quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Niet te vergeten American History X.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Edward Norton.
Ook te zien in The Italian Job, The Incredible Hulk () en betere films
Als neonazi.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet te vergeten American History X.
ik zou het huis verlatenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef Rookert het volgende:
Lalalala
Wow, mijn moeder opent een fles proseccoWaarom echt
bilmiyorem was te ongeduldigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef Klonk het volgende:
mischien om even te onthouden dat degene die de lapo doet een nieuw topic opent
Ja maar die kondigde aan weg te gaan, wat voor veel verwarring zorgde.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef Klonk het volgende:
ja en dat was ik. en nu is mijn topic dicht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef Klonk het volgende:
niets van gemerktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar die kondigde aan weg te gaan, wat voor veel verwarring zorgde.
En je zei 'deze kan weg'quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja en dat was ik. en nu is mijn topic dicht.![]()
maar misschien ook eigen schuld want ik zei dat ik weg ging.
Ja, maar de mensen die normaal gesproken geen topics openen deden dat nu massaalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef Klonk het volgende:
écht. ik dacht; dit ga ik niet winnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
En je zei 'deze kan weg'
daarom slotte ik hem
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
saol, dat 'alles' wordt wss tv kijken ofzo.jij ook met deze avond.
![]()
[..]
Dag Bilmi
Laat, ik heb bijna 12 uur geslapen vandaag.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe laat gaan jullie vandaag slapen?
Ok veel plezier met de zaterdagavond tv, Paul de Leeuw of Ik hou van Holland?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
écht. ik dacht; dit ga ik niet winnen.
maar ik zei dus;
[..]
en dan zeker weer veel slapen en weer laat naar bed weer veel slapen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laat, ik heb bijna 12 uur geslapen vandaag.
Tussen 3 en 4 uurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe laat gaan jullie vandaag slapen?
Ik vond het wel mooi gedaan hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
Avatar was wel okeeee. Ik had alleen meer verwacht van de 3D.
Dat zeg je nu, over een paar dagen zeg je, damn wat een slechte film.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
Kan je er misschien iets meer over zeggen? ik twijfel nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
allebei niet. ik kijk dat soort dingen niet. ik kijk Galatasaray enzo.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok veel plezier met de zaterdagavond tv, Paul de Leeuw of Ik hou van Holland?
Of is dat weer afgelopen.
De special effects van de 3D filmpjes bij de Efteling waren indrukwekkender.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, over een paar dagen zeg je, damn wat een slechte film.
Ja dat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:36 schreef IHVK het volgende:
Maar er is zoveel betere 3d, met dingen die echt op je af komen enzo, dat miste je wel bij Avatar.
Alleen in het begin en einde ergens. Verder in de film niet
Comedy Centralquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
allebei niet. ik kijk dat soort dingen niet. ik kijk Galatasaray enzo.soms dan.
maar nu zal het wel iets van comedy central worden als daar that 70's show op is oid.
Oh jammerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De special effects van de 3D filmpjes bij de Efteling waren indrukwekkender.Verder was het wel een mooie film, maar ik had gewoon meer verwacht van de 3D. ;p
De film zelf is wel oke (matig), maar als je echt voor de 3D gaat zou ik gewoon thuis blijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh jammerik had ook verwacht dat het zo'n efteling gebeuren was
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
soms ook stom hoor, met south park enzo.nederlandse televisie is echt bagger.
faalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik stond om 12 uur op, en ben nu al moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |