opknopen die gastenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
vitens zegt dat de bank het heeft (is op een oud niet meer bestaand rekeningnr gestort) en de bank zegt dat het weer terug is bij vitens.
nu zijn ze het aan het uitzoeken (nog steeds ja ) maar ik begin er nu schoon genoeg van te krijgen.
mss een belletje naar de consumentenbond?
Ik heb ooit mijn zoon achtergelaten bij de gemeente omdat ze me al 3 maanden zonder inkomen lieten zittenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
opknopen die gasten![]()
ik heb ook een keer 7 maanden gewacht op mijn eigen 700 euro![]()
telkens smoesjes![]()
toen ben ik langsgegaan en niet weg gegaan totdat ze een telefonsiche spoed overboeking deden
Jij komt zeker uit purmerend dat je zo'n hebbert bentquote:
Okay je mag strippen voor mequote:
en toenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn zoon achtergelaten bij de gemeente omdat ze me al 3 maanden zonder inkomen lieten zitten
Je zal niks vinden.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik ga even snel de laatste pagina van het laatste deel bekijken
Go get 'em tiger.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?![]()
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit purmerend dat je zo'n hebbert bent![]()
[..]
Okay je mag strippen voor me
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit purmerend dat je zo'n hebbert bent![]()
[..]
Okay je mag strippen voor me
stoep is onschuldigquote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?![]()
Kappen nou eens daarmee!quote:
ik wacht dus op 1300 euro.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
opknopen die gasten![]()
ik heb ook een keer 7 maanden gewacht op mijn eigen 700 euro![]()
telkens smoesjes![]()
toen ben ik langsgegaan en niet weg gegaan totdat ze een telefonsiche spoed overboeking deden
hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kappen nou eens daarmee!
Dat is gewoon anderen erbij naaien omdat je zelf de lapo niet had
quote:
oei strenge meester.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik huilend weggelopen gezegd dat ik nog 2 luiers had en genoeg voeding voor 1 fles en dat hun dan maar voor hem moesten zorgen.quote:
ja gewoon een meet in de lobby van het hoofdgebouw daarquote:Op zondag 24 januari 2010 13:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik wacht dus op 1300 euro.en dat bedrijf zit in zwolle.
mss dat ik dan meteen een zwollemeet kan doen?
fuck wat erg!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik huilend weggelopen gezegd dat ik nog 2 luiers had en genoeg voeding voor 1 fles en dat hun dan maar voor hem moesten zorgen.
Binnen 5 minuten werd ik gebeld dat mn uitkering rond was en dat ik een voorschot kon gaan ophalen.
Ze hadden ook de kinderbescherming kunnen bellen, was ik mijn zoon kwijt geweest. Maar ik was wanhopig
Ja ik ben het zat om bij elk nieuw topic de eerste zoveel reacties te lezen dat er 1 aan het lapohunten was.quote:
ja een kat in het nauwquote:Op zondag 24 januari 2010 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik huilend weggelopen gezegd dat ik nog 2 luiers had en genoeg voeding voor 1 fles en dat hun dan maar voor hem moesten zorgen.
Binnen 5 minuten werd ik gebeld dat mn uitkering rond was en dat ik een voorschot kon gaan ophalen.
Ze hadden ook de kinderbescherming kunnen bellen, was ik mijn zoon kwijt geweest. Maar ik was wanhopig
yeahhhquote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gewoon een meet in de lobby van het hoofdgebouw daar![]()
wat knuppels en kettingen mee
Ik zeg al niks meer...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben het zat om bij elk nieuw topic de eerste zoveel reacties te lezen dat er 1 aan het lapohunten was.
Dat is gewoon jaloezie ofzo
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben het zat om bij elk nieuw topic de eerste zoveel reacties te lezen dat er 1 aan het lapohunten was.
Dat is gewoon jaloezie ofzo
Ik had toen al 2 weken zo goed als niet gegeten, leefde op water en alle reserves die ik had had ik al opgebruikt.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
fuck wat erg!dan ben je wel echt wanhopig lijkt me.
Ligt eraan.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een pak slaag?
Met zweepjes en zo?
Ik ben geel!!quote:
en ene cactus voor rectale penetratie bij de persoon die verantwoordelijk is voor zulk wanbeleidquote:
Dat kan zo veranderen bij dat spelquote:
Maar op dit moment is het de rode.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan zo veranderen bij dat spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |