreef Bastard het volgende:
Ja dat heb ik dus ook.. ik betaal 60 euro als ik hem meteen kan spelen.. dat verschil is mij het wachten op de post niet waard. Die actie moet ik hebben, naar de winkel, kopen , in mijn hand naar huis... beter dan wachten op post.
Dit weekend heb ik geen afspraken, kan ik mooi gamen. Weekenden daarna heb ik weer afspraken. Ik verwacht wel dat Amazon hem zaterdagochtend wel zou leveren...maar je weet maar nooit. Dat is mijn overweging.
  Redactie Games dinsdag 26 januari 2010 @ 11:38:09 #94
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77284073
Ach k heb ME2 voor 35 euro, dan heb ik hem zaterdag, wel best. Toch nog dagelijks MW2 (ondertussen een van de meest gespeelde spellen ooit bij mij ) en Bayonetta...
.....Kennedy
pi_77284096
Typisch...Dimplus heeft hem op 26-1 staan, FRS op 28-1 en de Dixons op 29-1...wat is het nou?
  Redactie Games dinsdag 26 januari 2010 @ 11:39:40 #96
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77284140
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
Typisch...Dimplus heeft hem op 26-1 staan, FRS op 28-1 en de Dixons op 29-1...wat is het nou?
12game.com en consoleshop verkopen hem al.
.....Kennedy
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:44:35 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77284317
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gijs
Ja .. maar geef me eens ongelijk.. heb je handige gadget, zitten er apps op waar ik geen reet aan heb. Kheb navi in de auto en een tomtom, ik heb een console, ik rij niet met de trein.. heb er geen kut aan, alleen maar zn mooie (breekbare) uiterlijk.
Nee dan moet ik hem kunnen gebruiken voor bellen, smssen, foto's en als AB
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:44:50 #98
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77284325
Die stress hier om een game Dat ben ik wel verleerd sinds Fable 2
The line is a dot to you!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:45:21 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77284346
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
MM ff inlopen

Was vorige week nog in dorp van NV .. wat een rotonde's overal
The truth was in here.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:45:43 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77284360
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:44 schreef kepler het volgende:
Die stress hier om een game Dat ben ik wel verleerd sinds Fable 2
Ik haat dat.. moet het in de hand hebben
The truth was in here.