en hoe werkt dat met het testverbod? mogen ze m niet vol open trekkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Massa zou rijden maar dat is afgelast omdat er ijs op de baan ligt
Dat valt eigenlijk nog wel mee. Ik had persoonlijk meer verwacht. 3 miljoen wereldwijd is peanuts lijkt mequote:Online presentatie Ferrari zeer goed bekeken
De presentatie van de F10 heeft tot een recordaantal bezoekers op de website van Ferrari geleid. Naar eigen zeggen hebben meer dan drie miljoen internetgebruikers geprobeerd om live naar de onthulling van de nieuwe Ferrari-bolide te kijken.
Door de grote drukte kreeg niet iedereen de rechtstreekse beelden uit Maranello door. Verder liep het geluid niet altijd synchroon met hetgeen zich op het computerscherm afspeelde. Ook bleef het beeld zo nu en dan een paar seconden hangen.
De presentatie van Ferrari zal later ook op GPUpdate TV te zien zijn.
Ik had al zo het vermoeden toen het bericht er kwam dat een keus voor Petrov niet voor zijn geld zou zijn. Waarom een dergelijke bericht uitbrengen? De keus voor Petrov was dus kennelijk al lange tijd de meest aantrekkelijke optie voor Renault. Jammer, want ik gun het zowel Heidfelt als Sato meer. Verder zou ik Sato gewoon graag terugzien in de F1.quote:'Tung wordt test- en reservecoureur Renault'
Renault kiest waarschijnlijk Petrov als tweede coureur
[28-01-2010] Zondag is de officiële presentatie van Renault. Mogelijk wordt daar de identiteit van de tweede rijder prijsgegeven. Op internet circuleren verschillende berichten dat de Rus Vitaly Petrov teamgenoot wordt van Robert Kubica en dat Ho-Pin Tung gecontracteerd is als testrijder.
Eerder deze week verklaarde Ho-Pin Tung tegenover GPUpdate hoopvol te zijn over zijn kansen op een stoeltje. “Ik zou al tevreden zijn met een functie als testrijder maar het spreekt voor zich dat ook ik liever zou racen in 2010. Het wordt afwachten maar we hopen snel met een bekendmaking voor de dag te komen”, aldus Tung
Verschillede media melden echter dat het stoeltje vergeven is aan Petrov. De Rus neemt 15 miljoen euro aan sponsorgeld mee. Teambaas Eric Boullier verklaarde eerder al niet alleen vanwege zijn sponsorgeld geïnteresseerd te zijn. “Mensen zeggen dat we Petrov willen vanwege zijn geld, maar hij is zeker niet de rijkste coureur waarmee we praten. Het zou fijn zijn als we zijn talent en geld wisten te combineren, maar hij staat niet bovenaan mijn lijst.”
Hoewel er dus niks officieel bekend is gemaakt, wordt Tung genoemd als testrijder. Belgische media melden dat hij die functie moet delen met de Belg Jerome D’Ambrosio, die eveneens verbonden is aan het managementbureau Gravity Sport.
Tungs manager Bert Winkler hult zich in stilzwijgen en Tung zelf – die momenteel in Azië verblijft – is niet bereikbaar voor commentaar.
LV
Ik denk dat iedereen die meepost in deze topics diezelfde mening heeftquote:Verder zou ik Sato gewoon graag terugzien in de F1.
Vorig jaar al. Maar de F1 zou de F1 niet zijn als ze toch op een creatieve manier die dingen proberen na te bootsen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waren barge boards niet verboden dit jaar??
Inderdaad. Dus qua uiterlijk zijn we er wat dat betreft niet echt op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
Nu zijn het uit de kluiten gegroeide spiegel-houders op de meeste auto's.
Ik kan ook niet meer wachten, gelukkig begint het testen volgende week.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef vosss het volgende:
Ik kan verdomme niet meer wachten en we moeten nog 42 dagen, 13 uur, 25 minuten en 37 seconden!!
Kies dan voor een vrouw die al races gewonnen heeft, zoals Simona de Silvestro of Ana Beatriz.quote:Het gebeurt regelmatig dat de zoon van een oud-F1 coureur ook terecht komt in de koningsklasse van de autosport, kijk maar naar Keke en Nico Rosberg, Nelson en Nelsinho Piquet en Satoru en Kazuki Nakajima. Dat de dochter van een coureur ook de Formule 1 haalt, is echter een unicum en toch zou het zo maar eens kunnen gebeuren in 2010.
Bij Campos Meta1 wordt er nog steeds hard gezocht naar sponsoren en investeerders. De Braziliaan Bruno Senna werd aangetrokken om met zijn beroemde achternaam sponsoren te lokken, maar dit heeft tot nu toe nog niet gewerkt. Teambaas Adrian Campos wil nu een ander wapen in de strijd gooien.
Volgens ItaliaRacing staat Campos namelijk op het punt om Maria De Villota, de dochter van voormalig F1 coureur Emilio De Villota, een contract aan te bieden. Met de eerste vrouwelijke coureur sinds Giovanna Amati in de jaren negentig zou het team hopen alsnog enkele goedbetalende sponsoren aan het team te verbinden.
Of Maria uit het juiste hout gesneden is, lijkt echter twijfelachtig. In de Superleague Formula, een klasse met beduidend minder sterke rijders dan de Formule 1, wist ze zich niet in de kijker te rijden. Een zevende plaats in Jarama was haar beste resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |