en de boer dan van mijn aardappels wat doe je, en jij dan van ik heb ze toch gekocht hehehehehe!!111quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef GlowMouse het volgende:
je kan ze wel allemaal kapotstampen
ik ben echt te lang op FOK!, ik zie daar een tubgirl inquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oplossing:
[ afbeelding ]
Mod(der)baggerschip!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oplossing:
[ afbeelding ]
Mod(der)baggerschip!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en de boer dan van mijn aardappels wat doe je, en jij dan van ik heb ze toch gekocht hehehehehe!!111
Tubgirl XXL.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben echt te lang op FOK!, ik zie daar een tubgirl in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef ToT het volgende:
Dan krijg je wel gespierde benen als je ze allemaal kapot wil stampen!
Wat de neuk is klatsgroot?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef Klonk het volgende:
tenzij het klatsgrote aardappels zijn, hoef je er in ieder geval niet zoveel kapot te stampen
Dus dát was die jumpstyle van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef ToT het volgende:
Dan krijg je wel gespierde benen als je ze allemaal kapot wil stampen!
Ja leesfoutje tijdens het telefoneren!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:00 schreef Apuleius het volgende:
ToT ninja delete style.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja leesfoutje tijdens het telefoneren!![]()
Ik vind het heul niet onaardig klinken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef ToT het volgende:
Ik dacht ff "klatsgenoot" te zien i.p.v. "klatsgroot", dus op de vraag wat "klatsgenoot" was, antwoordde ik dus: "Da's iemand met wie je ligt te klatsen".
Alleen aangezien het dus "klatsgroot" was, sloeg het dus weer nergens op!
nu met ondertiteling svp, al vermoed ik dat het om keigrote memmen gaatquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu met ondertiteling svp, al vermoed ik dat het om keigrote memmen gaat
Proat oele voader ook plat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:16 schreef Klonk het volgende:
oeh, daar komt mien pa vandoan
niet dat ik weet, hij is trouwens wel verstandig geweest en is samen met mijn moeder uit Utrecht naar Drenthe verhuisd, en ik woon nu in Limburgquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Proat oele voader ook plat?
Ik trouwens niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |