Al onze auto's ook, behalve de nieuwste 3. Ik weet dat de oudere 105's het standaard ook hadden, maar blijkbaar heeft de dealer dat bij aflevering al uitgezet. En dat is duidelijk bij de laatste 3 (nog) niet gebeurdquote:
Ja ik dacht ook dat ze er niet meer aan deden, tot ik dus dit weekend in een van die drie nieuwste niet verder kwam dan 85quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht dat het alleen iets van de eerste 105's was. Tenminste, dat zijn de enige auto's waar ik het ooit gezien heb.
*proest*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef druppelkut het volgende:
*gniffel*
Glasbak heeft het rode knopje gevonden
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef druppelkut het volgende:
*gniffel*
Glasbak heeft het rode knopje gevonden
Het ging er gister toch over dat ie zijn aanhanger niet mee kreeg?quote:
Dat was het administratie examen vroeger. Toen deed je dat dus min of meer in 1 keer. Wat mij betreft ook geldklopperij inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Zo, ook Verkeer & Techniek is binnen.
Nu morgen nog de derde theorie toets, voor de vakbekwaamheid code 95.
Bullshit is het, die toets gaat gewoon over de administratie en die heb ik vorige week ook al gehad.
Alleen word morgen door middel van voorbeelden in een vorm van een verhaaltje, aan me gevraagd hoeveel een chauffeur nog mag rijden, moet rusten, welke vrachtbrief mee moet enzovoorts.
Ofwel: geldklopperij.
*zingt: Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef druppelkut het volgende:
En weer in het busje. Weer een uur slapen op kosten van de baas
Pietje mag dan nog 4 uur en 10 minuten ononderbroken rijden, toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef blup het volgende:
Vergis je niet hoor, als je een kut versie van het examen hebt krijg je behoorlijk vage ingewikkelde vragen over rijtijden.
iets als
Pietje rijdt 4 uur voordat hij aankomt bij de pond naar engeland, hij moet 25 minuten wachten voordat hij op de pond kan, de reis duurt 3uur, het uitrijden duurt 20 minuten, hoe lang mag pietje nog rijden voor hij moet rusten?
Boottijd is rusttijd inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Pietje mag dan nog 4 uur en 10 minuten ononderbroken rijden, toch?
Maar je hebt gelijk ja. Er kunnen behoorlijk lastige vragen waar je echt goed bij moet gaan nadenken tussen zitten, maar over het algemeen is het goed te doen
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:07 schreef TommyGun het volgende:
Prutsers op de A73...
Dat wordt omrijden via de dodeweg A67? De weg gaat namelijk pas vanavond weer open aldaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:08 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoorde het net op t nieuws. Moet ik zo naartoe helaas
Even een pagina terug staat een foto van d'r auto. Lijkt echt niet op eentje van Baetsenquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dat wordt omrijden via de dodeweg A67? De weg gaat namelijk pas vanavond weer open aldaar.
Jij zit niet stiekem bij Baetsen toch, DK?
Ik denk dat ik maar via de 50 en 325 rij. Kom ik erquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dat wordt omrijden via de dodeweg A67? De weg gaat namelijk pas vanavond weer open aldaar.
Jij zit niet stiekem bij Baetsen toch, DK?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:23 schreef glasbak het volgende:
[..]
Even een pagina terug staat een foto van d'r auto. Lijkt echt niet op eentje van Baetsen
Mijn excuus, niet gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar via de 50 en 325 rij. Kom ik er
ook namelijk.
Nee, geen batsen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nu nog een verse bak koffie en een doekje
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Zo, ook derde theorie toets binnen.
Als de goedkeuring van de medische keuring binnen is (kut brief, schiet es op!) word mijn hele praktijk ingepland.
Nou maar hopen dat ik voor de praktijk ook alles in 1x haal, dan ben ik over een klein maandje al wel klaar![]()
Groot gelijk. Met je eigen spullen werkt het altijd stukken prettigerquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef druppelkut het volgende:
Eindelijk mijn eigen aanhanger weer terug
Kwam de chauffeur met wiens aanhanger ik reed tegen op een parkeerplaats. Hij had mijn aanhanger gelukkig mee.
Snel bakken overgeze en doorgereden
Niet voor het overzetten van bakken neequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Groot gelijk. Met je eigen spullen werkt het altijd stukken prettiger
Trouwens, was het doekje niet goed genoeg?
Daar was het ook niet voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Niet voor het overzetten van bakken nee
En het verhaal over de A73 is al veranderd:quote:Twee spookfiles per dag op A58
HELMOND - Op de A58 tussen Breda en Eindhoven komen op werkdagen twee tot drie spookfiles voor. Dat zegt Rijkswaterstaat.
De spookfiles hebben te maken met de vele op- en afritten op dit traject en doordat mensen relatief vaak remmen.
TNO Helmond gaat op drie zondagen in februari de snelweg tussen Eindhoven en Helmond afsluiten. Op de A270 wordt onderzoek gedaan naar zogenaamde spookfiles. Deze files ontstaan als automobilisten plotseling remmen.
Het onderzoeksinstituut roept automobilisten op om aan de proef mee te doen. Ze krijgen een speciaal registratiesysteem in de auto en langs de weg worden camera's gezet.
Hieronder zie je een filmpje over hoe files ontstaan.
Bron: OmroepBrabant
quote:Groot ongeluk A73, weg afgesloten
CUIJK - Op de A73 tussen Malden en Cuijk zijn woensdagmorgen rond kwart voor zeven kort na elkaar twee ongelukken gebeurd, waarbij in totaal vijf vrachtwagens betrokken waren.
Het vermoeden bestaat dat de voorste vrachtauto pech kreeg en de vluchtstrook opreed. Daar reden twee vrachtauto's achterop. Achter dit ongeval botsten nog eens twee vrachtauto's op elkaar. De chauffeur van de tweede vrachtauto kwam in de rechter vangrail terecht en is door de brandweer uit zijn cabine bevrijd. Hij is gewond overgebracht naar het Radboud ziekenhuis in Nijmegen.
De rijbaan in zuidelijke richting is voorlopig afgesloten. Er is een omleiding ingesteld via de A326. Het verkeer dat achter het ongeval stond, is van de snelweg afgeleid.
Klik op de audiolink voor een reactie van de politiewoordvoerder.
Bron: OmroepBrabant
En het is geen lift-as zeker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef druppelkut het volgende:
Wat grappig
Nu heb ik net pas sinds maandag mijn aanhanger terug omdat die gekeurd moest worden, zie ik net pas dat ik 2 nieuwe luchtbalgen heb. Linksvoor en rechtsachter.
Oh, en ook een lekke band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En het is geen lift-as zeker.Nee. Uiteraard niet de lift-as. De triangelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben voor dat soort gein gewoon een reserve aanhanger. Een oud lijk dat het nog wel doen kan, en dat ding ketsen we dan achter de motorwagen waarvan de aanhanger op de put moet for whatever reason. Heeft de monteur er meteen de hele week tijd voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef druppelkut het volgende:
Wat grappig
Nu heb ik net pas sinds maandag mijn aanhanger terug omdat die gekeurd moest worden, zie ik net pas dat ik 2 nieuwe luchtbalgen heb. Linksvoor en rechtsachter.
Oh, en ook een lekke band
Zo. Gebeld. Lessen worden zo snel mogelijk ingepland. Twee hele dagen, 16 lesuren in totaal. Dan gelijk praktijkexamen, praktische toets en toets besloten terrein (niet per se in die volgorde).quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:16 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Yeah.. Brief van het CBR is nu ook binnen. Ben goedgekeurd alleen er komt wel een aantekening op mijn rijbewijs, omdat ik lenzen heb (-2,25). Naja, dat wist ik al en dat makt niet uit
Zometeen maar eens de rijschool bellen, zodat ze mijn lessen en examens in kunnen plannen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee. Uiteraard niet de lift-as. De triangelDat is wel kut inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel kut inderdaad.Kromme Elleboog. Groepje van 5 à 6 giechelende meiden van 30+ op mannenjachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |