ik heb 2 niet rijdende Visa's, een rijdende Lada 111 en een rijdende Lada Nivaquote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef lipje het volgende:
[..]
hoeveel barrels heb jij nu in bezit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij?Nog steeds de 156?
Waarom?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga ook op zoek naar een belastingvrije 340. Gaat wel lastig worden
Omdat ik nog geen belastingvrije heb gevonden, misschien zoek ik op de verkeerde plek.quote:
foto van 10 januariquote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef Paladijn het volgende:
meer sneeuw bij jullie dus, hier lag vanmorgen 2 cm poedersneeuw die nu platgereden/gelopen is...
Zal morgen wel glibberen en glijden worden met de voorspelde kou
Ik zie met enige regelmaat wel belastingvrije voorbij komen hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen belastingvrije heb gevonden, misschien zoek ik op de verkeerde plek.
Heb wel een bijna belastingvrije gevonden op marktplaats. Ziet er ook nog best netjes uitquote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie met enige regelmaat wel belastingvrije voorbij komen hoor.
Zal mijn contacten eens in de gaten houden maar kijk ook gewoon op marktplaats en V3C Forum
Totaal geen ervaring met sleutelenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef Barcaconia het volgende:
Werk aan de vario is leuk en makkelijk. Ik weet niet of je uberhaupt sleutelervaring hebt? Het is wel een leuke manier om het te leren.
Welke regio woon je?
Regio Harderwijk woont ook niet zoveelquote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb wel eens een variobak voor een handbak gewisseld en simpel servicewerk aan een vario gedaan.
Dat is, aan de bak zelf sleutelen. Ik heb vaker aan het vacuumsysteem onder de kap gewerkt (EMVK, tachorelais, schakelaars etc.)
Vario sleutelen is leuk en helemaal niet moeilijk. Je kunt eigenlijk alles op assteunen doen. Een complete bak en koppeling kun je op assteunen in een paar uur wisselen als je een behendige sleutelaar bent. Een beginner doet er natuurlijk langer over maar moeilijk is het zeker niet!
edit: Regio harderwijk ken ik trouwens geen doorgewinterde vario-sleutelaars.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb 2 niet rijdende Visa's, een rijdende Lada 111 en een rijdende Lada Niva![]()
Volvo 66 is ook een optie natuurlijk
Hij hangt nog wel rond op t 156 forum, dus ik gok van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij?Nog steeds de 156?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt, Paladijn, nu hebben een vriend en ik ook heel erg zin om met die Carbage Run mee te doen![]()
![]()
Subframe los, en de auto liftenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef daNpy het volgende:
Hoe verwissel jij de koppeling zonder de motor te liften?
Kan bij een 340 gewoon van onderaf hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef daNpy het volgende:
Hoe verwissel jij de koppeling zonder de motor te liften?
We hebben in ieder geval erg zin om mee te doen en zijn al aan het rondkijken, en we zijn erg enthousiastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Hehe, ga jij ook meedoen?
Wij hebben een paar auto's op het oog, gaat leuk worden. We weten ook al hoe we ze gaan aankleden.
Een sedan of liever nog station met redelijk vermogen en voldoende comfort om de hele dag in de auto te kunnen verblijven. Ook de mogelijkheid voor een imperial (banden, extra benzine, tenten, etc). Station is omdat we ook in de auto willen kunnen slapen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval erg zin om mee te doen en zijn al aan het rondkijken, en we zijn erg enthousiast![]()
Alleen het zoeken van de juiste auto is lastig. Wij willen het redelijk diehard houden en iets lichts en goedkoops zoeken (geen Alto's/Panda's en dergelijke, dat gaat denk ik net iets te ver), misschien een AX of zo. We doen het ook zonder sponsors of zo dus we beperken ons ook in het feitelijke (studenten)budget
Wat voor iets hebben jullie op het oog dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |