Eerste sheet van 22 januari: Yd = beschikbaar inkomenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Yd?Bedoel je niet Yp (permanent inkomen)? Anders mis ik iets
Beter als de UB?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
In de CB (de bieb bij blaak) heb je volgens mij niet echt afzonderlijke studieruimtes, maar je kan daar wel goed studeren. Het is daar over het algemeen redelijk rustig en heel stil.
Ah, tuurlijk, d=disposable. Ik zat al aan 'demand' ofzo te denken.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Eerste sheet van 22 januari: Yd = beschikbaar inkomen
Vind ik wel, je hoeft geen lompe mandjes e.d. mee te nemen en je mag gewoon (alleen op de studieverdieping) eten en drinken.quote:
Ik heb ook totaal geen idee. Wat ik wel weet is dat het een drama gaat wordenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:53 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk, d=disposable. Ik zat al aan 'demand' ofzo te denken.Heel irritant overigens dat er geen voorbeeldtoets oid is, geen flauw idee wat te verwachten nu.
In EMC heb je maar een paar van die cabines, en in de bieb zelf heb je wel een stilteruimte met pc's maar die zijn bijna altijd bezetquote:Op zondag 31 januari 2010 18:09 schreef Curls het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede studieruimte waar ik individueel kan studeren. In de Erasmus UB wordt ik te snel afgeleid, en vind het veel te massaal. Nu ben ik op zoek naar een andere studieruimte, in het centrum van Rotterdam. Ik heb al wat gegoogled, en ik zie dat ze in het stadsstudiecentrum van Tilburg inidividuele studiecabine's hebben, dat is precies wat ik zoek. Nu ben ik gaan zoeken in Rotterdam, en heb ik dit gevonden:Bibliotheek bij Blaak MB Erasmus MC
je bent niet de enigequote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen idee. Wat ik wel weet is dat het een drama gaat worden
Ik heb net wat multiplechoice-vraagjes doorgekeken van de practica. Opzich is dat nu wel aardig duidelijk, maar die vraagstelling zal bij de tussentoets natuurlijk heel anders zijn.quote:
Moet zeggen dat het idd nog meeviel ookquote:Op maandag 1 februari 2010 21:49 schreef Kaas- het volgende:
Ik dacht dat de tussentoets macro goed te doen was. Helft van de vragen kwamen enkel voor in de collegesheets en niet echt in het boek, dus het bestuderen van de collegesheets bleek wel een gouden tip!
Pff, ben blij als wanneer ik m'n bachelor in Groningen heb afgerond en ik m'n master in Rotterdam kan doen. Ik heb namelijk echt het gevoel dat het hier in 't noorden moeilijker is om kennis op te doen @ recruitment events e.d. dan in Rotterdam. Dat zorgt er automatisch voor dat het hier vrij lastig is om alvast een goed netwerk op te bouwen (althans, zo'n gevoel heb ik). Bleh.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef NM. het volgende:
Nog mensen die morgen naar de Recruitment Days gaan?
Ha, bedankt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:11 schreef Kaas- het volgende:
De hoofd- en bijvakken zijn allen verplicht. Verschil is enkel dat het 'hoofdvak' het dubbele aantal ECTS oplevert.
Jaar 1 is gelijk voor zowel E&B als FE. Voor de programma's vanaf jaar 2, zie hier.
Ingangseis voor Econometrie is VWO Wiskunde B.
Wat denk je waarom ik als Groninger in Rotterdam ben gaan studeren?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Pff, ben blij als wanneer ik m'n bachelor in Groningen heb afgerond en ik m'n master in Rotterdam kan doen. Ik heb namelijk echt het gevoel dat het hier in 't noorden moeilijker is om kennis op te doen @ recruitment events e.d. dan in Rotterdam. Dat zorgt er automatisch voor dat het hier vrij lastig is om alvast een goed netwerk op te bouwen (althans, zo'n gevoel heb ik). Bleh.
Qua stad is Groningen wel heel tof. Maar inderdaad, voor een baan moet je wat meer in het westen gaat kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik als Groninger in Rotterdam ben gaan studeren?
Ik heb m gehaald!!! Ik had een 6.5, maar liefst 7 hele punten boven een voldoende! Het gemiddelde is dit keer een 5.6 dus dat valt alles mee. Wel matig dat de nabespreking pas op 25 maart is, dat is ook nog eens in de tentamenweek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:39 schreef Finitio het volgende:
[..]
Vijfde keer, zoiets hoop ik nooit mee te hoeven maken. En.. 4 antwoordvellen??!!
Ik heb er nog nooit meer dan 1 volgekregen, al schrijf ik niet eens zo klein. Te veel mogelijkheden zien bij vragen herken ik wel heel goed, ik moet vragen vaak gedachteloos oplossen om niet te ver door te denken enzo.. gewoon doen wat je geleerd hebt, dat willen ze horen, en niet meer.
Laat even weten of je het nu wel gehaald hebt, ik duim voor je
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb m gehaald!!! Ik had een 6.5, maar liefst 7 hele punten boven een voldoende! Het gemiddelde is dit keer een 5.6 dus dat valt alles mee. Wel matig dat de nabespreking pas op 25 maart is, dat is ook nog eens in de tentamenweek.
![]()
![]()
![]()
(overdadig smiley-gebruik is vandaag helemaal gerechtvaardigd!
)
Ik weet vrijwel zeker dat het wel mag. Ik doe het zelf echter gewoon handgeschreven. Dacht je zelf ook gehoord te hebben dat het wel mag?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:34 schreef Kaas- het volgende:
Kan een van de eerstejaars economie toevallig ook met zekerheid zeggen of we bij het tentamen wiskunde wel/niet een getypt i.p.v. handgeschreven blad mee mogen nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |