Liesbeth: We hebben een chatservice en nog een andere, die andere ligt er steeds uit,quote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
heb uitgelogd op de chat klopt niks meer van zat alleen met Bommie en pc man
ik zat via mIRC en geen problemenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp nu dat degenen die rechtstreeks op de chat zitten daar blijven en degenen die via een ander op de chat zitten verdwijnen omdat daar problemen met de server zijn.
Zag ook het grootste deel eruitvliegen, de meest rare dingen gebeurden er.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zat via mIRC en geen problemen
Ik zag alle lurkers steeds der uit vliegen
Ik zat ook via mIRC, en zag jou (en vele anderen) er steeds uitvliegenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zat via mIRC en geen problemen
Ik zag alle lurkers steeds der uit vliegen
Die 500E is voor jou?quote:
Oprotpremie?quote:
nee, je zou 500E krijgen als je hem capt terwijl ie zijn onderbroek uit doetquote:
Ik heb de laatste drie dagen misschien tien minuten de stream aangehad. Ik ben de hilariteit om stompzinnigheid kwijtquote:Op maandag 25 januari 2010 09:42 schreef Maanvis het volgende:
nee, je zou 500E krijgen als je hem capt terwijl ie zijn onderbroek uit doet
De VLem had het onstream over de MONORAIL!!! en we vroegen ons allemaal af waar je was.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de laatste drie dagen misschien tien minuten de stream aangehad. Ik ben de hilariteit om stompzinnigheid kwijt.
Zelfs de monorail kan me niet meer bekoren.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:48 schreef Maanvis het volgende:
De VLem had het onstream over de MONORAIL!!! en we vroegen ons allemaal af waar je was.
ohhhhhhh die heb ik ook gemist, is dat ff jammerquote:Op maandag 25 januari 2010 10:57 schreef Disana het volgende:
Ik heb de ontbijtshow niet kunnen zien en nu heb ik het gevoel dat ik veel heb gemist.
Ik ook. Maar ik lees net op de chat dat er een ramkraak is geweest bij de opslagplaats van Johan.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:57 schreef Disana het volgende:
Ik heb de ontbijtshow niet kunnen zien en nu heb ik het gevoel dat ik veel heb gemist.
OMG dat hoort in Updates!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik lees net op de chat dat er een ramkraak is geweest bij de opslagplaats van Johan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |