abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 10:23:02 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77240665
Frappant hoe een nieuwsbericht met uitspraak van het christelijke geloof uitkomt op de islam.
"Zij *wijs* zijn altijd erger dan wij!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_77240747
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Frappant hoe een nieuwsbericht met uitspraak van het christelijke geloof uitkomt op de islam.
"Zij *wijs* zijn altijd erger dan wij!"
Op sommige punten zijn ze allebei even erg. Ook zit er niet zo gek veel verschil tussen de Bijbel en de Koran; de beide sprookjesboeken. De opvattingen zijn identiek, de vele tegenstrijdigheden ook. Juist aan hetgeen er beschreven staat, kun je goed zien dat het menselijke verzinsels zijn. Zo mag je bijvoorbeeld geen kleding dragen die van twee verschillende soorten stoffen is gemaakt.
pi_77240860
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent dan ook nooit in Marrakech of Tanger geweest.
ik doe niet aan sex toerisme..

ik heb trouwens veel islamistsche landen bezocht.. whats your point
  maandag 25 januari 2010 @ 10:32:43 #244
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77240864
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:31 schreef NanKing het volgende:
Ja joh neem Bansheeboy zijn achterlijke uitspraken als voorbeeld voor een hele religie !
Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Er zijn Moslims die er anders over denken, maar die negeren de Goddelijke openbaringen gewoon, dus dat is niet religieus geïnspireerd en spreken dus naar eigen begeerte.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 25 januari 2010 @ 10:35:28 #245
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77240946
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Er zijn Moslims die er anders over denken, maar die negeren de Goddelijke openbaringen gewoon, dus dat is niet religieus geïnspireerd en spreken dus naar eigen begeerte.
Waarmee je dus eigenlijk juist zegt dat de ware moslim er zo over zou moeten denken als jij?

Weet wat je zegt op FOK!...
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:37:13 #246
13462 BansheeBoy
pi_77240996
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef Iblis het volgende:

[..]

Waarmee je dus eigenlijk juist zegt dat de ware moslim er zo over zou moeten denken als jij?
De Islam, het Jodendom, Christendom, volgens de letter, dus terug naar de roots, naar het woord Gods, verbied allen homosexuele handelingen. Het is dus niet voorbehouden aan de ware Islam alleen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_77241037
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik doe niet aan sex toerisme..

ik heb trouwens veel islamistsche landen bezocht.. whats your point
A) dat zei ik niet. B) dan zou je al helemaal moeten weten waar ik over spreek.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 januari 2010 @ 10:44:49 #248
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77241201
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
De Islam, het Jodendom, Christendom, volgens de letter, dus terug naar de roots, naar het woord Gods, verbied allen homosexuele handelingen. Het is dus niet voorbehouden aan de ware Islam alleen.

²
Als je het echt objectief bekijkt is het veel simpeler.
quote:
You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.
Leviticus 18:22 (Standaard Engelse bijbel)

Als je dit objectief bekijkt staat hier eigenlijk alleen dat je niet van twee walletjes mag eten. Het zijn dus alleen biseksuelen die anale seks hebben met vrouwen die zijn verdoemd.

Iemand die exclusief homo is, zal nooit 'met een man liggen als met een vrouw' daar een homoseksuele man, nooit met een vrouw zal liggen! Soms maken mensen dingen gewoon ingewikkelder dan het is. Jammer.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:46:45 #249
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77241252
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:48 schreef Boldface het volgende:

Gelovigen lezen per definitie hun eigen versie van de Bijbel, Koran of een ander door mensen geschreven boek. Ze pikken er datgene uit waar ze zin in hebben en negeren ook datgene wat ze goed uitkomt.
Och, dat is niet voorbehouden aan gelovigen natuurlijk.
Zowel de felste tegenstanders van Wilders als de fanatiekste voorstanders zeggen allebei de waarden van de Verlichting hoog te houden.
In het ware communisme zoals bedoeld door Marx is geen plek voor dictators, behalve de dictatuur van het proletariaat natuurlijk. Toch werd en wordt bijna elke communistische staat door één persoon of door een klein groepje bevoorrechten geleid die zichzelf maar al te goed wisten te verrijken.
Klimaatontkenners en creationisten geloven ook alleen maar de wetenschappelijke bevindingen die in hun straatje passen.
De nazi's wisten ook wel raad met de evolutietheorie: die bleek stomtoevallig precies bij hun ideeën te passen.

Enzovoort.

Ik denk dat vrijwel niemand volkomen blanco kennis kan nemen van een gedachtegoed en pas daarna beslist of hij het wil volgen of niet. Nee, je hebt bepaalde opvattingen en op basis daarvan kies je een gedachtegoed, en daar dan weer de onderdelen van die het beste bij je passen of die jou het minst ongemakkelijk doen voelen.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:52:14 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77241413
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:26 schreef Boldface het volgende:

[..]

Op sommige punten zijn ze allebei even erg. Ook zit er niet zo gek veel verschil tussen de Bijbel en de Koran; de beide sprookjesboeken. De opvattingen zijn identiek, de vele tegenstrijdigheden ook. Juist aan hetgeen er beschreven staat, kun je goed zien dat het menselijke verzinsels zijn. Zo mag je bijvoorbeeld geen kleding dragen die van twee verschillende soorten stoffen is gemaakt.
Het was dan ook een boek met een leidraad over hoe men dacht dat men rechtschapen moets leven in die tijd, vol metaforen en verhalen om dat aan de mensheid duidelijk te maken. Metaforen moet je nooit letterlijk nemen... dat is het hele ding van een metafoor!

Maar ja, vertel dat maar een aan de Paus en de rest
Maar het woord anorexia weet ik niet of dat ergens in de Bijbel staat trouwens.....
Zouden ze dan toch iets zelf verzonnen hebben? Een originele gedachte?
Of was aneroxia... een mtafoor! Ze weten wat het betekent!
L'Amour menaçant:
  maandag 25 januari 2010 @ 10:55:20 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77241493
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Zeg dat ook ff tegen al die vertegenwoordigers van die God die hun handelingen loslaten op de altaarjongens Ik geloof niet dat ze het woord Gods goed begrepen hebben dan.

Mooie rolmodellen heeft de kerk
L'Amour menaçant:
  maandag 25 januari 2010 @ 10:57:46 #252
13462 BansheeBoy
pi_77241572
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Zeg dat ook ff tegen al die vertegenwoordigers van die God die hun handelingen loslaten op de altaarjongens Ik geloof niet dat ze het woord Gods goed begrepen hebben dan.
Daar stoor ik me vreselijk aan. Lekker vroom ogen maar tegelijkertijd één woorden met kinderbipsen tijdens de biecht of de doop.

Dat is zwááár fout.

²
pi_77241576
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

A) dat zei ik niet. B) dan zou je al helemaal moeten weten waar ik over spreek.
ik begrijp precies wat je bedoelt

het is inderdaad nogal hypocriet

fijn dat we zo op 1 lijn zitten
  maandag 25 januari 2010 @ 10:59:57 #254
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_77241641
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar stoor ik me vreselijk aan. Lekker vroom ogen maar tegelijkertijd één woorden met kinderbipsen tijdens de biecht of de doop.

Dat is zwááár fout.

²
Weet je wat ook zwaar fout is? Teveel emoticons gebruiken in je berichten. Maar dat terzijde.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_77241696
quote:
Op maandag 25 januari 2010 04:08 schreef scanman1 het volgende:

[..]

En jij bent een moderator? Danny zou zich kapot moeten schamen.
Sterker nog, Danny zou mij een 'verantwoord' tagje moeten geven en nee ik ben geen moderator in NWS, mijn bijdrages zijn gewoon onderhevig aan interpretatie en moderatie, bij klachten hierover verwijs ik je naar het feedback topic van NWS.
quote:
Ze zouden jou levenslang een cursus moeten geven hoe de mens in elkaar zit. Als je anno 2010 nog steeds roept dan homoseksualiteit te genezen is, wordt het tijd dat ze jou opnemen en genezen.
Ik denk dat ik me de afgelopen 5 maanden toch wel meer heb bezig gehouden met wat voor fysiek en maatschappelijk verschijnsel homoseksualiteit is en wat voor rol speelt door:

• 23 uitgesproken homo's te interviewen - Waarvan 7 van Islamitische landen.
  • 5 homo's die liever verbergen dat ze homo zijn - waarvan 3 moslim
  • 25 jongeren die in aanraking zijn gekomen met geweld tegen homo's of het niet zouden uitsluiten.
  • 12 mensen geïnterviewd zonder voor selectie.

Met specifieke bijdrages van Willem Schinkel, Middas Dekkers, Politie Rotterdam e.o. en stichting Yoesuf om verschillende invalshoeken in kaart te brengen.

Als er één ding is dat er bij - uitgesproken - homo's sterk naar voren komt is dat er niet wordt gezwegen over wat je denkt en voelt in gesprek met homo's. Sterker nog één daarvan zei dat door dit gebeuren een ware 'Homo-emancipatie' kwam na de feministen. Alle geïnterviewde homoseksuelen zeiden dat je homoseksualiteit mag noemen wat je wilt in het belang van een intellectueel discussie.

Om terug te komen op mijn moderatorschap, ik ben ook in overleg geweest met een stuk of 3-4 moderators met een homoseksuele voorkeur over wat nu precies wel en niet kan gezegd worden.

Ik ben in dat dus meer ingelezen dan jij denkt, maar bedankt voor je tip, als ik een onvoldoende krijg voor mijn eind onderzoek zal ik je advies overwegen.
  •   maandag 25 januari 2010 @ 11:02:54 #256
    147503 Iblis
    aequat omnis cinis
    pi_77241717
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
    Maar ja, vertel dat maar een aan de Paus en de rest
    Maar het woord anorexia weet ik niet of dat ergens in de Bijbel staat trouwens.....
    Zouden ze dan toch iets zelf verzonnen hebben? Een originele gedachte?
    Of was aneroxia... een mtafoor! Ze weten wat het betekent!
    Theologisch gezien schrijf je nu een Protestantse opvatting toe aan Katholieken. Het katholicisme kent de opvatting van de natuurwet en als zodanig kan er best iets over anorexia gezegd worden in principe.
    Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
    pi_77241964
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 04:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Heteroseksualiteit is dan ook te genezen?
    Zoals de persoon hier boven al zegt: domheid kent geen grenzen.
    Deze vraag is al beantwoord, even verder lezen voor je met domme waardeoordelen komt en al gevraagde dingen gaat herhalen.
      maandag 25 januari 2010 @ 11:14:47 #258
    13462 BansheeBoy
    pi_77242026
    Wat ik overigens niet begrijp is dat er hier een user onder elke niveau handelt door mij persoonlijk te bedreigen. Dat heeft toch niets meer met discussiëren te maken?

Men moet het fatsoen hebben altijd inhoudelijk te blijven. Dat doe ik ook, op de man spelen is immers zóóó 1982.

²
    pi_77242109
    Ik zou aangifte doen, ondanks mijn grafhekel aan jou gaat bedreigen me echt te ver.
    pi_77242232
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:
    Wat ik overigens niet begrijp is dat er hier een user onder elke niveau handelt door mij persoonlijk te bedreigen. Dat heeft toch niets meer met discussiëren te maken?

Men moet het fatsoen hebben altijd inhoudelijk te blijven. Dat doe ik ook, op de man spelen is immers zóóó 1982.

²
    Waar wordt je bedreigd dan?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')