abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77374145
En ze proberen het morgen opnieuw. Indien het dan ook niet door kan gaan wachten ze tot Valencia
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:44:27 #178
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77374716
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Massa zou rijden maar dat is afgelast omdat er ijs op de baan ligt
en hoe werkt dat met het testverbod? mogen ze m niet vol open trekken
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 januari 2010 @ 13:46:06 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77374802
Voor zover ik weet mogen ze maar een heel beperkt aantal kilometers rijden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:49:52 #180
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_77374943
Waren barge boards niet verboden dit jaar??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_77377265
quote:
Online presentatie Ferrari zeer goed bekeken

De presentatie van de F10 heeft tot een recordaantal bezoekers op de website van Ferrari geleid. Naar eigen zeggen hebben meer dan drie miljoen internetgebruikers geprobeerd om live naar de onthulling van de nieuwe Ferrari-bolide te kijken.

Door de grote drukte kreeg niet iedereen de rechtstreekse beelden uit Maranello door. Verder liep het geluid niet altijd synchroon met hetgeen zich op het computerscherm afspeelde. Ook bleef het beeld zo nu en dan een paar seconden hangen.

De presentatie van Ferrari zal later ook op GPUpdate TV te zien zijn.
Dat valt eigenlijk nog wel mee. Ik had persoonlijk meer verwacht. 3 miljoen wereldwijd is peanuts lijkt me

Maargoed, dat een site die normaal gezien een handjevol bezoekers trekt, laten we eens gek doen, op een willekeurig moment 100.000 tegelijk (wat me al belachelijk veel lijkt) dan kan ik me wel voorstellen dat de site het niet trok. Aan de andere kant, zoiets kan je wel verwachten natuurlijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77379808
Van Formule1.nl:
quote:
'Tung wordt test- en reservecoureur Renault'
Renault kiest waarschijnlijk Petrov als tweede coureur

[28-01-2010] Zondag is de officiële presentatie van Renault. Mogelijk wordt daar de identiteit van de tweede rijder prijsgegeven. Op internet circuleren verschillende berichten dat de Rus Vitaly Petrov teamgenoot wordt van Robert Kubica en dat Ho-Pin Tung gecontracteerd is als testrijder.

Eerder deze week verklaarde Ho-Pin Tung tegenover GPUpdate hoopvol te zijn over zijn kansen op een stoeltje. “Ik zou al tevreden zijn met een functie als testrijder maar het spreekt voor zich dat ook ik liever zou racen in 2010. Het wordt afwachten maar we hopen snel met een bekendmaking voor de dag te komen”, aldus Tung

Verschillede media melden echter dat het stoeltje vergeven is aan Petrov. De Rus neemt 15 miljoen euro aan sponsorgeld mee. Teambaas Eric Boullier verklaarde eerder al niet alleen vanwege zijn sponsorgeld geïnteresseerd te zijn. “Mensen zeggen dat we Petrov willen vanwege zijn geld, maar hij is zeker niet de rijkste coureur waarmee we praten. Het zou fijn zijn als we zijn talent en geld wisten te combineren, maar hij staat niet bovenaan mijn lijst.”

Hoewel er dus niks officieel bekend is gemaakt, wordt Tung genoemd als testrijder. Belgische media melden dat hij die functie moet delen met de Belg Jerome D’Ambrosio, die eveneens verbonden is aan het managementbureau Gravity Sport.

Tungs manager Bert Winkler hult zich in stilzwijgen en Tung zelf – die momenteel in Azië verblijft – is niet bereikbaar voor commentaar.

LV
Ik had al zo het vermoeden toen het bericht er kwam dat een keus voor Petrov niet voor zijn geld zou zijn. Waarom een dergelijke bericht uitbrengen? De keus voor Petrov was dus kennelijk al lange tijd de meest aantrekkelijke optie voor Renault. Jammer, want ik gun het zowel Heidfelt als Sato meer. Verder zou ik Sato gewoon graag terugzien in de F1.

En Tung, tsja. Dat vind ik sowieso zo'n karakterloos figuur dat het me sowieso niet boeit of hij er ooit komt of niet. Verder is dit gewoon een netwerk-truukje en niet zijn rauwe kwaliteiten wat hem evt. in de F1 brengt.
pi_77383208
quote:
Verder zou ik Sato gewoon graag terugzien in de F1.
Ik denk dat iedereen die meepost in deze topics diezelfde mening heeft
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:24:27 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77383569
Williams FW32

pi_77385384
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waren barge boards niet verboden dit jaar??
Vorig jaar al. Maar de F1 zou de F1 niet zijn als ze toch op een creatieve manier die dingen proberen na te bootsen.
pi_77385472
Nu zijn het uit de kluiten gegroeide spiegel-houders op de meeste auto's.
Calm down, please!
pi_77385622
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
Nu zijn het uit de kluiten gegroeide spiegel-houders op de meeste auto's.
Inderdaad. Dus qua uiterlijk zijn we er wat dat betreft niet echt op vooruit gegaan.
pi_77385736
Ik kan verdomme niet meer wachten en we moeten nog 42 dagen, 13 uur, 25 minuten en 37 seconden !!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77385801
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef vosss het volgende:
Ik kan verdomme niet meer wachten en we moeten nog 42 dagen, 13 uur, 25 minuten en 37 seconden !!
Ik kan ook niet meer wachten, gelukkig begint het testen volgende week.
pi_77388797
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef Tarado het volgende:
Williams FW32

[ afbeelding ]
Wow, die is veranderd!
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_77389445
'Campos wil vrouw als tweede rijder'
quote:
Het gebeurt regelmatig dat de zoon van een oud-F1 coureur ook terecht komt in de koningsklasse van de autosport, kijk maar naar Keke en Nico Rosberg, Nelson en Nelsinho Piquet en Satoru en Kazuki Nakajima. Dat de dochter van een coureur ook de Formule 1 haalt, is echter een unicum en toch zou het zo maar eens kunnen gebeuren in 2010.

Bij Campos Meta1 wordt er nog steeds hard gezocht naar sponsoren en investeerders. De Braziliaan Bruno Senna werd aangetrokken om met zijn beroemde achternaam sponsoren te lokken, maar dit heeft tot nu toe nog niet gewerkt. Teambaas Adrian Campos wil nu een ander wapen in de strijd gooien.

Volgens ItaliaRacing staat Campos namelijk op het punt om Maria De Villota, de dochter van voormalig F1 coureur Emilio De Villota, een contract aan te bieden. Met de eerste vrouwelijke coureur sinds Giovanna Amati in de jaren negentig zou het team hopen alsnog enkele goedbetalende sponsoren aan het team te verbinden.

Of Maria uit het juiste hout gesneden is, lijkt echter twijfelachtig. In de Superleague Formula, een klasse met beduidend minder sterke rijders dan de Formule 1, wist ze zich niet in de kijker te rijden. Een zevende plaats in Jarama was haar beste resultaat.
Kies dan voor een vrouw die al races gewonnen heeft, zoals Simona de Silvestro of Ana Beatriz.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')