opknopen die gastenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
vitens zegt dat de bank het heeft (is op een oud niet meer bestaand rekeningnr gestort) en de bank zegt dat het weer terug is bij vitens.
nu zijn ze het aan het uitzoeken (nog steeds ja ) maar ik begin er nu schoon genoeg van te krijgen.
mss een belletje naar de consumentenbond?
Ik heb ooit mijn zoon achtergelaten bij de gemeente omdat ze me al 3 maanden zonder inkomen lieten zittenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
opknopen die gasten![]()
ik heb ook een keer 7 maanden gewacht op mijn eigen 700 euro![]()
telkens smoesjes![]()
toen ben ik langsgegaan en niet weg gegaan totdat ze een telefonsiche spoed overboeking deden
Jij komt zeker uit purmerend dat je zo'n hebbert bentquote:
Okay je mag strippen voor mequote:
en toenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn zoon achtergelaten bij de gemeente omdat ze me al 3 maanden zonder inkomen lieten zitten
Je zal niks vinden.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik ga even snel de laatste pagina van het laatste deel bekijken
Go get 'em tiger.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?![]()
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit purmerend dat je zo'n hebbert bent![]()
[..]
Okay je mag strippen voor me
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit purmerend dat je zo'n hebbert bent![]()
[..]
Okay je mag strippen voor me
stoep is onschuldigquote:Op zondag 24 januari 2010 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |