quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je mag mijn tweede vrouw worden. Dan krijg je, zoals het een goede moslimman betaamt ,van mij precies evenveel als Julis. Een eigen huis, auto etcquote:
Jouw mattie haat ook Serviers, terwijl SatinCare half Servisch is.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar, mijn mattie kon ik altijd flink boos maken door te zeggen dat Kroatië een oostblokland was![]()
![]()
Ik wil Ayça dolgraag namelijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt niets te willen, maar wie zou je anders willen van hier?
Half Servisch, half Kroatisch????????????????!!!!!!!!!!!!11quote:Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw mattie haat ook Serviers, terwijl SatinCare half Servisch is.
Nou..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt niets te willen, maar wie zou je anders willen van hier?
Burakius is nog beschikbaar, hoorde ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wil Ayça dolgraag namelijk.![]()
Waarom kan je me niet koppelen aan een hete mannelijke Fokker?
Hmm ik moet er nog even over nadenkenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag mijn tweede vrouw worden. Dan krijg je, zoals het een goede moslimman betaamt ,van mij precies evenveel als Julis. Een eigen huis, auto etc.
Check Angelonfire in US FOK!kers S&W, heeft goed lichaamquote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet wel een Turk zijn. Wie? IHVK?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja het is een hele vreemde combinatie.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Half Servisch, half Kroatisch????????????????!!!!!!!!!!!!11
Dat dit zomaar kan in voormalig Yugoslavie of Nederland!
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Burakius is nog beschikbaar, hoorde ik.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef SatinCare het volgende:
Overigens is voormalig Joegoslavië nooit Oost-blok geweest:) Dus denk dat jij het een en ander door elkaar haalt
quote:Oostblok
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Oostblok
Het Oostblok is een term voor die landen in Oost-Europa die in de tweede helft van de twintigste eeuw onder de invloedssfeer van de voormalige Sovjet-Unie vielen en een totalitaire staatsvorm kenden. Militair waren de landen gebonden via het Warschaupact, economisch via de COMECON.
De Oostbloklanden waren: de Sovjet-Unie, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Tsjechoslowakije, Polen en Oost-Duitsland (DDR). Soms werden Joegoslavië en Albanië ook tot het Oostblok gerekend.
Ongelooflijk. Maar wel cool, natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja het is een hele vreemde combinatie.
Waarom per se een Turk?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moet wel een Turk zijn. Wie? IHVK?
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
Zeliha. Het spijt me dat ik je zojuist heb uitgemaakt voor kutwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |