Dat was't zeker hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Zozo... jij bent goed met verassingen
Nee niet op gevoelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon op het gevoel? Woudrichem ook geweest gisteren.![]()
[..]
Leer zit gewoon lekkerder als je wat voorover moet zitten. Vest erover houdt wel wat wind tegen.
En een thermohemd op je lijf vqn de Zeeman maakt het helemaal af.![]()
[..]
Oh ja naked bike iets meer.Kawaatje is lekker dichtgebouwd.
Niks gezien in ieder geval.
meh kheb t aantal posts / pagina gewijzigd, eindigd niet meer op 7 pagina's, maar op 5quote:Op zondag 24 januari 2010 10:10 schreef bvvt het volgende:
Dus nu was het cagoen die "vergeten" was om het nieuwe topic te starten
Dus iedereen had een leuke avond zo te horen. Zowel oma als pa en ma.
tevens tvp
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Zie waar zijn ballen heen gaan zodra de motor in het gras terrecht komt ... Auw
Ok.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Rijden jullie al weer? ik wacht nog even namelijk.
Yep, net pas weer terug van thuisbrengen.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:10 schreef bvvt het volgende:
Dus nu was het cagoen die "vergeten" was om het nieuwe topic te starten
Dus iedereen had een leuke avond zo te horen. Zowel oma als pa en ma.
tevens tvp
Lief zijn voor omaatjes doet het goed bij de vrouwtjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:52 schreef Geerd het volgende:
Goed bezig chef.
Die dus.quote:
Leuk zo'n pakje!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
even leven in de brouwerij
[ afbeelding ]
Blauw!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Als het morgen enigzins droog is bij deze kijken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14.000 km, dus kan, als ik met 4 k ruim reken, zeker 30 jaar mee.
Tís een motorzaak, dus even kijken wat de 12 daar doet.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef Den_Haag het volgende:
Welke gaat eruit WB?
Mis de SZR.quote:
Vrees niet veelquote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tís een motorzaak, dus even kijken wat de 12 daar doet.![]()
Dat dacht ik wel!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tís een motorzaak, dus even kijken wat de 12 daar doet.![]()
[..]
Mis de SZR.![]()
Mooi fietsje!, mooie demper ook, kleurt goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen ik die in december 2008 kocht had ik verwacht daar zo weinig op af te schrijven.quote:
Misschien de ori tank wat hoger zetten met rubbers, en het subframe/kontje verbouwen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
Zou er trouwens op een RSV Mille een andere tank te zetten zijn zodat mijn knieen er wel in passen?
Dus kom even langs om mij een momentje te verenigen.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef -XX- het volgende:
Dat dacht ik wel!
Ik wil eigenlijk een zwarte en een andere demper.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mooi fietsje!, mooie demper ook, kleurt goed.
Ja maar! Het gat van de BSM Future is te groot voor je fallus!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
Dus kom even langs om mij een momentje te verenigen.![]()
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toen ik die in december 2008 kocht had ik verwacht daar zo weinig op af te schrijven.
Alle prijzen zijn ineens 1.500~2.000 gedaald.Daardoor ook wel weer verdomd veel leuks te koop.
![]()
Moet eens kijken. Een Mille voor weinig is niet slecht natuurlijk (en nog maar 8000km op de tellerquote:[..]
Misschien de ori tank wat hoger zetten met rubbers, en het subframe/kontje verbouwen.
Bij de Triumph had ik de tank 1 centimeter hoger gemaakt.
Maar dat was meer voor de combi met een steilere kont hoek.![]()
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom maar even meten!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef -XX- het volgende:
Ja maar! Het gat van de BSM Future is te groot voor je fallus!
Piccas?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
Moet eens kijken. Een Mille voor weinig is niet slecht natuurlijk (en nog maar 8000km op de teller)
quote:
Haha! Is goed!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom maar even meten! [ afbeelding ]
Ding is inmiddels rijklaar en weer helemaal vers?![]()
[..]
Piccas?![]()
[..]
Nick is wel bijna aan de leeftijd voor de brommers zo te horenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom maar even meten! [ afbeelding ]
Ding is inmiddels rijklaar en weer helemaal vers?![]()
[..]
Piccas?![]()
[..]
![]()
Nick /elf jaar ook out of the blue.. ik wil geen elektrische motor, ik wil het geluid.![]()
Ik kijk er naar uit!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:26 schreef -XX- het volgende:
Haha! Is goed!
En ja, hij is weer rijklaar!Ik kan niet wachten!
Doe maar opknappen dan, zie ik tegen die tijd wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nick is wel bijna aan de leeftijd voor de brommers zo te horenIk heb nog wel een leuke opknapper staan Honda NSR met 80 blokje
![]()
Ze hadden deze week nog een paar dagen nodig om wat uit te zoeken.quote:
quote:Wij adviseren je de binnenzijde van de zuiger aan te passen en deze aan beide zeiden van de zuiger deze 0.75 mm in korten. 0.25 mm per kant meer omdat deze nog de ruimte moet krijgen om uit te zetten op bedrijftemperatuur.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef cageon2 het volgende:
en alweer gereserveerd/verkocht
dat ging snel...
Ik zou beginnen met een goedkope half syntheet, specs overtreffen toch wel het bouwjaar van het blok.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend denk ik eens olie aftappen en koelvloeistof.
WB, wat zeg jij:
Castrol 10W40 PowerRS
of
Champion 10W40?
(moet de bestelling plaatsen voor de olie etc)
quote:
Oke, doen we die. Kost 30 euro voor 4 liter. of weet je nog iets cheapers wat kan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een goedkope half syntheet, specs overtreffen toch wel het bouwjaar van het blok.
Misschien wordt het snel zwart, kan je daarna voor iets duurzamers gaan. (een papieren belofte)
Elke olie vanaf API SG.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
Oke, doen we die. Kost 30 euro voor 4 liter. of weet je nog iets cheapers wat kan?
Voor dat verschil bestel ik wel bij die andere zaak. Is van een bekende, heeft hij nog wat extra omzetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Elke olie vanaf API SG.(dus niet die witte flessen van Roukema
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Procycle heb ik al vaker gebruikt. (dan wel de 10W50 volsyntheet)
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Net de 1na laatste rit op de 12 gereden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@IOH, de enige pekel die ik kon vinden.![]()
Volgende week is de ZX10-R klaar, krijgt nog een nieuwe achterband en olie.
WBquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Net de 1na laatste rit op de 12 gereden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@IOH, de enige pekel die ik kon vinden.![]()
Volgende week is de ZX10-R klaar, krijgt nog een nieuwe achterband en olie.
10 euro voor vier liter API SJ 15W40 bij de Lidl.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef Den_Haag het volgende:
Voor dat verschil bestel ik wel bij die andere zaak. Is van een bekende, heeft hij nog wat extra omzet
Mag wel hoor.quote:
Ja?quote:
Lidlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend denk ik eens olie aftappen en koelvloeistof.
WB, wat zeg jij:
Castrol 10W40 PowerRS
of
Champion 10W40?
(moet de bestelling plaatsen voor de olie etc)
voor een nieuw (tweedehands) blok maar even niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
10 euro voor vier liter API SJ 15W40 bij de Lidl.
Goedgekeurd voor de koppeling van de Triumph Trophy, Trident, en andere motoren.
Zou ik erin gooien als spoeling voor de eerste 250 km.
Er zit altijd enig risico in, dus adviseren zou ik het niet.
Me like gokjes.
2 keer een nieuw filter zou ook wel kunnen ja. Zijn niet echt de kosten die dingen. Er is vast ok wel een reinigingsmiddeltje te vinden dat bij de olie kan. Mss dat ik me die luxe ook nog geef.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
Maar ja, op het nieuwe blok zit nu een oud filter. Die moet ik vervangen.
Dus nieuw filter en lidl olie. 250km rijden en dan weer nieuw filter en olie?
Ik dacht dat deze post al gequote was. Maar zeker gedroomt.quote:
Yep, alleen bij de Z zit je dan overal op het blok.quote:
quote:[message=14900854,noline]-XX- schreef op 27 januari 2010 @ 09:01[/message]:
Iedere keer als ik langs hem loop .. dan gaat er een walm van vlindertjes door mijn buikje.
Ik wil op je rijden....
Zucht..![]()
moet het blok dat echt gereinigd worden dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
2 keer een nieuw filter zou ook wel kunnen ja. Zijn niet echt de kosten die dingen. Er is vast ok wel een reinigingsmiddeltje te vinden dat bij de olie kan. Mss dat ik me die luxe ook nog geef.
HIhhihihihihhihih!!!quote:
Heb ik nou het verkeerde gequote? Of begin ik dement te worden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze post al gequote was. Maar zeker gedroomt.![]()
[..]
Yep, alleen bij de Z zit je dan overal op het blok.
Op plastic doet die pekel niet zoveel. En er ging natuurlijk een doekje met siliconenspray overheen.
Vanmiddag nog een mooie Z750 gezien, 2005 voor 4.950 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |