Ian Siegal is inderdaad een grote baas! Ik heb een tijd geleden met hem getourd als voorprogramma en dat was echt een fantastische week... echt een held.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef Tism het volgende:
Ik heb gisteren 3 albums van Ian Siegal gekregen,
Meat & Potatoes (uit 2005) - Standing in the morning (uit 2004) en Shake Hands With The Devil - Live Solo Performance at the Running Horse, Nottingham (uit 2003)
en ik moet zeggen dat ik er niet ontevreden over ben..
Oja, die nieuwe van hem, Broadside, is ook een absolute aanrader!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef Tism het volgende:
Ik heb gisteren 3 albums van Ian Siegal gekregen,
Meat & Potatoes (uit 2005) - Standing in the morning (uit 2004) en Shake Hands With The Devil - Live Solo Performance at the Running Horse, Nottingham (uit 2003)
en ik moet zeggen dat ik er niet ontevreden over ben..
Ian Siegal treedt op in mijn stadquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:37 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Ian Siegal is inderdaad een grote baas! Ik heb een tijd geleden met hem getourd als voorprogramma en dat was echt een fantastische week... echt een held.
Ah vet cool! Was het dan ook met de Bluesbreakers enzo?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:41 schreef Libereco het volgende:
Vanavond naar John Mayall geweest in Zoetermeer. Fantastisch hoe die man nog op het podium staat.
Mag je mij vertellen waar, want ik wil hem al langere tijd weer eens zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef tjoptjop het volgende:
Is Popa Chubby aan te raden om heen te gaan. Ik zag dat hij in de buurt hier op gaat treden.
Oh in Utrecht dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar, want ik wil hem al langere tijd weer eens zien
Utrecht, Hellendoorn, Leiden en Zaanstad. eind oktoberquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar, want ik wil hem al langere tijd weer eens zien
Ik ga idd kaartjes halen. Vermaak me sowieso wel bij een concert. En anders is het ¤20 weggegooid, soit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh in Utrecht dus.
Ik zou zeggen; probeer wat van hem uit! Ikzelf vind het een toffe Bluesgitarist, ik denk dat ik kaartjes koop voor mij en een vriend voor zijn B'day ofzo
Anders gewoon alleen gaan joh,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef Blinker het volgende:
Klinkt wel goed! Nu kijken of ik iemand zo ver krijg om met me mee te gaan
kijk es een aantal posts terugquote:
Over het hoofd gezien, maar 't is zeker een performance die hij neerzet..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:17 schreef Beregd het volgende:
[..]
kijk es een aantal posts terug
die is vooral live goed, vind ik, op het album is het allemaal wat minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |