quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ik snap het niet zo goed..quote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, maar wil je er daarom juist voor waarschuwen. Ik werk ook het beste onder druk, maar dit keer leverde het echt te weinig op en was het gewoon gevaarlijk omdat ik kon blijven zitten en misschien ook kon zakken voor mijn eindexamen en dat is nog 100x kutter dan blijven zitten. En best wel vernederend ook vind ik...
Als je geen buffer hebt kan je echt op je bek gaan op het eindexamen hoor. Heb mensen gezien die gemiddeld een 7,5 stonden toen ze CE in gingen, maar toen heel veel 5'jes haalden en soms zelfs een 4. Die waren zwaar teleurgesteld natuurlijk, maar wel blij dat ze het op konden vangen met hun SE cijfers
jullie hebben echt rare familiesquote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef Ayca het volgende:
Hier zitten alle kinderen achter de pc, of ze zijn boven monopoly aan het spelen
Echt slapenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe kun je zoveel slapen.. echt slapen of in bed liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt slapen
nog beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jullie hebben echt rare families
Ik weet niet hoe het nu zit, ik was het laatste jaar met oude profielen enzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik snap het niet zo goed..![]()
is m'n afgesloten cijfer voor ANW, waar k geen CE over krijg, ook belangrijk voor andere vakken? als ik gewoon een 6 sta voor ANW, snap ik het probleem niet?
ok dacht alquote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Ayca het volgende:
[..]ze schreeuwen ook hoor, maar om wie er aan de beurt is
GenusButeo zat er ook?!!1quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok dacht al![]()
vroeger zaten ze in mn kast
is gewoon een kutinstelling ja, maar verander langzaam wel, was vroeger erger. Misschien als oma uit ziekenhuis is, in bieb gaan zitten en leren (minder afleiding).quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu zit, ik was het laatste jaar met oude profielen enzo.
Maar voor mij zou dan gelden dat een 6 een voldoende is die staat. Niet zo netjes, maar wel een voldoende. Het gaat er meer om dat die mentaliteit voor andere vakken erg slecht is omdat je geen buffer dan hebt voor je CE.
Ik zou ANW goed gaan leren iig, dat je niet nog een kuttoets krijgt waardoor je op het laatst nog een 5,4 staat
Ik heb nog 3 uur dus ik wacht evenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca kom we gaan stofzuigen.. m'n moeder komt zo thuis.
Ik voelde al een kast grap aankomen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
GenusButeo zat er ook?!!1![]()
!11
![]()
!!!EINZZZZZ
![]()
!11
Sorry Genus, te makkelijk
genus is een goede homoquote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
GenusButeo zat er ook?!!1![]()
!11
![]()
!!!EINZZZZZ
![]()
!11
Sorry Genus, te makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |