Zo denk ik er ook over. En we moeten dit allemaal niet te serieus nemen. Het is een anoniem forum waar je uiteraard net iets meer kan en durft te zeggen dan in real life. Maar bedreigingen vallen niet goed te praten wat mij betreft. En dat zeg ik als Marokkaan tegen een Nederlandse homo.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:17 schreef JohnLocke het volgende:
Ik zou aangifte doen, ondanks mijn grafhekel aan jou gaat bedreigen me echt te ver.
Hier, enigszins verkapt, maar toch.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:58 schreef raptorix het volgende:
En wij zullen jou nooit accepteren, en als je een probleem met me hebt moet je het maar komen oplossen, ik stuur je graag een PM met mijn adres, dan gaan we moslimpje tegen homo spelen, en oja, ik doe je nog een beter voorstel, je mag een moslim naar keuze sturen om je superioriteit te bewijzen, en om het nog leuker te maken mag je het filmen.
Overdrijf je nu niet een beetje?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier, enigszins verkapt, maar toch.²
Daar is de topicreportknop voor.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier, enigszins verkapt, maar toch.
Nee, dat noem je een ironische opmerking in reactie op jouw eerder geposte bericht.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier, enigszins verkapt, maar toch.²
Hoe zou ik het volgens jou moeten classificeren? Een theedrink moment?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef Triggershot het volgende:
Overdrijf je nu niet een beetje?
Misschien eindigt het daar wel in jaquote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe zou ik het volgens jou moeten classificeren? Een theedrink moment?²
Ik kan er wel om lachen eigenlijk. Het is alleen voor de beeldvorming naar anderen toe dat ik dit aankaart. Een ander kan er wellicht niet om lachen en wordt suïcidaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef DustPuppy het volgende:
Nee, dat noem je een ironische opmerking in reactie op jouw eerder geposte bericht.
Vanavond.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef NanKing het volgende:
Mwah ik zie dat niet echt als een bedreiging eik.
Maar goed hoe oneens ik het ook altijd met je ben ik vind het te achterlijk om je daarom maar te bedriegen.
@Trigger doe's vertellen over je onderzoek via msn/mail/pm/whatevert.
Als je geen probleem met hem hebt, dan is er geen probleem?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe zou ik het volgens jou moeten classificeren? Een theedrink moment?²
Hij is bang dat het één van het ander komt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Misschien eindigt het daar wel in ja.
Ik dacht dat het té obvious zou zijn als ik die opmerking zou maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is bang dat het één van het ander komt.
Homo's hé.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik dacht dat het té obvious zou zijn als ik die opmerking zou maken.
Zo voel ik dat ook precies. Bij het zien van mijn naam alleen al vergeten velen het onderwerp.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
Waarom draait het halve topic eigenlijk om BSB? De uitspraak kwam van een katholiek maar ik zie hier alleen maar conversaties met een moslim over zijn opvattingen en gevoeligheden omtrent zijn persoontje en homoseksualiteit.
De paus kán gewoon niet anders. Die moet zich houden aan de mening van de apostelen, zoals opgetekend in het NT. Hij kan en mag daar niet van afwijken. Het is niet zo dat je dat boek even kunt herschrijven naar de moderne tijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek anorexia nee.
http://www.nu.nl/algemeen(...)woedend-op-paus.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)tholieke-plicht.html
En zo kan ik er nog veel meer vinden waarbij eeen paus zegt dat het ziek is, een zonde, ongoddelijk, tegennatuurlijk en niet acceptabel. Ik weet dat e rgenoeg pastoren zijn die het daar niet mee eens zijn... maar het feit dat de leiders van een bepaalde groep, die toch het voorbeeld uit zouden moeten dragen van hoe er gedacht wordt binnen de stroming, wel zo denken zegt genoeg toch?
Maar niet alleen over homo's hoor. Neem bv heet gebruik van eeen condoom. De opvattingen van "de kerk" (en dan neem ik ff de paus als de belichameing van die kerk) zijn nou niet bepaald meer van deze tijd. Wordt het dan wel tijd dat de "moderne pastoor" afstand neemt van de Paus en een nieuwe kerkstromingg opricht?
Omdat BSB nogal wat stof op doet waaien met zijn uitspraken + een lange voorgeschiedenis heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
Waarom draait het halve topic eigenlijk om BSB? De uitspraak kwam van een katholiek maar ik zie hier alleen maar conversaties met een moslim over zijn opvattingen en gevoeligheden omtrent zijn persoontje en homoseksualiteit.
Dat komt omdat men het in die tijd als een ziekte zag. Een afwijking die zeer zondig was.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam, het Jodendom, Christendom, volgens de letter, dus terug naar de roots, naar het woord Gods, verbied allen homosexuele handelingen.
Jij zegt dat het allemaal niet kan en mag, maar waar staat dat? Waarom kan het instituut paus zich niet conformeren aan de moderne tijd? Is god nu minder god dan 2000 jaar geleden, kan hij de gevorderde inzichten niet aan?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:39 schreef Gia het volgende:
[..]
De paus kán gewoon niet anders. Die moet zich houden aan de mening van de apostelen, zoals opgetekend in het NT. Hij kan en mag daar niet van afwijken. Het is niet zo dat je dat boek even kunt herschrijven naar de moderne tijd.
Wat betreft condoomgebruik vind ik zelfs dat hij nog wel een punt heeft, ook. Als mensen geen condooms gebruiken, maar zich houden aan monogame sex, is er weinig aan de hand. Als je sex hebt met meerdere partners, dan houd je je al niet aan de geloofsvoorschriften en is het onzin om geen condoom te gebruiken omdat de paus dat niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |