Om jouw hersens te trainen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom hebben desu en myraela toch weer een nieuwe avv, ik herken ze niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaarblijkelijk want als je mensen niet kan herkennen aan hun naam omdat je afgeleid wordt door ene plaatje dan moet je nog even flink door oefenenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, die worden niet genoeg getraind wil je zeggen
Ik herken users ook altijd vooral aan hun avaquote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
klaarblijkelijk want als je mensen niet kan herkennen aan hun naam omdat je afgeleid wordt door ene plaatje dan moet je nog even flink door oefenen
ik ben plaatjesblindquote:Op zondag 24 januari 2010 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik herken users ook altijd vooral aan hun ava
Mijn vader wil geen poes in huis en een hond al helemaal nietquote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef timmmmm het volgende:
Adopteer mee met Greys en ElisaB!
Wie adopteert er mee?
Anders lees je de OP evenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn vader wil geen poes in huis en een hond al helemaal niet
wordt lastig als 2 users dezelfde avatar gebruiken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef timmmmm het volgende:
Maar bij mij is het ook een afwijking. Ik durf te wedden dat ik van de top 100 posters van afgelopen jaar minstens 90 kan benoemen na het zien van hun ava.
Daarom denk ik als ik Graseter zie wel eens dat ik porsche ziequote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wordt lastig als 2 users dezelfde avatar gebruiken.
Dat wordt inderdaad lastig. Ik moest mijn autistische hoofdje ook meermaals op en neer wiegen toen diie waggelende panda populair wasquote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wordt lastig als 2 users dezelfde avatar gebruiken.
radio fanatenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow ja, goed initiatief dan, maar ik doe niet aan goede doelen behalve SR
Er doen DJs mee, en ik heb totaal geen inkijk in waar het geld naartoe gaat, dan moet het geld wel goed gebruikt worden, want er doen DJs meequote:
Zie je geen epic boobs danquote:
Die pandaquote:Op zondag 24 januari 2010 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad lastig. Ik moest mijn autistische hoofdje ook meermaals op en neer wiegen toen diie waggelende panda populair was
Daarom heb ik hem nu wel weer in mijn hoofd, maar autistisch dat ik ben kan ik niet goed tegen veranderingquote:Op zondag 24 januari 2010 14:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik zie iemand nieuwe UI 2 keer en hij zit al in m'n hoofd.
Dus jongens, zo moeilijk is dat toch niet?
ik heb mijn hoofd (en meer) er in gedachte al menig maal tussen gelegdquote:
Arme jongenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem nu wel weer in mijn hoofd, maar autistisch dat ik ben kan ik niet goed tegen verandering
Lekker hequote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb mijn hoofd (en meer) er in gedachte al menig maal tussen gelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |