Dat was't zeker hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Zozo... jij bent goed met verassingen
Nee niet op gevoelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon op het gevoel? Woudrichem ook geweest gisteren.![]()
[..]
Leer zit gewoon lekkerder als je wat voorover moet zitten. Vest erover houdt wel wat wind tegen.
En een thermohemd op je lijf vqn de Zeeman maakt het helemaal af.![]()
[..]
Oh ja naked bike iets meer.Kawaatje is lekker dichtgebouwd.
Niks gezien in ieder geval.
meh kheb t aantal posts / pagina gewijzigd, eindigd niet meer op 7 pagina's, maar op 5quote:Op zondag 24 januari 2010 10:10 schreef bvvt het volgende:
Dus nu was het cagoen die "vergeten" was om het nieuwe topic te starten
Dus iedereen had een leuke avond zo te horen. Zowel oma als pa en ma.
tevens tvp
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Zie waar zijn ballen heen gaan zodra de motor in het gras terrecht komt ... Auw
Ok.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Rijden jullie al weer? ik wacht nog even namelijk.
Yep, net pas weer terug van thuisbrengen.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:10 schreef bvvt het volgende:
Dus nu was het cagoen die "vergeten" was om het nieuwe topic te starten
Dus iedereen had een leuke avond zo te horen. Zowel oma als pa en ma.
tevens tvp
Lief zijn voor omaatjes doet het goed bij de vrouwtjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:52 schreef Geerd het volgende:
Goed bezig chef.
Die dus.quote:
Leuk zo'n pakje!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
even leven in de brouwerij
[ afbeelding ]
Blauw!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Als het morgen enigzins droog is bij deze kijken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14.000 km, dus kan, als ik met 4 k ruim reken, zeker 30 jaar mee.
Tís een motorzaak, dus even kijken wat de 12 daar doet.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef Den_Haag het volgende:
Welke gaat eruit WB?
Mis de SZR.quote:
Vrees niet veelquote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tís een motorzaak, dus even kijken wat de 12 daar doet.![]()
Dat dacht ik wel!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tís een motorzaak, dus even kijken wat de 12 daar doet.![]()
[..]
Mis de SZR.![]()
Mooi fietsje!, mooie demper ook, kleurt goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen ik die in december 2008 kocht had ik verwacht daar zo weinig op af te schrijven.quote:
Misschien de ori tank wat hoger zetten met rubbers, en het subframe/kontje verbouwen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
Zou er trouwens op een RSV Mille een andere tank te zetten zijn zodat mijn knieen er wel in passen?
Dus kom even langs om mij een momentje te verenigen.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef -XX- het volgende:
Dat dacht ik wel!
Ik wil eigenlijk een zwarte en een andere demper.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mooi fietsje!, mooie demper ook, kleurt goed.
Ja maar! Het gat van de BSM Future is te groot voor je fallus!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
Dus kom even langs om mij een momentje te verenigen.![]()
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toen ik die in december 2008 kocht had ik verwacht daar zo weinig op af te schrijven.
Alle prijzen zijn ineens 1.500~2.000 gedaald.Daardoor ook wel weer verdomd veel leuks te koop.
![]()
Moet eens kijken. Een Mille voor weinig is niet slecht natuurlijk (en nog maar 8000km op de tellerquote:[..]
Misschien de ori tank wat hoger zetten met rubbers, en het subframe/kontje verbouwen.
Bij de Triumph had ik de tank 1 centimeter hoger gemaakt.
Maar dat was meer voor de combi met een steilere kont hoek.![]()
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom maar even meten!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef -XX- het volgende:
Ja maar! Het gat van de BSM Future is te groot voor je fallus!
Piccas?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef Den_Haag het volgende:
Moet eens kijken. Een Mille voor weinig is niet slecht natuurlijk (en nog maar 8000km op de teller)
quote:
Haha! Is goed!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom maar even meten! [ afbeelding ]
Ding is inmiddels rijklaar en weer helemaal vers?![]()
[..]
Piccas?![]()
[..]
Nick is wel bijna aan de leeftijd voor de brommers zo te horenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom maar even meten! [ afbeelding ]
Ding is inmiddels rijklaar en weer helemaal vers?![]()
[..]
Piccas?![]()
[..]
![]()
Nick /elf jaar ook out of the blue.. ik wil geen elektrische motor, ik wil het geluid.![]()
Ik kijk er naar uit!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:26 schreef -XX- het volgende:
Haha! Is goed!
En ja, hij is weer rijklaar!Ik kan niet wachten!
Doe maar opknappen dan, zie ik tegen die tijd wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nick is wel bijna aan de leeftijd voor de brommers zo te horenIk heb nog wel een leuke opknapper staan Honda NSR met 80 blokje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |