Morgen is het precies 15 dagen na de punctie en 12 dagen na de TP. Heb vanmorgen nog even met het ziekenhuis gebeld en ik mag zelf weten hoe laat ik de zwangerschapstest doe. Dat wordt dus 's avonds, dan is mijn lief ook thuis en kunnen we er rustig de tijd voor nemen.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:34 schreef Orea het volgende:
Sunshine wat spannend! En wat goed dat je het vol kunt houden tot de test datum. Is dat 2 weken na de terugplaatsing? Want eerder positief testen kan zeker wel (ik had een positieve test een week na de terugplaatsing) maar artsen zijn er niet happig op omdat het dan natuurlijk nog heel vroeg is en er nog van alles mis kan gaan...
Ik ga heel hard voor je duimen!!
Als je je precieze uitgerekende datum wilt weten: http://www.ivf.ca/duedate.php en dan de datum van je punctie invoeren. Zie je gelijk allerlei info rondom je termijn e.d.
Dit dus! En nog een toevoeging: door dat enthousiasme houd je het die wachtweken ook vol. Ja, nu is er te teleurstelling, maar die is er ook als je niet enthousiast zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:35 schreef Orea het volgende:
Och lieve Sunshine, voel je niet dom hoor!! Het is toch logisch dat je hartstikke enthousiast de poging in bent gegaan. Ik herken dat wel. Maar als het wel was gelukt dan was dat enthousiasme juist goed geweest.... Het gaat erom dat je het op dat moment juiste voor je gevoel deed...
Dus wees niet te hard voorjezelf!!
Sterkte met het verwerken van deze teleurstelling....
Gaat lukken hoor! Vind het mengen alleen niets. Vorige keer had ik al een ampul over de tafel liggen. Nu heb ik de tip gekregen een bakje van de puregon te bewaren, daar passen de ampullen mooi in als houdertje. Heb nu geen reserve nl. En nog even controleren als we thuis zijn of we de 5000 ie hebben gekregen, anders wordt het een retourtje apotheek/nijmegen vrees ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:28 schreef Orea het volgende:aktie in de tent!! Spannend hoor... Succes met de pregnyl prik vanavond!
Hoef je maar 5000 te spuiten? Ik moest 10.000...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:38 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Gaat lukken hoor! Vind het mengen alleen niets. Vorige keer had ik al een ampul over de tafel liggen. Nu heb ik de tip gekregen een bakje van de puregon te bewaren, daar passen de ampullen mooi in als houdertje. Heb nu geen reserve nl. En nog even controleren als we thuis zijn of we de 5000 ie hebben gekregen, anders wordt het een retourtje apotheek/nijmegen vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |