Ohh dat is wel heel mooi ja. Maar het lijkt me echt super vies.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hier een leuk idee met eetbaar papier.
Ik zit even naar die site te kijken, maar wat een prijzen zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef trui het volgende:
superleuk, taartje!![]()
en geeft niks hoor mensen, een goed teken dat jullie 't zo druk hebben toch?
ik was van plan om vanmiddag naar de Tafelvan18 te gaan, maar kwam toevallig langs een ander leuk taartenwinkeltje: sweet things waar ik nog een taart voor zondag kon bestellen.
voor volgende week houd ik me nog even aanbevolen, maar anders verzin ik daar ook wel wat anders op. ik heb in elk geval wat rolfondant gekocht waar ik cupcakes mee wil versieren voor de traktaties op school. nog nooit gedaan, dus ik ben meteen benieuwd of jullie nog tips hebben voor het mooi plat krijgen van de cakejes. mijn cakejes zijn altijd veel hobbeliger dan die 'echte'. hoe pakken jullie dat aan?
Daarom hebben ze fondant uitgevondenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef liessa het volgende:
Ik vind wat er hier langskomt allemaal zo mooi! Echt jaloersmakend, ik wou dat ik het zo kon. Maar al kon ik het, mijn man houdt niet van marsepein, die zou het er alleen maar afpeuteren...
hmmja, 't is niet goedkoop nee. maar niet duurder dan de tafel van 18 hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit even naar die site te kijken, maar wat een prijzen zeg..
Met eetbare lijm (tylose + water) of heel dik glazuur (poedersuiker + druppel water)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:30 schreef trui het volgende:
vraagje: hoe plakken jullie die rolfondant stukjes op elkaar?
Streekgenootquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef liessa het volgende:
Ik heb mijn collega's bijna over gehaald om als teamuitje een taartversier workshop te gaan doen bij Maak je Taart hier in Hoorn!
Het idee "een workshop" was er al, en toen ik taarten noemde, waren ze meteen enthousiast. Wel bijzonder, want we hebben een team van 11 met 5 jonge knullen, van wie ik het niet meteen verwachtte dat ze het leuk zouden vinden. Grappig hoe je je dan in mensen vergist
Ik vind wat er hier langskomt allemaal zo mooi! Echt jaloersmakend, ik wou dat ik het zo kon. Maar al kon ik het, mijn man houdt niet van marsepein, die zou het er alleen maar afpeuteren...
Ik bestel het meeste bijquote:Op zondag 7 februari 2010 15:53 schreef Puala het volgende:
Ik houd het topic nu al eventjes in de gaten en ben helemaal verliefd op jullie taarten. Maar waar halen jullie het fondant? En wat kost dat?
Misschien kan je wel enkel die tijger proberen? Dat je een lichte taart maakt en de strepen van die Tijger (?) er in verwerkt?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:19 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb daarnet een opdracht gekregen voor een ijshockey-taart. Het jongetje speelt bij de Blue Mountain Cougars en die hebben geen makkelijk logo maar ik heb de moeder beloofd dat ik er het beste van ga maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |