Ik ga het vanavond weer spelen met mijn mams... haar weer even flink op de zenuwen werken...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan zo veranderen bij dat spel
rood heeft wel al 2 pionnen thuisquote:Op zondag 24 januari 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan zo veranderen bij dat spel
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond weer spelen met mijn mams... haar weer even flink op de zenuwen werken...
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een keer iemand vermoord tijdens MEJN, ik heb dan ook een MEJN ban
Schop hem.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Desunoto het volgende:
M'n mobieltje is fucking achterlijk stom hoerending.
Zegt 'ie weer dat 'ie niet kan opladen omdat er de verkeerde oplader in zit, terwijl dat gewoon degene is die erbij geleverd werd.
schreeuw hemquote:
mijn mobiel doet ook altijd achterlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Desunoto het volgende:
M'n mobieltje is fucking achterlijk stom hoerending.
Zegt 'ie weer dat 'ie niet kan opladen omdat er de verkeerde oplader in zit, terwijl dat gewoon degene is die erbij geleverd werd.
Ik moet m'n mobieltje een flink pak slaag geven of zo maar verder is het goed.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een snelle hoi lieverds!Ik ga lekker filmpje kijken
Hopelijk gaat het goed met iedereen en vermaakt iedereen zich?
hey lieverdquote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
marijkeliefquote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi wijffiequote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
heilige makreelquote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
mijn mobiel doet ook altijd achterlijk.maar die is ook al bijna 7 jaar oud!
www.google.nlquote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Melbourne of Melborne?
Ik ga gewoon twijfelen aan mezelf![]()
Het is toch Melbourne? Of is dat op zn aussies en is Melborne de Nederlandse versie?
Het is Melbourne. Melborne is voor domme mensen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Melbourne of Melborne?
Het is toch Melbourne? Of is dat op zn aussies en is Melborne de Nederlandse versie?
Okay dan weet ik genoegquote:
hihiquote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is Melbourne. Melborne is voor domme mensen.
Jij wil mijn naamtopic stelenquote:
Hoi meissie!quote:
Jawel, hoe laat kom je ook alweer aan?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meissie!Heb jij ook zin in morgen?
Melbourne.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Melbourne of Melborne?
Ik ben er om 10 voor 12quote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, hoe laat kom je ook alweer aan?
oh hai naat kereltjequote:Op zondag 24 januari 2010 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik word over het hoofd gezien
Hai lunaquote:Op zondag 24 januari 2010 14:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
* DeLuna kijkt over het hoofd.. Hey naatje!![]()
Ratelquote:
Zie je wel dat je er overheen kijktquote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
welk hoofd?!![]()
Het enige hoofd hier is die van mij, en daar kan ik niet overheen kijken....![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je er overheen kijkt
Maar op kleine kinderen wordt altijd extra gelet.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk als DW dan over het hoofd wordt gezien, kan ik dat nog enigzins begrijpen
Dus waarom zien we naat dan over het hoofd?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar op kleine kinderen wordt altijd extra gelet.
psies, en DW is geen kind meerquote:Op zondag 24 januari 2010 14:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar op kleine kinderen wordt altijd extra gelet.
Er wordt expres niet op zijn baby-face gelet.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus waarom zien we naat dan over het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |