quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je mag mijn tweede vrouw worden. Dan krijg je, zoals het een goede moslimman betaamt ,van mij precies evenveel als Julis. Een eigen huis, auto etcquote:
Jouw mattie haat ook Serviers, terwijl SatinCare half Servisch is.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar, mijn mattie kon ik altijd flink boos maken door te zeggen dat Kroatië een oostblokland was![]()
![]()
Ik wil Ayça dolgraag namelijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt niets te willen, maar wie zou je anders willen van hier?
Half Servisch, half Kroatisch????????????????!!!!!!!!!!!!11quote:Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw mattie haat ook Serviers, terwijl SatinCare half Servisch is.
Nou..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt niets te willen, maar wie zou je anders willen van hier?
Burakius is nog beschikbaar, hoorde ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wil Ayça dolgraag namelijk.![]()
Waarom kan je me niet koppelen aan een hete mannelijke Fokker?
Hmm ik moet er nog even over nadenkenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag mijn tweede vrouw worden. Dan krijg je, zoals het een goede moslimman betaamt ,van mij precies evenveel als Julis. Een eigen huis, auto etc.
Check Angelonfire in US FOK!kers S&W, heeft goed lichaamquote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet wel een Turk zijn. Wie? IHVK?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja het is een hele vreemde combinatie.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Half Servisch, half Kroatisch????????????????!!!!!!!!!!!!11
Dat dit zomaar kan in voormalig Yugoslavie of Nederland!
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Burakius is nog beschikbaar, hoorde ik.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef SatinCare het volgende:
Overigens is voormalig Joegoslavië nooit Oost-blok geweest:) Dus denk dat jij het een en ander door elkaar haalt
quote:Oostblok
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Oostblok
Het Oostblok is een term voor die landen in Oost-Europa die in de tweede helft van de twintigste eeuw onder de invloedssfeer van de voormalige Sovjet-Unie vielen en een totalitaire staatsvorm kenden. Militair waren de landen gebonden via het Warschaupact, economisch via de COMECON.
De Oostbloklanden waren: de Sovjet-Unie, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Tsjechoslowakije, Polen en Oost-Duitsland (DDR). Soms werden Joegoslavië en Albanië ook tot het Oostblok gerekend.
Ongelooflijk. Maar wel cool, natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja het is een hele vreemde combinatie.
Waarom per se een Turk?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moet wel een Turk zijn. Wie? IHVK?
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
Zeliha. Het spijt me dat ik je zojuist heb uitgemaakt voor kutwijf.
kan zeer gevaarlijk zijnquote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:43 schreef Rookert het volgende:
Genus, op welke gast uit Will & Grace lijk je meer qua karakter? Ik denk en hoop toch echt Will
Damn, wil je nou zeggen dat al mijn bloedbroeders uit mijn jeugd nu door mij in gevaar zijn gebracht?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:43 schreef IHVK het volgende:
bloed mengen moet je echt niet aan beginnen.
Heb je dat gedaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, wil je nou zeggen dat al mijn bloedbroeders uit mijn jeugd nu door mij in gevaar zijn gebracht?
Homo's mogen dat wel.quote:
ik en gemeen?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo gemeen zijn.
JAT MIJN UITSPRAAK NOU NIETquote:Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je gaat het einde van de dag niet halen
Ja. Zo ben ik dus niet gelukkig.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is grappig, maar fucking irritant na een tijdje
quote:
Nee, tuurlijk nietquote:Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. Zo ben ik dus niet gelukkig.Maar ik lijk ook niet op Will, alsof alle homo's te classificeren zijn aan de hand van Will & Grace.
kk's voor everquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef IHVK het volgende:
kanka= afkorting voor kankardes wat bloedbroeder betekent, maar het betekent ook beste vriend.
Jullie zijn mijn kanka's.![]()
(klinkt wel raar in het NL)
Noem je ons nou dodelijke tumors?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef IHVK het volgende:
kanka= afkorting voor kankardes wat bloedbroeder betekent, maar het betekent ook beste vriend.
Ja, en jullie smaak voor mode.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze stelen onze banen, huizen en vrouwen mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Allemaal?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef SatinCare het volgende:
Alle homo's zijn vies, maakt niet uit op wie ze lijken:)
ken wel Nederlanders die het gebruiken.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef IHVK het volgende:
Wat een uitspraak.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ja!! Bloedmengen kan niet.
Atsiz ata zei over dit onderwerp: Als jij je vinger in de modder stopt, en daarna in een glas water, dan zal dat water nooit meer schoon en helder zijn. Ook al is het maar een druppel modder op een glas water. Dus, een pure Turk zou nooit met een niet Turk mogen trouwen, als is die andere maar 10% niet Turks.
[ afbeelding ]
Heil!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik noem jullie beste vrienden.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noem je ons nou dodelijke tumors?
Gooi er even eenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef SatinCare het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een uitspraak.
Niks tegen Atsiz ata he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee stiekem hou ik van homo's ze zijn mijn beste vriendinnen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gooi er even eenbij, want dit meen je niet
Probeert hij nou expres op Hitler te lijkenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Atsiz ata zei over dit onderwerp: Als jij je vinger in de modder stopt, en daarna in een glas water, dan zal dat water nooit meer schoon en helder zijn. Ook al is het maar een druppel modder op een glas water. Dus, een pure Turk zou nooit met een niet Turk mogen trouwen, als is die andere maar 10% niet Turks.
[ afbeelding ]
Heil!
Echt een Yugoslaaf weer he. Extremist.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef SatinCare het volgende:
Okey, succes Genus.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij is toch de hete mannelijke fokker, hij gaat al met genusbuteo
Dat klopt, maar die serie werkt ook met overdreven stereotypes. Het blijft leuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk nietMaar het is daar echt de mannelijke homo en de meest verwijfde homo
Wat een enge gozertquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Heil!
Dan is het goedquote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee stiekem hou ik van homo's ze zijn mijn beste vriendinnen.
Dunnow.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Probeert hij nou expres op Hitler te lijken?
Waarom geil je dan zo op joegoslaven?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt een Yugoslaaf weer he. Extremist.
Die Karen met haar stemquote:Op zondag 24 januari 2010 22:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die serie werkt ook met overdreven stereotypes. Het blijft leuk.
Ze houdt wel van extremisme, volgens mij.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Waarom geil je dan zo op joegoslaven?
Alleen op jou hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Waarom geil je dan zo op joegoslaven?
Je moest eens wetenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze houdt wel van extremisme, volgens mij.
Op straat loop je ook al naar serviers te knipogen:Pquote:
Klopt, het was een verborgen boodschap.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb jouw boodschap wel begrepen hoor. Wat een haat.
Jij had toch vakantie? Ik heb dit weekend al 16 uur aan een project besteed, morgen om 16:00 is de deadlines en dat bedrijf heeft het gewoon vertikt om ons de broodnodige informatie op te sturenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
Ik moet twee populair wetenschappelijke alniea's van 150(x2) woorden beschrijven. maar ik ben nog niet begonnen en moet voor morgen af.
Succes.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
Ik moet twee populair wetenschappelijke alniea's van 150(x2) woorden beschrijven. maar ik ben nog niet begonnen en moet voor morgen af.
Celluh zijn echt kk gaaf jonge, check die ribosome en golgi systemen hun werk doen mattie, gaat facking hard ouwequote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef GenusButeo het volgende:
Ja, Burakius die aan 'sodomie doet'.Hij vindt zichzelf wel heet, zoveel is inmiddels duidelijk geworden met z'n opmerkingen over 'zijn atletische lichaam'.
Ja maar we hebben zelf deadlines gemaakt en ik ben de enige die hem niet gaat halen denk ik (was 20:00 vanavondquote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij had toch vakantie? Ik heb dit weekend al 16 uur aan een project besteed, morgen om 16:00 is de deadlines en dat bedrijf heeft het gewoon vertikt om ons de broodnodige informatie op te sturen. Morgenochtend om 8:00 maken we het af
Ik wist het eerst niet hoor, hoorde het pas later.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:56 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Op straat loop je ook al naar serviers te knipogen:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |