Nee, geen tijd. Morgen.quote:
T laatste, en ik ga slapenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hier stopte ik.
Mag/moet ik je uitlachen, of moet ik vragen hoe het met je gaat?
wat jij wiltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hier stopte ik.
Mag/moet ik je uitlachen, of moet ik vragen hoe het met je gaat?
Ohja, fuck dat was jij, had ik niet eens doorquote:
Tweede dus. Duidelijk. Men, klinkt heftig...!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat jij wilt
maar het was een heftig en ernstig ongeluk.
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1690
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat jij wilt
maar het was een heftig en ernstig ongeluk.
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1690
Tjab heeft idd weer een engeltje verspeeldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:37 schreef Xtreem het volgende:
Als je eenmaal glijdt kun je niets meer; reed laatst in de sneeuw met 30 km op een verkeerslicht af, 400 meter (!) voor het verkeerlicht gas los, en rustig remmen.... Mooi niet dat ik op tijd stil stond....
Koppeling in, rem los, gas los en rustig sturen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tjab heeft idd weer een engeltje verspeeld
Bij die situatie helpen winterbandjes/ABS/TC/VSA ook weinig idd
Het probleem is ook niet zozeer sneeuw (daar zijn winterbandjes koning), meer de ijslaag eronder... bij mijn lange remactie was de weg op het oog ook schoon. En sturen doet dan ook al niet zoveel...
Thank you capt'n Obvious voor de herhaling van een rijvaardigheidstrainng, echter gleed ik hier met zeer licht remmen rechtdoor over een ijsplaat. Zelfs zonder remmen en met licht bijsturen gebeurd er dan weinig.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Koppeling in, rem los, gas los en rustig sturen.
Overigens worden winterbanden juist op ijs getest:
Omdat je remde.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Thank you capt'n Obvious voor de herhaling van een rijvaardigheidstrainng, echter gleed ik hier met zeer licht remmen rechtdoor over een ijsplaat. Zelfs zonder remmen en met licht bijsturen gebeurd er dan weinig.
Zeg flapdrol, dat jij met dat soort standaard rijvaardigheidstraining statements de waarheid in pacht denkt te hebben terwijl je de situatie vanachter je toetsenbordje niet eens kent zegt meer over jou. Als jij denkt dat je kunt sturen met voorbanden zonder grip moet je het vooral proberenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat je remde.
Maar gelukkig zijn Nederlanders eigenwijzer dan hun rijkunsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |