ja ik heb ze geteltquote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef Timez het volgende:
Ik blijf ook die Pringles eten. Raak steeds de tel kwijt. Wil echt weten als het er 90 zijn
Croky chips heeft tenminste nog smaak en is goedkoperquote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Croky!![]()
De Edah van de chipswereld
Inderdaad, net nog zitten knagen. Hoe goed kan de échte bolognese-smaak behouden wordenquote:
quote:
KLB topics bevatten sinds 2010 geen anti klachten meer!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Trouwens, ik wens Adelante veel jeuk toe op een plek waar hij net niet bij kan voor het weghalen van mijn anti-klachten, mijn weetje en mijn fabel in de OP
Hand-baked en geen MSG.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:04 schreef DaDude1987 het volgende:
Kettle chips!!!!
Maar er is niets gezegd over weetjes en fabeltjesquote:Op zondag 24 januari 2010 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
KLB topics bevatten sinds 2010 geen anti klachten meer!
Lay's finest sea salt en Lay's sensations red sweet paprikaquote:Op zondag 24 januari 2010 23:00 schreef leeell het volgende:
Pringles en Lays Baked de rest is ranzig
Hoe de fok eet jij chips?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef deenigeechteTS het volgende:
ik snap niet hoe je chips lekker kan vinden.. als je chips eet gaan je tanden bloeden en dat is superirritant. Ze moeten chips minder krokant maken, dan zitten er minder scherpe randjes aan
Jij eet vastcomputerchips ofzo? Ik heb het over chips gemaakt van aardappelen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef deenigeechteTS het volgende:
ik snap niet hoe je chips lekker kan vinden.. als je chips eet gaan je tanden bloeden en dat is superirritant. Ze moeten chips minder krokant maken, dan zitten er minder scherpe randjes aan
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:20 schreef Guynio het volgende:
Lay's = win
Euro Shopper Ribbel chips = win
Pringles = Win (Waarom iedereen erover zeuren? Ik wil goede redenen horen, mensen!)
Albert Heijn Huismerk Paprika zonder ribbel = Aids in een zak
Doritos = epic win
Cassave = epic win!
CHIPSFANAAT
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef deenigeechteTS het volgende:
Het is makkelijker om het niet te kopen, dan om het te laten staan als het thuis ligt. Gewoon niet meer in huis halen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Godverdomme het is ook elke avond hetzelfde liedje. Ik kan gewoon geen enkele avond waarin ik mijn eigen woning gezelschap houd spenderen zonder met mijn hand richting chips-kast te gaan. IK BEN VERSLAAFD AAN CHIPS!
Natural van lays!![]()
(Nu ook in 300 gram verpakking
)
Alle soorten doritos!![]()
(met bijbehorende dipsaus uiteraard!
![]()
Pringles!!! Het is dat het zo irriant eten is uit die buis anders ging er wel minstens een hele buis op per dag!
Het kost me veel geld en het is ongezond maar toch blijf ik het doen!
Klacht: zie TT
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Paprika
Bolognese
Naturel
Al die speciale smaakchips met pittige dingen of ketchup erin
ROYAL
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef Garisson72 het volgende:
haha, TS is / wordt een vadsige pad.
En dan denk je dat het wél gezond is? Omdat je niet dik word?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:26 schreef Klaploper het volgende:
Ik eet ook superveel chips en snoep, gelukkig word ik niet dik.
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En dan denk je dat het wél gezond is? Omdat je niet dik word?![]()
Waar slaat dit nou weer op?quote:
Volgens mij bestaat dat niet: eten en schattig overkomenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij facking schattig als je chips eet, serieus.
dus nu ben je dik en heb een pizzafacequote:Op maandag 25 januari 2010 09:40 schreef Hondenbrokken het volgende:
Lays Superchips zijn het best.
Smiths vond ik vroeger lekker, maar halen het tegenwoordig niet meer bij Lays Superchips.
Pringles smaken teveel naar plastic en vind ik te kunstmatig om chips te noemen. Dat hoort gewoon in zo'n zakje en de groottes horen te verschillen.
Samen een zakje delen?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij facking schattig als je chips eet, serieus.
Maar ik kan alles.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat niet: eten en schattig overkomenTenminste, al die foto's van celebs onflatteus op de kiek zijn bijna geschoten tijdens eten.
ik ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 09:26 schreef Klaploper het volgende:
Ik eet ook superveel chips en snoep, gelukkig word ik niet dik.
Soms als ik te weinig drink maar ook geen zin heb om te gaan drinken, dan neem ik er een paar van deze. Dan tik je zo zonder tegenzin een paar glaasjes water wegquote:
Wees nou maar blij dat ie niet dicht is ipv gaan lopen zeiken.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:43 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Maar er is niets gezegd over weetjes en fabeltjes.
Ik probeer een gemiddelde Fok!er gewoon iets bij te brengen en dan is dit mijn dank?![]()
Dit valt mij heel vies tegen mr. Adelante. Een Fok! onwaardige actie als de uwe vind ik ronduit schandelijk.
Doe die zak dicht ik ruik het hier helemaalquote:Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Terechte klacht!
[ afbeelding ]
Zo lekker.![]()
![]()
Nee, je moet dan zelf gaan etenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:13 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Doe die zak dicht ik ruik het hier helemaal
Ik vind hem wel hartstikke lekker ruiken.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, je moet dan zelf gaan etenAls je het zelf eet is het lekker en stinkt het niet, zie het als een boterham met pindakaas
Die is heerlijk zelf, maar ik schiet je persoonlijk af als je hem mee neemt naar een openbare ruimte
Heartbreakersquote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Klote kind! dat is echt de beste chips die er is en nu door jou post heb ik er onwijs trek inquote:Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Terechte klacht!
[ afbeelding ]
Zo lekker.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Writersright het volgende:
De echte bazenchips is BBQ ham van Lays, de rest is voor dweebs.
Bazenchips inderdaad. Maar niet elke zak is goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |