Om jouw hersens te trainen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom hebben desu en myraela toch weer een nieuwe avv, ik herken ze niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaarblijkelijk want als je mensen niet kan herkennen aan hun naam omdat je afgeleid wordt door ene plaatje dan moet je nog even flink door oefenenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, die worden niet genoeg getraind wil je zeggen
Ik herken users ook altijd vooral aan hun avaquote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
klaarblijkelijk want als je mensen niet kan herkennen aan hun naam omdat je afgeleid wordt door ene plaatje dan moet je nog even flink door oefenen
ik ben plaatjesblindquote:Op zondag 24 januari 2010 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik herken users ook altijd vooral aan hun ava
Mijn vader wil geen poes in huis en een hond al helemaal nietquote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef timmmmm het volgende:
Adopteer mee met Greys en ElisaB!
Wie adopteert er mee?
Anders lees je de OP evenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn vader wil geen poes in huis en een hond al helemaal niet
wordt lastig als 2 users dezelfde avatar gebruiken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef timmmmm het volgende:
Maar bij mij is het ook een afwijking. Ik durf te wedden dat ik van de top 100 posters van afgelopen jaar minstens 90 kan benoemen na het zien van hun ava.
Daarom denk ik als ik Graseter zie wel eens dat ik porsche ziequote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wordt lastig als 2 users dezelfde avatar gebruiken.
Dat wordt inderdaad lastig. Ik moest mijn autistische hoofdje ook meermaals op en neer wiegen toen diie waggelende panda populair wasquote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wordt lastig als 2 users dezelfde avatar gebruiken.
radio fanatenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow ja, goed initiatief dan, maar ik doe niet aan goede doelen behalve SR
Er doen DJs mee, en ik heb totaal geen inkijk in waar het geld naartoe gaat, dan moet het geld wel goed gebruikt worden, want er doen DJs meequote:
Zie je geen epic boobs danquote:
Die pandaquote:Op zondag 24 januari 2010 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad lastig. Ik moest mijn autistische hoofdje ook meermaals op en neer wiegen toen diie waggelende panda populair was
Daarom heb ik hem nu wel weer in mijn hoofd, maar autistisch dat ik ben kan ik niet goed tegen veranderingquote:Op zondag 24 januari 2010 14:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik zie iemand nieuwe UI 2 keer en hij zit al in m'n hoofd.
Dus jongens, zo moeilijk is dat toch niet?
ik heb mijn hoofd (en meer) er in gedachte al menig maal tussen gelegdquote:
Arme jongenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem nu wel weer in mijn hoofd, maar autistisch dat ik ben kan ik niet goed tegen verandering
Lekker hequote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb mijn hoofd (en meer) er in gedachte al menig maal tussen gelegd
ik moet gelijk denken aan de fok afgevaardigden in het glazen huis toenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er doen DJs mee, en ik heb totaal geen inkijk in waar het geld naartoe gaat, dan moet het geld wel goed gebruikt worden, want er doen DJs mee
Qua aantrekkelijkheid passen Sunnie en Missy mirjam ook wel bij elkaarquote:Op zondag 24 januari 2010 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aan de fok afgevaardigden in het glazen huis toen_!
echtquote:
titty fuckquote:
they deserve each otherquote:Op zondag 24 januari 2010 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Qua aantrekkelijkheid passen Sunnie en Missy mirjam ook wel bij elkaar
Het rode kruis hehquote:Op zondag 24 januari 2010 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er doen DJs mee, en ik heb totaal geen inkijk in waar het geld naartoe gaat, dan moet het geld wel goed gebruikt worden, want er doen DJs mee
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef Desunoto het volgende:
Als ze goed getraind waren dan luisterde je geen radio.Tevens luisteren mensen die slim zijn en van muziek houden njuust naar de radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tminste KX radio
![]()
Wat inderdaad een onwijs doorzichtige organisatie is. Minstens een kwart gaat op een bureaucratie, vermoed ik.quote:
ja want alleen op de radio heb je goede muziekquote:Op zondag 24 januari 2010 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tevens luisteren mensen die slim zijn en van muziek houden njuust naar de radiotminste KX radio
BAH radio BAH.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tevens luisteren mensen die slim zijn en van muziek houden njuust naar de radiotminste KX radio
ik ben voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
BAH radio BAH.
Het is echt tijd voor een radiobashtopic.
Nee, want dit is op internet dit stationquote:Op zondag 24 januari 2010 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want alleen op de radio heb je goede muziek![]()
_!
jij?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef Desunoto het volgende:
Wie maakt hem?
ik heb genoeg muziek in huis om mezelf 60 dagen (continu) van andere muziek te voorzienquote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want dit is op internet dit station
Maar jij hebt dan waarschijnlijk ook niet dezelfde smaak als mijquote:Op zondag 24 januari 2010 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb genoeg muziek in huis om mezelf 60 dagen (continu) van andere muziek te voorzien
mijn muziek smaak is heeeeeeeeeeeel erg breedquote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan waarschijnlijk ook niet dezelfde smaak als mij
mijn smaak zit in het alternatieve rock kant, de dance/trance kant en de foute rapplaten enzoquote:Op zondag 24 januari 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn muziek smaak is heeeeeeeeeeeel erg breed
Wat voor enquete is het? Kan ik er eentje voor je invullen?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb binnen 5 minuten al 2 mensen die mijn enquete hebben ingevuld![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn smaak zit in het alternatieve rock kant, de dance/trance kant en de foute rapplaten enzo
er is maar één échte foute rapper.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn smaak zit in het alternatieve rock kant, de dance/trance kant en de foute rapplaten enzo
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat voor enquete is het? Kan ik er eentje voor je invullen?
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb binnen 5 minuten al 2 mensen die mijn enquete hebben ingevuld![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat voor enquete is het? Kan ik er eentje voor je invullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |