Zo origineel ook!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Achterstevoren typen. Wat een jolijt.
{: giprag reknakquote:Op maandag 25 januari 2010 12:04 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] !dreekrev teh teod eJ
Godverdomme net wat ik wilde zeggen.quote:
ja.. schijnbaar heb ik iets met nevel en roov.. (moet dat roof zijn?)quote:
Je hebt de nevel geroovdquote:Op maandag 25 januari 2010 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.. schijnbaar heb ik iets met nevel en roov.. (moet dat roof zijn?)
nelleb sredliw jij! ):quote:Op maandag 25 januari 2010 12:45 schreef igor-smirnoff het volgende:
ik niet begrijp ik moet inburgeren
ej leodeb, snie.quote:
Я до сих пор не понимаюquote:
Daar ben je ook niet slim genoeg voor.quote:
Ach mijn reactie was als lollig bedoeld ik heb in heel mijn leven nog nooit van dit soort rare topic,s gezienquote:Op maandag 25 januari 2010 13:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Daar ben je ook niet slim genoeg voor.
De vraag is of je het ooit zal begrijpen
topic-vervuiling.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:32 schreef Braddie het volgende:
Τι ένα θέμα; Geilhieid στην κορυφή, καλό νυχτερίδες με τη γιαγιά σας δεν τσάντα στόμα της!
Vertaling van het Grieks in het Nederlandsquote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef Mercan het volgende:
[..]
topic-vervuiling.
Als je een baas bent typ je het in het NL.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vertaling van het Grieks in het Nederlands
Wat een vraag Geilhieid de top, goed vleermuizen met zijn grootmoeder zal geen zak mond!
Doe eens normaal...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef Lysdexie het volgende:
.ǝıʇıʇsnظ uɐɐ buıʞɹǝʍǝpǝɯ ǝbıpǝ11oʌ ظıʍ uǝuǝ1ɹǝʌ uǝʞظıʇʞɐɹd ǝ1ɐbǝ11ı uɐʌ 1ɐʌǝb uı
.uǝ11ǝʇs ǝʇbooɥ ǝp do ɹǝpıʌoɹd ǝظ ǝʍ uǝuunʞ ɯnɹoɟ ʇıp uɐʌ ʞınɹqsıɯ ظıq .xxx.xxx.xxx.xx sı sǝɹpɐ-dı ǝ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |