Nou, ik hoef hem niet met of zonder onderbroek te zienquote:Op zondag 24 januari 2010 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruzie over wie de kraan open heeft laten staan. Johan is het niet geweest, die is zunig.
De beschuldigende vinger wijst vooralsnog in de richting van Waterkoker en Chris en zijn paardenstaart.
Johan slaapt tegenwoordig altijd met zijn onderbroek aan, voor als er gasten zijn.
Soms gebeurt het dat hij 's ochtends op onverklaarbare wijze zonder onderbroek wakker wordt.
S zegt zelf op de Vlemchat dat hij woensdag komt met nog 2 mannen, dus geen vrouwen, dus geen zuignapje/Hondaquote:Op zondag 24 januari 2010 18:37 schreef Jian het volgende:
Die kutten van een Jaap en Peter willen geen antwoord geven op de vraag of Sly woensdag in de show is. 't wordt volgens mij weer helemaal niks woensdag
Dat boeit echt zo enorm niet, dat er weer wat in de Panorama komt te staan.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:08 schreef Disana het volgende:
Het avontuur in Huissen komt binnenkort in de Panorama. Ook wil Johan er een speelfilm gaan maken.
Joh de stream ook?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:12 schreef Disana het volgende:
Er is geen enkele sponsor, alles komt uit de zak van Johan.
Wat ben ik blij dat ik die chat al 1 week niet zie. Zie alleen de stream . Heerlijk rustig.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
en die hele chat ligt dubbel, kunnen de mensen nou niet eens intressante vragen stellen daar.
Ja het is erg triest hoe sommige chatters reageren, maar ja, log er af en toe in en lees en post beetje mee, maar vond het gewoon jammer dat het half uurtje zo moet, kan mij het nou schelen als ik Johan in zijn blote leuter *spot* vond het jammer gewoon.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik die chat al 1 week niet zie. Zie alleen de stream . Heerlijk rustig.
Werd tijdens Harry Loco dagen kotsmisselijk van een paar chatters die erg veel aandacht nodig hadden.
Toverheks vind dat gedoe met die onderbroek ook niets, bedoeling zal wel kijkersbinding zijn,
dat ik de hele nacht naar de stream kijk of Johan zijn onderbroek al uit is en dan naar 0653182 ...
mag bellen dat ik de winnaar ben omdat ik Johan in zijn blote billen zag, 500 euro gewonnen.
Oh my goodness. Die stem, die blik...quote:Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia van De Gouden Kooi heb ik al een tijdje niet gezien , misschien kan ze eens naar de ochtend ontbijtshow komen.
Johan: Heb al eens een speelfilm met Jomanda gemaakt , ga nu weer een speelfilm maken ,quote:Op zondag 24 januari 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
Johan gaat een speelfilm maken, een internationale, en hij zegt dat hem het gaat lukken ook.
Johan : nieuwe website gaat morgen de lucht in.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:39 schreef Disana het volgende:
Boven de chat staat nu
Nieuwe Website http://www.johanvlemmix.nl/
maar daar staat niets actueels.
Het is een bikkel he, die Johanquote:Op zondag 24 januari 2010 20:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan: Heb al eens een speelfilm met Jomanda gemaakt , ga nu weer een speelfilm maken ,
voor Nederland maar ook internationaal, nee ik had niks met Jomanda, ze is best een
aardig mens hoor, maar voor een relatie moet er meer zijn.
Vanavond ga ik in de kelder slapen, doe ik niet graag, het was vroeger een gevangeniskelder
en daarna een politiebureau, het voelt iets onrustig om daar te slapen, maar oke
ik ga het proberen.
What is seen, cannot be unseen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Toverheks vind dat gedoe met die onderbroek ook niets, bedoeling zal wel kijkersbinding zijn,
dat ik de hele nacht naar de stream kijk of Johan zijn onderbroek al uit is en dan naar 0653182 ...
mag bellen dat ik de winnaar ben omdat ik Johan in zijn blote billen zag, 500 euro gewonnen.
Ben je donderdag vrij en kan je woensdagavond nog wegkomen uit Eindhoven naar Arnhem.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef versabommie het volgende:
Heb me net aangemeld voor die sjow van Jaap! Moest motiveren
Ohwja, Chat is kapot!
Woensdag in Arnhem ?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben je donderdag vrij en kan je woensdagavond nog wegkomen uit Eindhoven naar Arnhem.
Show Jaap is van 18:30 tot 23:00 uur.
Eitje, hoor net Liesbeth over me praten LOLquote:Op zondag 24 januari 2010 21:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
TV-studio is in Eindhoven.
Terug naar thuis is toch Arnhem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |