Volgens mij doen ze het gewoon expres, beetje Kuks of Schuil stangenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef MaxC het volgende:
[..]
Handig, scheelt wel tijd ja![]()
Die nestor-producenten maken wel vaker fouten, op een gegeven moment zat ik op een sleutel te wachten van mijn gemaakte tentamen, kwam hij er op. Ik snel downloaden maar de vragen kwamen niet echt overeen. Bleek het de antwoordsleutel te zijn van een herkansing die pas een week later wasWas er na 2 minuten weer af maar had hem wel op mijn PC staan.
Helaas had ik die herkansing niet maar wel iemand anders hééél blij mee gemaakt
Hadden jullie vandaag die radiologie met alle bizarre dingen die mensen in zich hadden zitten?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:49 schreef Kassaa het volgende:
Hoe slik je een remschijf door?
Ja blijkbaar één man, begon met vork en remschijf, vervolgens wat naalden n zn thorax en daarna zo'n penclipding dat vastzat in z'n rectum. Maar, HOE SLIK JE EEN REMSCHIJF DOOR?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hadden jullie vandaag die radiologie met alle bizarre dingen die mensen in zich hadden zitten?
Daar heb ik me toen ook zwaar over lopen verbazen, maar ik vraag me net zo goed af hoe je een vork door je keel heen krijgtquote:Op maandag 25 januari 2010 19:01 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Ja blijkbaar één man, begon met vork en remschijf, vervolgens wat naalden n zn thorax en daarna zo'n penclipding dat vastzat in z'n rectum. Maar, HOE SLIK JE EEN REMSCHIJF DOOR?
Vork moet nog wel lukken, degenslikkers lukt het ook. Maar een remschijf? Waar zat dat ding dan vast?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Daar heb ik me toen ook zwaar over lopen verbazen, maar ik vraag me net zo goed af hoe je een vork door je keel heen krijgt
Het was wel een kleine remschijf (brommer ofzo), volgens mij zattie in de maag, maar dat is voor mij ook al weer een jaar geledenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Vork moet nog wel lukken, degenslikkers lukt het ook. Maar een remschijf? Waar zat dat ding dan vast?
Zulk radiologie-onderwijs hebben wij niet. In het eerste jaar moesten we wel 100 X-mamma's beoordelen op maligniteit om een idee van sensisiviteit en specificiteit te krijgen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een remschijf! Een prima middel tegen diarree!
Wat maak je er ook soms een potje van ook!quote:
Kutdokters zijn toch gynaecologen, geen neurologen? Een kuthernia lijkt me trouwens erg pijnlijk.quote:
artefactenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb het nog even opgezocht van die remschijf en die vork:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En later dus ook nog naalden en een clipje van een pen:
[ afbeelding ]
Pica (chu!) staat niet in DSM-IV.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef dotKoen het volgende:![]()
Welke DSM-IV classificatie hing hieraan?
Pica is dan ook meer een symptoom dan een diagnose, m.i.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pica (chu!) staat niet in DSM-IV.
Zeker wel. Geen idee waar, maar ik ben het ooit tegengekomen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pica (chu!) staat niet in DSM-IV.
In DSM staat alleen wanneer iets voldoet aan de criteria om het gedrag als pica te mogen bestempelen, maar niet als onderdeel voor het stellen van een diagnose.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:47 schreef dotKoen het volgende:
Volgens mij wel in ICD-10, maar niet in DSM-IV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |