e-mail& pass graag?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef Garlie het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga emigreren, weg uit dit belachelijke land! Alsof het met dat rare kabinet en Balkenende met zijn leugens nog niet genoeg is, doet de belastingdienst er nog eens een schepje bovenop: belasting betalen over persoonlijke gegevens op het internet! Mogen we dan helemaal niets meer in dit land? Overal moeten we belachelijke prijzen voor betalen! Dan de benzine weer, mijn sigaretten worden onderhand per maand ook weer duurder, het is gewoon niet leuk meer!
No way, dat ik dan óók nog eens belasting over mijn persoonlijke gegevens moet betalen op het internet. Alsjeblieft beste Belastingdienst ga je bezig houden met nuttige zaken en laat mij gewoon met rust!
Brief
zekers, ik zie nu de inhoud van ts zijn mailboxquote:
Doegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef Garlie het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga emigreren
quote:
Ach hij is niet de enige:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef KosterT het volgende:
TS heeft waarschijnlijk een hoax mail van een of andere kutpuper gehad en gelooft het ook omdat ie zelf een kutpuper is.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef wise het volgende:
[..]
zekers, ik zie nu de inhoud van ts zijn mailbox![]()
![]()
De belastingdienst gaat ook werkelijk een informatie website opzetten met een .tkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:48 schreef Garlie het volgende:
Sorry hoor dat ik niet allemaal weet hoe dat precies werkt, ik dacht kan gewoon op die manier.
Brief
zit er nep uit. Maar ik zie een zwarte hand, dus misschien heb je er daarom 1 gekregen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:48 schreef Garlie het volgende:
Sorry hoor dat ik niet allemaal weet hoe dat precies werkt, ik dacht kan gewoon op die manier.
Brief
Kun je de brief ook een kwartslag draaien?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:48 schreef Garlie het volgende:
Brief
quote:Gedetailleerde technische gegevens verbergen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gedetailleerde technische gegevens zeg!op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |