Uiteraard hou ik er rekening mee, overingens is het een richtlijn. Kijk eens voor de grap op MP wat je voor 500e kan krijgen, is best veel. Ik heb zelfs een Opel Omega V6 voorbij zien komenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:03 schreef Paladijn het volgende:
Ik hoop wel dat je rekening houdt met de 500 euro limiet Peu, 't zou wat zijn als je daar bij de start staat en ter plekke gediskwalificeerd wordt
Overigens: http://www.autoblog.nl/ar(...)saab-voor#post-33617
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb 2 niet rijdende Visa's, een rijdende Lada 111 en een rijdende Lada Niva![]()
Volvo 66 is ook een optie natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij?Nog steeds de 156?
Die diezzzzel gaat maar niet stuk, de rest erom heen wel
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ohja, de bak los halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Subframe los, en de auto liften.
Andere andere optie is beetje afhankelijk van je auto, maar als je een beetje ruimte hebt kan je de assen & motorsteunen loshalen, motor iets kantelen en dan zo de bak los halen.
Is er genoeg ruimte om het bellhouse eraf te schuiven ja? Bij mijn DAFje niet namelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kan bij een 340 gewoon van onderaf hoor.
Bellhouse is de omhuizing van de koppelingsplaat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is er genoeg ruimte om het bellhouse eraf te schuiven ja? Bij mijn DAFje niet namelijk
Helemaal full options zo te zien?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
Ik had nog een foto van de knopjes beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige nadeel is dat er geen cupholder te vinden is, maar daar verzin ik wel wat op.
't enige dat ik niet heb, zijn mistlampenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Helemaal full options zo te zien?.. Maarja airco is zeker standaard in de States?
.. En dat van die bekerhouder heb ik vaker gelezen, misschien op dit forum een oplossing te vinden?
Volvo850forum
Geen bekerhouders?? Geen wonder dat je die dingen haast niet ziet rijden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
Ik had nog een foto van de knopjes beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige nadeel is dat er geen cupholder te vinden is, maar daar verzin ik wel wat op.
Zoekfunctie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
't enige dat ik niet heb, zijn mistlampen
Oef, wat een groot forum... hoe vind ik daar iets terug
Als je het dashboardkastje opendoet, kun je twee bekers kwijt op het klepje. Maar dus niet tijdens het rijden want het is net zoals bij een vliegtuigtafeltje een deukje, geen houderquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen bekerhouders?? Geen wonder dat je die dingen haast niet ziet rijden.
Ooh! Zo'n uitschuifding bedoel je? Ja, dat zou best kunnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Trouwens, het klepje onder de radio. Is dat geen bekerhouder of is het de asbak?
Handleidingquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh! Zo'n uitschuifding bedoel je? Ja, dat zou best kunnen
Ik moet de handleiding nog steeds lezen.
Dat doe ik normaal gesproken ook ja, maar ik wil wel van alles gebruikmaken, dus als ik niet weet wat het is, laat ik het links liggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Handleiding, gewoon alle klepjes en knopjes uitproberen
Geniaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
www.carbagerun.nl
auto kopen voor 500 euro, beetje aan verspijkeren en dan met z'n 2en 2500km in 5 dagen door half europa rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |