abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82009375
In het echt valt het echt reuze mee, want ik hou zelf ook niet van druk gedoe in mijn huis.
Maar ik krijg de ruimte zo moeilijk op de foto, omdat het natuurlijk een soort "kamer'' is.... Als het huis klaar is, zal een digitale filmronde beter voldoen denk ik
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:19:52 #227
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_82012806
jeetje, knap hoor, ziet er super uit!
O+
  zondag 30 mei 2010 @ 13:19:23 #228
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_82096712
Mooie keuken zo helemaal in dezelfde kleurstelling. Ben benieuwd hoe de rest er uitziet straks.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_82407944
Shanna? Hoe gaat het?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_82868784
De bouw ligt toch niet stil hé?
pi_82918846
Jawel Ze gaan deze week als het goed is weer beginnen. Ben eindelijk uit over mijn kleuren.... En ze hadden het druk.

Heb gezegd dat ik voor Augustus klaar wil zijn, en hij zei dat dat lukt, dus ben benieuwd.

Tevens gaat het hier ook niet zo goed, mijn jongste paard heeft iets gebroken en moet geopereerd worden, het bedrijf waar ik voor werk stopt er waarschijnlijk mee, kortom, beetje veel aan het koppie!
pi_82930580
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
Tevens gaat het hier ook niet zo goed, mijn jongste paard heeft iets gebroken en moet geopereerd worden, het bedrijf waar ik voor werk stopt er waarschijnlijk mee, kortom, beetje veel aan het koppie!
Wat heeft ie gebroken?
pi_82931629
Griffel been, is op zich niet zo''n probleem, het is een bot dat ze niet meer gebruiken, maar de schade van buitenaf moet meevallen, als ik hem ooit nog wil verkopen (sportpaard) krijg ik hem aan de straatstenen niet kwijt...

Zo zag het er vorige week uit...

En zo nu:

Dus nu moet het losse stukje bot (als die er zit want de breuklijn was niet goed te zien) eruit gehaald worden, en littekenweefsel van het bot weg geschaafd worden...
pi_82974709
Oeh, griffelbeentje, da's naar voor een sportpaard ja... (Ik dacht het al toen je zei "iets gebroken")
Sterkte!
pi_83021068
gaat dat lukken?!
bedoel, kan ze (hij?) daarna weer normaal alles doen, wat zijn de vooruitzichten?
waar gaan ze het doen?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_83022292
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
Griffel been, is op zich niet zo''n probleem, het is een bot dat ze niet meer gebruiken, maar de schade van buitenaf moet meevallen, als ik hem ooit nog wil verkopen (sportpaard) krijg ik hem aan de straatstenen niet kwijt...

Zo zag het er vorige week uit...

[ afbeelding ]

En zo nu:

[ afbeelding ]

Dus nu moet het losse stukje bot (als die er zit want de breuklijn was niet goed te zien) eruit gehaald worden, en littekenweefsel van het bot weg geschaafd worden...
Wat vervelend! Ga je dat als echte K&W-kluslady ook zelf doen?

pi_83023318
ja mn ex en ik werden wel kwaad op een dag : gingen ze heel de straat renoveren en we hadden dus geen keuze

wij hadden dus een paleisje : met houten vloer en glas in lood en een gaskachel ( romantisch ) en een oud plafond dat je zou verwachten in een huis van een koning

maar ja op een dag was het zover : wij moesten verplicht weg dus....terwijl er voor ons gevoel echt nix mis was met de woning

ja en dan gooien ze al het moois eruit hee?....nieuwe plastice ramen en zo.....weg al het moois

ja en nu is het dan zover gekomen : al wil je een huis zoals TS heeft : dan moet je dus geld hebben voor een hypotheek..... in de huursector zijn ze totaal schaars

ja beetje jalours ben ik wel op TS met zijn mooie huis : je leeft als het waar in een kunstwerk hee?

maar ja een mens kan niet eeuwig geluk hebben denk ik dan maar en "zucht" ik leef maar verder in mn nu lelijke geronoveerde flatje waar dus geen snars aan is

toi toi toi
pi_83087764
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:46 schreef WRH het volgende:
gaat dat lukken?!
bedoel, kan ze (hij?) daarna weer normaal alles doen, wat zijn de vooruitzichten?
waar gaan ze het doen?
Ja, als het goed is wel. Het is geen grote speciale operatie. Een griffelbeen is zeg maar een botje dat niet meer gebruikt word door een paard (vroeger, heeeel vroeger) hadden paarden ook "tenen" en daar hebben ze er nu nog maar 1 van over, de hoef, en die andere tenen, noemen ze griffelbenen.

http://www.gezondheidvanmijnpaard.nl/index.php?content=136

Nu moet dus de breuk hersteld, ofwel weggehaald worden (zwevend stukje bot) om meerdere schade te voorkomen. Hij loopt ook niet kreupel, dus dat is postitief. Enige wat er morgen naar voren kan komen is dat zijn pees ook beschadigd is, en dan ben ik iets verder van huis. Het zal zich uitwijzen.

Na de operatie moet hij 4 weken boxrust (aaah!) en daarna moet het als het goed is helemaal geheeld zijn. Enige voordeel is, dat hij nog niet beleerd is... Dus ik heb nog tijd zat.

Maar goed, leuk is anders. Zeker gezien hij nog niet verzekerd is, en dit me ongeveer 1000 euro gaat kosten. Had ik ook iets leuks voor in mijn huis kunnen kopen.
pi_83088510
Ik weet eigenlijk niet meer of ik hier al gereageerd had, mar Oh-wat- MOOI! Ik ben echt jaloerssss! En die keuken is z'o prachtig!! En ook die blokjes passen er echt perfect bij! (En blokjes zijn normaal gesproken niet mijn smaak!) Maar deze zou ik zo precies hetzelfde nemen! Echt prachtig gedaan
xoxo
pi_83092671
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
Jawel Ze gaan deze week als het goed is weer beginnen. Ben eindelijk uit over mijn kleuren.... En ze hadden het druk.
foto update pls!
pi_83180765
Toen ik gisteren onderweg was met mijn paard, werd ik gebeld door de stucadoor!

Ze hebben mijn plafonds onderhand gerestaureerd, en gaan die a.s. week spuiten. Ze beginnen ook aan het houtwerk (verven), en daarna worden mijn muren gespoten!

Nou! Ik kan niet wachten! Nu nog even bellen voor mijn vloer in de keuken.
pi_83726486
Wanneer komt er een update? Ben zo benieuwd!!
xoxo
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 19:15:44 #243
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_83734933
Hoe is het eigenlijk gesteld met de erfgenamen ? Is die crisis onderhand al bezworen met het splitsen van de woning of is het nog steeds een drama ?
pi_83753518
Hoop snel een update te kunnen geven. Heb momenteel zoveel aan mijn hoofd.

De gasleiding is wel al gesplitst, de rest nog steeds niet. Heb ook geen offertes gezien.
pi_83806090
Kleine update dan!

De stucadoor belde net! Yess!! Mijn plafonds waren al gerestaureerd, die gaan ze morgen voor de eerste keer spuiten!! Dus van het weekend kan ik een update geven (ik denk dat ik de finale van het WK bij de buurman ga kijken, dus ben er dan toch haha!) Ze doen ook meteen mijn muren voor de eerste keer spuiten, en daarna met de roller! He he, eindelijk schot in de zaak!

Dan de badkamer, de badkamer word met beton-cire gedaan (spannend!) maar moet nog even de preciese kleur uitkiezen, en of ik alles in beton cire wil, of bij de douche alleen tegels....

Komt goehoeeeed

Plafonds dichtgesmeerd:

Gestucte muur Stucadoor garandeerd dat het na het verven (100% dekkend) wegblijft/niet meer te zien is.

[ Bericht 19% gewijzigd door Xs2Shanna op 08-07-2010 14:20:42 ]
pi_83807054
Die plafonds
Wat is dat dan die kringen in je stucsel? Ziet er uit als vocht.

Beton cire in de douche ook echt? Kan dat?
pi_83807200
Mooie plafonds heur Komt er nog iets van een koof voor de afzuig/ventilatiebox of laat je hem in het zicht?
pi_83807227
Het is of vocht, of nicotine dat naar voren komt. Orginele muren waren bijna fluoriserend geel van het roken:

Beton-cire kan op elk oppervlak, en is waterdicht, dat garanderen ze... dus het is een test....
Maar twijfel dus nog wel of ik in de doucheruimte tegels doe, en de rest beton cire...
pi_83807270
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef DonJames het volgende:
Mooie plafonds heur Komt er nog iets van een koof voor de afzuig/ventilatiebox of laat je hem in het zicht?
Moet ik nog even voor kijken in hoeverre dat kan. Mijn vader heb ik er nog niet over gehoord namelijk. De metalen buis laat ik wel in het zicht. Denk dat dat blauwe ding dus wel een verfje krijgt, of een koof eroverheen komt.
pi_83807338
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het is of vocht, of nicotine dat naar voren komt. Orginele muren waren bijna fluoriserend geel van het roken:

[ afbeelding ]

Beton-cire kan op elk oppervlak, en is waterdicht, dat garanderen ze... dus het is een test....
Maar twijfel dus nog wel of ik in de doucheruimte tegels doe, en de rest beton cire...

Is het ook makkelijk schoon te maken?
Net zo glad en afneembaar dus als een tegel?
Je hebt ieg geen voegen

Anders wat isolerende verf onder de uiteindelijke verflaag, dat helpt ook bij nicotine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')