dat dus en SexCourtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef mtijnnnn het volgende:
sexcetera?
Datwas het jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:03 schreef mtijnnnn het volgende:
sexcetera?
Het zegt me idd niksquote:
Hahaha echt hequote:Op zondag 24 januari 2010 06:23 schreef TLC het volgende:
"Vroeger" had je ook nog van die Tiroler sexfilms op Sat1 en later zond SBS6 nog erotische films uit, das nu allemaal weg![]()
K*t sms reclames
Op playboy tv (950) komt het nog wel eens langs, vond het vroeger 'spannender'quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Is sexcetera niet meer op tv??
Sex: De Stand van Zaken was er ook zo eentjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:46 schreef Symphonic het volgende:
Sex voor de Buch was ook zo'n hilarisch programma...
Ik heb echt nooit begrepen dat mensen zich daarvoor lenen.
Ooit moet je weer een keer naar je baas
Heidi Heidaquote:Op zondag 24 januari 2010 06:23 schreef TLC het volgende:
"Vroeger" had je ook nog van die Tiroler sexfilms op Sat1 en later zond SBS6 nog erotische films uit, das nu allemaal weg![]()
K*t sms reclames
Keira Reedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:11 schreef Dibble het volgende:
Ik vond deze presentatrice altijd super geil, beetje milf typetje. Herinner ik me nog goed. Ze had vaak ook nog het lef om zelf even uit de kleren te gaan aan het einde van een reportage![]()
[ afbeelding ]
Toen gingen ze midden in het bos met stokjes neukenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Dibble het volgende:
Vond de lijpste aflevering nog wel toen ze naakte heksen lieten zien
Ik wil niks van je fantasieën weten!quote:
Geslacht: Vrouw.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:58 schreef Cue_ het volgende:
Boven de 18, sexcourt dat waren de programma's die ik vroeger keek. OWja Red shoes diary ofzoiets. Geweldig![]()
En soms canal+ op dat overzichtenscherm (om de 10 sec kwam het beeld in zo'n klein hokje weer terug) of in het zwart wit met strepen omdat wij natuurlijk niet betaalden ervoor.
Ik kan je zelfs vertellen dat het altijd om 0.20 uur begon en op de maandag de gayavond wasquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Geslacht: Vrouw.
Geil! En ik dacht dat alleen jonge geile mennekes dat deden.
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef J.Herrer het volgende:
Sex court was echt een bazenprogramma ja
Vroeger altijd stiekem kijken op zolderprachtig
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan me zelf gewoon nog een paar zaken herinneren![]()
private dickquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
en dan had je nog private dick in zn regenjas
en de zogenaamde vrijwilligers uit het publiek.quote:
Die sms-troep is echt waardeloos... Doe mij idd maar Erotic dreams e.d. (al vraag ik me af of ik er nu nog geil van zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en de zogenaamde vrijwilligers uit het publiek.![]()
dit moet gewoon terug komen in plaats van die bel/sms sex lijn troep
denk dat je eerder slap ligt van lachen of je tenen kromtrekken van het acteer niveauquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die sms-troep is echt waardeloos... Doe mij idd maar Erotic dreams e.d. (al vraag ik me af of ik er nu nog geil van zou kunnen worden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |