abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77709358
Lieve dames, bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad een laparascopie. Ik ga het denk ik wel doen, jullie hebben helemaal gelijk, ik kan beter maar nu meteen alles laten onderzoeken, dan weten we waar we aan toe zijn. Ik heb een week vrij na die ingreep, ik vroeg me af of dat voldoende zal zijn. Ik wil me niet ziek melden, omdat dan meteen mijn hele rooster vervalt, en dan heb ik weer die onzekerheid over mijn vruchtbare dagen. Maarja, als het moet, moet het. Denken jullie dat ik een week later weer aan het werk kan? Mijsje jij hebt twee weken niet gewerkt..kun je dan niet lang staan of lopen?
Verder is het afwachten of die spataderbehandeling bij mijn vent zin heeft. De kans dat de beweeglijkheid van de zaadjes beter wordt is niet zeker, het is fifty-fifty. Daarna wordt het IUI zes keer (terwijl ik dacht dat dat geen zin heeft met zaadjes die niet bewegen?) en daarna IVF of ICSI. Maar we moeten af wachten. Dikke kus voor jullie!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_77710460
Ik zou het ook doen Isla, want als je over een jaar nog de helft niet hebt laten onderzoeken (zoals bij ons) dan zit je nog langer in de onzekerheid. Schiet echt niet op. Ik hoop dat die spatader de boosdoener is.
pi_77711203
dapper van je om het inderdaad te doe... het komt wel goed hoor!
Ik heb die tweede week nodig gehad om weer m'n energie terug te krijgen. het is nogal een aanslag op je lijf, een operatie, en de week erna doe je weinig. (ik dan...) en daardoor was ik, toen ik pijnvrij was, erg moe en lusteloos. daar heb ik die tweede week voor nodig gehad. daarna ging het wel weer redelijk goed.
En IUI kan best wel nut hebben hoor, de zaadjes worden dan al in de baarmoeder ingebracht, dus hoeven ze niet meer de hele weg af te leggen. (bewegen de zaadjes helemaal niet of bewegen ze slecht?)
Maar ik hoop dat dat niet eens nodig zal zijn...
pi_77712185
Dankje Mijsje, maar voel me niet dapper hoor...zie er echt tegenop. De zaadjes bewegen wel, maar heel slecht. Goed om te horen dat het toch zin heeft.

PZE
pi_77714562
Isla; wat een heftige uitslag, ondanks dat er wel meer zaadjes zijn gevonden, moeilijke keuzes allemaal. Succes ermee!

Verder lurk ik nog steeds mee, maar reageren doe ik niet veel omdat ik er niet al te veel mee bezig wil zijn. We zitten wederom in de wacht, begin maart weer sperma inleveren en half maart de uitslag daar van. Hoewel ik er van uit ga dat er helemaal niks wordt gevonden, hoop ik het natuurlijk wel....

Voor iedereen die het nodig heeft
pi_77714816
Ik hoop het ook zo ontzettend voor je Poezebeest!
pi_77715658
Poezebeest ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt of gewoon zwanger bent. Wachten sucks.
pi_77716487
wachten sucks big-time! echt wel!!!!
ik denk dat iedereen van hier dat wel weet, ook in het andere topic...
voor iedere wachtende!
  zondag 7 februari 2010 @ 12:38:36 #259
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77726623
ik heb weer bij gelezen en wil op zoveel reageren maar ben echt een zeef.
@Isla wat een verschil in de zaadonderzoeken zeg. En over die kijkoperatie ik zou het doen, vinden ze niks is het alleen maar goed, vinden ze wel wat dan kun je meteen verder met onderzoeken. En ik heb zelf onlangs een kijkoperatie gehad, van de narcose heb ik geen last gehad, heb wel daarna buikpijn gehad (zo'n spierpijn gevoel waardoor bewegen niet erg soepel ging) en snel moe.

@winterstorm ik hoop dat een clomidkuurtje genoeg voor je is

@Ahava doe maar lekker rustig aan en geef je zelf de tijd meid

@mijsje ik las als het goed was over de verzekering die moeilijk doet?? grr Moet je dus nu eerst het hele traject afmaken voordat je met IVF mag beginnen of begreep ik dat verkeerd?

@Hobbesje heb je de terugplaatsing al gehad?? Ik ga voor je duimen

@poezebeest wachten sucks inderdaad big time

volgens mij had ik het zo wel een beetje zo niet sorry meiden als ik over jullie heen heb gelezen ik denk ook aan jullie
Be happy with the little things in life
pi_77727455
droomvrouwtje
van de zorgverzekering moet ik eerst 6 geslaagde IUI pogingen hebben, voor ik aan IVF mag beginnen... het is na deze poging nog 1 keer, en dan gaan we toch maar denken aan IVF...
  zondag 7 februari 2010 @ 13:18:01 #261
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77727591
ah oke.. ik hoop voor je dat het niet zover hoeft te komen en dat deze poging het gaat worden , en ik las dat er een wachtlijst was van 3 maanden voor IVF, is dat nou in elk ziekenhuis?? Aan de ene kant lijkt me het wel even fijn om een pauze in te lasten om je te kunnen voorbereiden op IVF, aan de andere kant, wachten is zo frustrerend, je wilt graag verder.
  zondag 7 februari 2010 @ 14:49:46 #262
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_77730000
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
ah oke.. ik hoop voor je dat het niet zover hoeft te komen en dat deze poging het gaat worden , en ik las dat er een wachtlijst was van 3 maanden voor IVF, is dat nou in elk ziekenhuis?? Aan de ene kant lijkt me het wel even fijn om een pauze in te lasten om je te kunnen voorbereiden op IVF, aan de andere kant, wachten is zo frustrerend, je wilt graag verder.
Die wachttijd (hier indicatie was 2-3 maanden is niet puur en alleen wachten. Wij gingen na de bloedtest voor ziektes met terugwerkende kracht op de wachtlijst. Ondertussen krijg je de oproep voor de prikinstructie/gezamanlijke afspraak. En daarmee zitten de drie maanden er ook al zo'n beetje op.

Hier zijn de embryootjes teruggeplaatst. 2 x A kwaliteit en zelfs nog 2x2 in de vriezer. Wij zijn dus helemaal blij.
Ook voor ons is het nu weer wachten...
  zondag 7 februari 2010 @ 15:00:40 #263
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77730256
oke.. gaat dus gepaard met onderzoeken, dan zijn die 2 a 3 maanden inderdaad zo om.. dan is het wachten niet zo heel frustrerend

oeh spannend Hobbesje, ik duim voor je
  zondag 7 februari 2010 @ 15:09:30 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77730494
Nog een tandje harder dumen gaat voor Hobbesje...
pi_77730928
* prinseszondererwt duimt met Asy mee voor Hobbesje!
pi_77731083
en in die wachttijd, hoef je dan niet zelf met hormonen enzo te spuiten? ik wil zo graag m'n gedachten echt op iets anders kunnen zetten, en niet ook nog daarmee bezig moeten zijn...
ik hoop ook dat het niet nodig blijkt te zijn, maar toch, ik houd er wel rekening mee...

en ik ben alweer vreselijk verkouden tegen de griep aan...

voor Hobbesje!!!
pi_77731287
mijsje, je kan volgens mij ook zelf aangeven dat je even rust wilt. Toen ik doorgestuurd werd van Aalst naar Jette en ze alle onderzoeken opnieuw gingen doen, heb ik zelf gezegd dat ik in die periode niets meer wou slikken (zelfs geen foliumzuur). Gewoon om er helemaal niet mee bezig te zijn voor een bepaalde periode. En al gauw bleek eigenlijk dat het ook wel nodig was.

Ik hoop uiteraard voor jou (en voor alle anderen hier) dat je met de laatste poging bezig bent en je binnenkort mag doorstromen naar Z&G
pi_77731414
Dat mag hier ook altijd Leonieke, je mag altijd even pauze nemen als je zelf het idee hebt dat het nodig is. Kan heel fijn zijn. Dat merkte ik toen ik stopte met de clomid.
pi_77732258
Hobbesje ik ben hard aan het duimen!
pi_77733923
gelukkig maar. ik merk dat ik daar wel gewoon aan toe ben op het moment... nog 1 cyclus door gaat nog wel lukken, maar dan ben ik er gewoon echt even klaar mee... en 3 maanden vind ik wel een mooie rustperiode. en als het langer moet duren, dan kan ik dat dan wel weer aangeven...
*opluchting voelt*
pi_77734103
Goedzo mijsje, opluchting is fijn.
De gyn vertelde mij tijdens de hsg (fijn kletsmoment ) dat het soms gewoon erg lang duurt voor ze het ei van columbus gevonden hebben. Soms weten ze het gewoon ook niet, is het 'gewoon' een kwestie van het te graag willen. Met andere woorden: wat het beste is voel je zelf wel aan. De gyn gaat gewoon door met zijn traject, terwijl dat niet altijd het beste is. Luister naar jezelf.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:03:52 #272
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_77743189
Voor iedereen hier...

En voor Hobbes even wat extra !
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 8 februari 2010 @ 11:53:28 #273
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_77763364
Ik had even een paar dagen afstand genomen, maar ben wel elke dag aan het lurken geweest. Met mij gaat een stuk beter nu. A.s. donderdag wordt ik door de gyn gebeld voor een vervolgafspraak. Sta dus weer even in de wachtstand.

Ik blijf duimen voor iedereen, maar nu even heel hard voor Hobbesje. Weet inmiddels hoe spannend het wachten is.
pi_77765819
Goed om af en toe even afstand te nemen he, Sunshine?

Sterkte met wachten, Hobbesje! Ik duim dat ze lekker bij je blijven plakken.

Mijsje, neem inderdaad je tijd, dender niet meteen door als je voelt dat het je te zwaar wordt. Als de poging lukt en je bent zwanger, wil je er wel van kunnen genieten, toch? Niet dat je dan alsnog instort omdat het je allemaal te veel is geweest.

PZE, zei die gyneacoloog echt dat het soms een kwestie is van "het te graag willen"?

Isla, ik heb de kijkoperatie ook gehad en weinig last gehad van de narcose. Wel van mijn buik maar dat kwam vermoedelijk door een toch al zeer gevoelige darm die al dat gerommel in mijn buik niet op prijs stelde. Toch heb ik zeker geen spijt dat ik de operatie heb laten doen. Dan weet je maar hoe of wat, vond ik.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_77773803
Thanks Ahava! Ik ga het wel doen...maar ben echt scared!

Sunshine, fijn dat het beter met je gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')