had dat eerder gezegd, daar was ik vandaag... (vanuit de omgeving van Den Helder, dus daar ben ik niet iedere dag...quote:
Lijkt me heerlijk, haken in de trein. Helaas hoef ik maar 20 minuutjes met de trein en is ie altijd propvol. Dan is het me net teveel gedoe om alle spullen erbij te pakken. Zag vanmorgen wel een meisje breien. Leuk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:03 schreef Brighteyes het volgende:Ik had vanmorgen in de trein ook weer een paar opgetrokken wenkbrauwen. Totdat ik het slofje dat af was er even voor de vorm bij pakte.
Toen leek het ineens wel heel zinnig.
Ik vind het een heerlijk tijdverdrijf in de trein! Ik hoef maar een klein stukje en eig. is het ineens te kort naar mijn zin.
1 van de moccasins is af, de 2e bijna. Vanavond thuis even foto maken!
ja, zoiets heb ik ook geprobeerd, maar ik heb vaak meerdere kleuren en dan raakt het toch wel snel in de war allemaal. of ik raak m'n naald kwijt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er een speciaal tasje voor Trui!Tasje met haakspulletjes in een grotere tas, en dan hou ik mijn bolletje gewoon daarin.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:55 schreef trui het volgende:
[..]
ja, zoiets heb ik ook geprobeerd, maar ik heb vaak meerdere kleuren en dan raakt het toch wel snel in de war allemaal. of ik raak m'n naald kwijt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef trui het volgende:
weer een goed idee van knor!ik ga 't eens proberen. kan dat ook als je ze niet afknipt (dus aan 't haakwerk laat zitten)? of bedoel je dat juist.
haha BE, beetje doorslaan mag wel hoor!oja en door je ravelry naam noem ik je nu in gedachten 'tante Betje' trouwens. past mooi bij je handwerkmanie, toch?
m@x ik ben heel benieuwd!
Die is wel heel cute!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:48 schreef trui het volgende:
en die groene variant dan, echt iets voor tessie's nieuwe beeb!![]()
Dat had ik ook gezien. Maar ik bedoel dit:quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef trui het volgende:
mmascha, in een van de eerste reacties op die beschrijving staat ook dat ze de steken niet goed benoemt geloof ik. bedoel je dat?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:53 schreef Lijnloos het volgende:
Nice! En mooie kleuren oo kzo samen!
Ik heb het patroontje binnen voor BE's schoentjes. Ben heel benieuwd...
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:11 schreef Lijnloos het volgende:
Oh oeps... Wampi's schoentjes patroon is binnen !
Ik heb je ge pm t BE... bedankt alvast!
moed bijeen aan t verzamelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wat is het rustig hier vanavond, iedereen druk aan het haken?
k heb een bobbeltje/ruwe plek op mn vinger, en die doet pijn als de haaknaald er steeds overheen gaatquote:
Oeh, klinkt niet zo fijn! Trotse bezitter van haakeelt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb een bobbeltje/ruwe plek op mn vinger, en die doet pijn als de haaknaald er steeds overheen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |