quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand een plaatje van recht boven van de 2009 versie?
Volgens mij is de 2010 een stuk slanker
quote:Renault
has reportedly selected Vitaly Petrov to be Robert Kubica's teammate in 2010, while Ho-Pin Tung will be the reserve driver.
France's Auto Hebdo said Russian GP2 driver Petrov's deal will be unveiled at the launch of the R30 at Valencia on Sunday.
The news means that the top three finishers in last year's GP2 championship - namely Nico Hulkenberg (Williams), Petrov (Renault) and Lucas di Grassi (Virgin) - will all be rookies on the 2010 grid.
Auto Hebdo also said the Dutch born Chinese Ho-Pin Tung, a Gravity Sport-managed driver, will be Genii Capital-controlled Renault's reserve driver this season.
Het plan is van welquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:45 schreef bodylotion het volgende:
Gaan ze nog met de F10 rijden vandaag?
Massa mocht juist als eerste rijden heb ik gelezen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het plan is van wel![]()
Ik meende te horen dat Alonso mocht rijden
Een soort shakedown zeker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het plan is van wel![]()
Jaa daar hebben ze 13 jaar overgedaan om die fout uit '98 goed te makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef bodylotion het volgende:
Zijn de banden nu weer hetzelfde zoals in '97?
Massa zou rijden maar dat is afgelast omdat er ijs op de baan ligtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het plan is van wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |