Ik ga lachen als die site plat gaat. Dan wordt het heel dubbel. Een groot succes door de belangstelling, maar toch is het net niks...quote:
Mooie livery!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef Tarado het volgende:
Premières photos de la Renault R30
[ afbeelding ]
Pour rappel, Renault-F1.FR vous fera vivre la présentation de la Renault R30 dès 15h30 ce dimanche.
Oftewel morgen live presenatie 15:30 op http://renault-f1.fr
Het zou trouwens gaan tussen Sato, Petrov en Grosjean, als ik het Frans op Confidential Renault goed begrijp.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef Tarado het volgende:
Premières photos de la Renault R30
[ afbeelding ]
Pour rappel, Renault-F1.FR vous fera vivre la présentation de la Renault R30 dès 15h30 ce dimanche.
Oftewel morgen live presenatie 15:30 op http://renault-f1.fr
Toyota neusje?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:06 schreef ElmarO het volgende:
De R30 laat al een klein beetje iets van zichzelf zien.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of de Sauber presentatie ook live op internet is, ik heb in ieder geval (nog) geen link gevondenquote:
quote:'Vitaly Petrov wordt tweede coureur bij Renault'
GP2-rijder Vitaly Petrov zal op zondag aangekondigd worden als de tweede coureur van het team van Renault. Dat melden betrouwbare bronnen binnen de GP2-paddock. Het zou betekenen dat de Formule 1 voor het eerst een Russische coureur op de grid krijgt.
Een verrassing zou het niet zijn. Petrov wordt al een tijdje genoemd als één van de favorieten. De runner-up van het afgelopen GP2-seizoen brengt flink wat Russisch geld met zich mee en dat is iets wat Renault goed kan gebruiken. Het team liet echter eerder al weten dat áls Petrov in de tweede auto zou stappen, dat niet om het geld zou zijn.
Petrov werd in 2009 tweede in het GP2-kampioenschap, achter Nico Hülkenberg, die dit seizoen zijn debuut maakt voor het team van Williams. Nooit eerder stond een Rus op de Formule 1-grid, dus mocht Petrov inderdaad in Valencia bevestigd worden, is dat een historisch gebeuren.
quote:Change to timetable
Maranello, 31 January 2010 - The cancellation, due to bad weather, of the promotional filming day at Fiorano featuring the F10, has had a small knock-on effect to the testing programme in Valencia. Felipe Massa will actually drive for two days, on Monday and Tuesday, with Fernando Alonso driving on Wednesday, the final day of the test. This was an option that had already been put forward on the timetable set out by the engineers over the past few weeks: it means that Felipe will be able to provide immediate and detailed feedback in terms of a comparison between the F10 and the F60.
At Valencia. Sauber unveiling coming up at 1430 CET (1330 UK), with Renault later on.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of de Sauber presentatie ook live op internet is, ik heb in ieder geval (nog) geen link gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |