Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hoe is het? jij was gister wel vroeg wegquote:
Och, vroeg... ik was volgens mij om 2 uur even naar beneden gegaan om een pilsje te pakken en tv te kiekn. Ben tegen 3 uur mn nest ingegaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe is het? jij was gister wel vroeg weg
Vanavond nog oldenzaal in? ik ben dr wa.quote:
JA!, er was hier niemand meerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, vroeg... ik was volgens mij om 2 uur even naar beneden gegaan om een pilsje te pakken en tv te kiekn. Ben tegen 3 uur mn nest ingegaan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Die foto's van onze ToF dames in KPD!!
Krijg er een harde plasser van!
Ik zit niet in KPD, dus screenshot?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:07 schreef Oldenzaal het volgende:
hehequote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Welke ToF dames?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik doe niet aan (half)naaktfoto's. Tenzij door professioneel fotograaf en dan nog voor privequote:
bewegingskunstenaar?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:45 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik heb met de bewegingskunstenaar himself gezien. Word er niet warm of koud van
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:26 schreef Redbaron het volgende:
duidelijk niets gewend!
Topicwending.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]Ik kreeg niet echt een stijfje hoor!
Had alleen niet verwacht dat ze dat zouden durven, en ik had niet verwacht dat Nath zulke mooie borsten zou hebben!
Uitstekend.quote:
Totilas, van Edward.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
bewegingskunstenaar?
ik ken maar 3 toffe dames, jy selma en nath
Zaterdag hè, dan ben ik spontaan weer genezenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Uitstekend.
Ik krijg trek in watermeloenenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Kiek dan toch!
Ik in seks!quote:
Tjaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jammer van de handjes en leeftijd nath..
Ze werkt hard aan haar leeftijd!quote:
leeftijd vd foto domme boerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ze werkt hard aan haar leeftijd!
Hmmm, denk t niet. Hij kan wel rijden en ik vind m wel tofquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat hij eraf gebonjourd wordt
Ik heb het over Gerard Joling hè.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, denk t niet. Hij kan wel rijden en ik vind m wel tof
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die kan vast ook heel goed rijden
Ik ook. Ik vind m wel tof. Hij is serieus echt aardigquote:
too muchquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die kan vast ook heel goed rijden
Niet? Misschien wel gezellig, met hem op een paard, of naast m in de autoquote:
Inderdaad veel leuker dan die arrogante kwallenkop van een Gordon!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind m wel tof. Hij is serieus echt aardig
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet? Misschien wel gezellig, met hem op een paard, of naast m in de auto
ik zit liever met jou in de auto of waar dan ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet? Misschien wel gezellig, met hem op een paard, of naast m in de auto
Kloptquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad veel leuker dan die arrogante kwallenkop van een Gordon!
Nee, dat hij een waterval aan semi-grappige opmerkingen plaatst. Dat is zo ergerlijk bij hemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bang dat ie aan je zit?
Kump wa goodquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:47 schreef Samzz het volgende:
Klopt
Heee T, wanner krijg ik m'n bier?
Dat sowieso! Beterschapquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kump wa goodEerst maar eens goed uitzieken.
P:ICSquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:53 schreef Samzz het volgende:
Het is hier vies koud. Koude luchtvlagen. Krijg er stijve tepels van
Haha, okequote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, dat hij een waterval aan semi-grappige opmerkingen plaatst. Dat is zo ergerlijk bij hem
quote:
quote:
ik zei toch ook niet dat mijne daar zouden staan.quote:
Plagen ze je? anders moet je het gewoon ff zeggen hoor!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik zei toch ook niet dat mijne daar zouden staan.
maar ik zou jouw stijve tepels graag willen zien, niet die van anderen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik zei toch ook niet dat mijne daar zouden staan.
Ach waarom. Een tepel is een tepel, tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maar ik zou jouw stijve tepels graag willen zien, niet die van anderen.
noujaa...
nee hoor, je hebt grote tepels, kleine tepels, puffy tepels enz enzquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach waarom. Een tepel is een tepel, toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2010 16:17:20 ]
Oké. Als ze zich misdragen hoor ik het!quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt grote tepels, kleine tepels, puffy tepels enz enz
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
San![]()
Neuken?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nou, je hebt mijne nooit gezien, dus kan je gewoon op KPD kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt grote tepels, kleine tepels, puffy tepels enz enz
Awh wat liefquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:04 schreef Samzz het volgende:
Morgen de laatste dag. Kijken of ik met Marko op de foto kan
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Awh wat lief![]()
Ik wil graag met je op de foto san
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Awh wat lief![]()
Ik wil graag met je op de foto san
quote:
Justin heeft al 4 jaar geen chick meer gehosseld.quote:
Kneusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Justin heeft al 4 jaar geen chick meer gehosseld.
quote:
Waar?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
vandaag wel lekker gewerkt
Bel dan een vriendin op ofzo of ze langs komt!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij word het een avondje saai alleen thuis zitten
Grote kans dat het hier ook weer zo wordtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij word het een avondje saai alleen thuis zitten
De ene is boos op me omdat mijn mening haar niet aanstaat. De ander is aan het werk. Weer een ander moet leren. En de laatste zit in Dublinquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bel dan een vriendin op ofzo of ze langs komt!
En vrienden?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De ene is boos op me omdat mijn mening haar niet aanstaat. De ander is aan het werk. Weer een ander moet leren. En de laatste zit in DublinEn de rest zijn niet van die vriendinnentypes waar ik mee zou afspreken bij mij thuis ofzo. Meer vriendinnen die ik dan wel zie bij uitgaan en die me verder niet zo boeien
vanaamd kelder?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bel dan een vriendin op ofzo of ze langs komt!
en fokkers?quote:
Als er Fokkers zijn die zin hebben om naar Enschede te komenquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er Fokkers zijn die zin hebben om naar Enschede te komen![]()
Maar eigenlijk heb ik door dat gezeik met die vriendin die boos op me is al helemaal geen zin meer. Ik blijf wel lekker thuis hangen
Whehehequote:Haakon zegt (21:54):
bier
zwarm bier
Haakon zegt (21:55):
k bag vedrds
[Drizzt Do'Urden] zegt (21:59):
Hey schoonheidquote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Samzz het volgende:
Zo. Nu feesten! En amai, de foto's zijn fouter dan fout
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:17 schreef Redbaron het volgende:
nice, wat heeft almelo een kutbioscoop trouwens.
de eerste en laatste keer voor mij
ik had vrijkaarten dus maar eens proberen, maar ga wel naar enschede voortaanquote:Op zondag 24 januari 2010 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er nog nooit geweest, ik ga altijd naar cinestar
Vanmiddag nog geweest, naar Avatar 3D
Welkom welkom. Uit welk stukje twente kom je?quote:Op zondag 24 januari 2010 03:54 schreef Neleos het volgende:
Ik ben ook een Tukker, dus ik mag hier gewoon posten. Had je 'm maar niet zo moeten kicken midden in de nacht, haha.
Uit de metropool Enschede natuurlijk. En u?quote:Op zondag 24 januari 2010 03:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Welkom welkom. Uit welk stukje twente kom je?
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Uit de metropool Enschede natuurlijk. En u?
Prachtig. Allemaal Tukkers dus. Eigenlijk moet er een exclusief subforum komen alleen toegankelijk voor Twentenaren vind je ook niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 03:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat is wel oké. Ikzelf kom uit denekamp
er komen er hier nog wat uit enschede en almelo en hengelo enzo.
Mwah dit is wel lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 04:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Prachtig. Allemaal Tukkers dus. Eigenlijk moet er een exclusief subforum komen alleen toegankelijk voor Twentenaren vind je ook niet?
Oke, misschien morgenvroeg nog ff, want daarna is 't Groningen-Twente he. Wel tof trouwens. Serieuze FOK!-meets in de eigen regio.quote:Op zondag 24 januari 2010 04:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mwah dit is wel lachen, en ook nog wel redelijk serieus met meets enzo. Kom anders morgen weer, is wel lachen, ik ben pleite
hey sanquote:Op zondag 24 januari 2010 10:27 schreef Samzz het volgende:
Hier in Amsterdam is ook alles wit... Bah, dat gaat leuk worden met de trein vanavond
Nee, alleen van julliequote:
Voor een gezin waarvan het huis is afgebrand, en de gemeente vind het te duur om ze een noodwoning te gevenquote:
Willen ze de paardjes nog hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, alleen van jullie![]()
Ja, en binnen de zwemclub wel natuurlijk
hoi robinquote:Op zondag 24 januari 2010 11:52 schreef Robinhoo het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALOW.
Elke week hetzelfde!quote:
ooooooooooooooooooooooh is da zo?quote:
Ja, en dan komt Machiel zo ook zeggen dat hij brak isquote:
Weet je wat lekker is?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
mijn ontbijt was 4 sneetjes brood met.......gebakken ei.hoe kan het ook anders.
ik hou eig niet van die aparte combinaties. net zoals pindakaas met hagelslag enzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is?
Gebakken ei met kaas (erop gebakken) en paprikakruiden
Inderdaad! En dan doe ik er ook altijd nog stukjes champignon in! Daarna een hamkaas tosti met brie ertussen!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is?
Gebakken ei met kaas (erop gebakken) en paprikakruiden
En dan zeggen dat je niet van aparte combinaties houdquote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik hou eig niet van die aparte combinaties. net zoals pindakaas met hagelslag enzo.![]()
maar kaas kun je wel combineren dus wie weet dat ik het ooit zal proberen.
ik vind iig ei-spek zaaaligoja en koffie met slagroom.
Oh, champignon erbij inquote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad! En dan doe ik er ook altijd nog stukjes champignon in! Daarna een hamkaas tosti met brie ertussen!
Check je vingers, neus, hoofd? MIsschien een bloedneus gehad ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef haakon het volgende:
waarom zit er bloed op mijn toetsenbord ?
dat is toch niet apart?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet van aparte combinaties houd
Ei met spek kan ik inkomen, maar koffie met slagroom?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
dat is toch niet apart?koffie met slagroom en ei met spek zijn voor elkaar gemaakt.
Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:23 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Geen kater, wel genoeg gedronken.
Gisteravond was verrassend leuk eigenlijk.. Van Velsen was goed, die deed Queen. 2 Unlimited was ook wel grappig. Novastar was goed en bij Rowen Heze (oid) ging iedereen los. En ik stond vooraan (achteraan maar het podium switchste van voor naar achter)
Wel veel sneeuw in het westen...
Hacheequote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Redbaron het volgende:
zo net ff bordje hachee weggewerkt, had geen zin in brood smeren
Ah, tofquote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Personeelsuitje naar vrienden van amstel live.
zo dat het al lang niet meer gegeten. van de week maar eens doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Redbaron het volgende:
zo net ff bordje hachee weggewerkt, had geen zin in brood smeren
was dat niet ook op tv? kan me iets heugen van palingeters op tvquote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Personeelsuitje naar vrienden van amstel live.
oja dat pechverhaal.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja wacht ff, dan pak ik ff een bak koffie. Zonder slagroom want de koelkast is stuk.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Redbaron het volgende:
koffie met geslachtsroom is wel lekker btw, zonder melk dan
oja? jij was meer van de thee ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en dat terwijl ik pas een half jaar ong koffie drink.
joah maar meestal fris, ijsthee enzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
oja? jij was meer van de thee ofzo?
Oh, okequote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah maar meestal fris, ijsthee enzo.
geslachtsroom is voor mij standaard verwoording van slagroom
oeh ijsthee is zo smerig. ik snap niet dat men dat lekker vindt. maarja smaken verschillen gelukkig.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah maar meestal fris, ijsthee enzo.
geslachtsroom is voor mij standaard verwoording van slagroom
ah mooi zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog 2 dagen. Dat scheelt. En de auto is ook bezig met gerepareerd worden.
ijsthee van de aldiquote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
oeh ijsthee is zo smerig. ik snap niet dat men dat lekker vindt. maarja smaken verschillen gelukkig.
ik vind chocomel van de aldi heerlijk. daar wil ik nog wel eens voor in die ellendige lange rij gaan staan.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ijsthee van de aldienige reden waarom ik naar de aldi ga
zeker weten, hoewel ik soms best een kopje hele sterke thee lust. en turkse theequote:Op zondag 24 januari 2010 12:37 schreef Kreator het volgende:
Ijsthee is zo mogelijk nog viezer dan warme thee.
Nu alleen in dat topic. Heb maar 1 reactie via PM gehad op mn laatste foto's.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:39 schreef Kreator het volgende:
Krijgen jullie (dames) eigenlijk veel reacties op je KPD foto's? Vroeger (toen het gras nog groen was) had je heren en dames in 1 topic en waren er nog echt weinig fokkers en dan kende je iedereen die meepostte. Toen vond ik het wel leuk. Heb ik zelfs nog wel eens wat gepost daar..
Maar tegenwoordig met die aparte topics en al dat gegeil van kansloze onbekende tieners vind ik het wat minder.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
KPD... Snap uberhaupt niet dat het bestaat.
Damn. Ga nooit naar Jumping op de kinderochtend. Van de zotten... Kutwezentjes
Mja maar het hele doel van dat topic is niet meer wat het geweest is. Eerst was het elkaar een beetje ophitsen omdat je elkaar kende. Nu post je in feite voor 2 bekenden en 10000 vreemde mannen. Ik zou dat persoonlijk niet snel doen. En ik ben toch echt niet preuts.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu alleen in dat topic. Heb maar 1 reactie via PM gehad op mn laatste foto's.
Maar mn vorige foto heb ik wel heel veel PM's op gehad. Allemaal van "Jammer dat je lesbisch bent." "Maak ik als jongen ook niet een klein beetje kans?" Etc.
ik let er eig niet meer op. ja in 't begin wat pm's met leuke reacties. en wat vagere pm's, maar ik ga nergens op in.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:39 schreef Kreator het volgende:
Krijgen jullie (dames) eigenlijk veel reacties op je KPD foto's? Vroeger (toen het gras nog groen was) had je heren en dames in 1 topic en waren er nog echt weinig fokkers en dan kende je iedereen die meepostte. Toen vond ik het wel leuk. Heb ik zelfs nog wel eens wat gepost daar..
Maar tegenwoordig met die aparte topics en al dat gegeil van kansloze onbekende tieners vind ik het wat minder.
Misschien staan er wel tips in voor goede standjes. Je weet het maar nooit.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
KPD... Snap uberhaupt niet dat het bestaat.
ik maak toch wel een klein beetje kans? ik heb ook mn vrouwelijke kantenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu alleen in dat topic. Heb maar 1 reactie via PM gehad op mn laatste foto's.
Maar mn vorige foto heb ik wel heel veel PM's op gehad. Allemaal van "Jammer dat je lesbisch bent." "Maak ik als jongen ook niet een klein beetje kans?" Etc.
Ja. Daar was dat vroeger in, inderdaad. Toen fok nog een dorp was.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik had ze net zo goed in 'sexy en gewaagd' kunnen plaatsen want je ziet niks
Ik ga ook niet verder dan wat ik nu heb laten zien. Daar pas ik echt voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja maar het hele doel van dat topic is niet meer wat het geweest is. Eerst was het elkaar een beetje ophitsen omdat je elkaar kende. Nu post je in feite voor 2 bekenden en 10000 vreemde mannen. Ik zou dat persoonlijk niet snel doen. En ik ben toch echt niet preuts.
Echt niet grappigquote:
Ik zoek wel iemand die ze me irl leertquote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien staan er wel tips in voor goede standjes. Je weet het maar nooit.
haha zullen wel gedacht hebben..kijk een volwassene van onze lengtequote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet grappigwas een praatje aan het maken met Tommie, word me daar ruw aan de kant gedouwt door een stel oversize peuters
Heb ze lekker terug geduwd en er wat van gezegt. Toen werd hun mama boos.
precies, een bikinibovenstukje.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verder dan wat ik nu heb laten zien. Daar pas ik echt voor.
En in principe zie je niet zo heel veel. Mijn laatste foto's, ja, zo zie je me ook in het zwembad lopen, qua wat ik aan heb
Nee, die foto's zijn allebei wel vrij netjes van jullie. Maar ik vroeg me een beetje af waarom je ze zou posten, behalve dan om heel veel pm's te kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook niet verder dan wat ik nu heb laten zien. Daar pas ik echt voor.
En in principe zie je niet zo heel veel. Mijn laatste foto's, ja, zo zie je me ook in het zwembad lopen, qua wat ik aan heb
Ja superquote:Op zondag 24 januari 2010 12:46 schreef Kreator het volgende:
Is het verder wel leuk daar, San?
blufquote:Op zondag 24 januari 2010 12:48 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga mijn leuter een keer posten in KPD en dat is kinderporn.
Nouja, daar heb ik mijn BH aan, maar dat is praktisch hetzelfdequote:Op zondag 24 januari 2010 12:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
precies, een bikinibovenstukje.
ik hoop dat het je lukt.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja supervermaak me geweldig! Straks een speurtocht naar Gerard Joling
We willen met m op de foto
ja maar ik bedoel de vergelijking met zomer, strand en bikini.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, daar heb ik mijn BH aan, maar dat is praktisch hetzelfde
Met een kloonquote:
Voor mij een reden om er van je lang zal ze leven niet te posten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, die foto's zijn allebei wel vrij netjes van jullie. Maar ik vroeg me een beetje af waarom je ze zou posten, behalve dan om heel veel pm's te kunnen krijgen..
Kijk, als je aan het flirten bent met iemand uit ToF en je post hier zo even een foto, dan is dat nog min of meer...intiem (voor zover je daarvan kan spreken op een forum). Daar zijn nogal veel mannen die al die foto's opslaan om er een ruk archiefje van te maken.
...oh, ik dacht een speurtocht naar GJ, om zodoende te weten waar je NIET naartoe moet.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef Samzz het volgende:
Ja supervermaak me geweldig! Straks een speurtocht naar Gerard Joling
We willen met m op de foto
Hmhmquote:Op zondag 24 januari 2010 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel de vergelijking met zomer, strand en bikini.
dan ziet men hetzelfde.
Link?;)quote:Op zondag 24 januari 2010 12:53 schreef Kreator het volgende:
Het was overigens verder geen aanval of waarde oordeel hoor. Ik heb daar zoals gezegd vroeger zelf ook gepost. Vroeg het me gewoon af.
Ik had gehoopt op wat meer reacties van vrouwenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, die foto's zijn allebei wel vrij netjes van jullie. Maar ik vroeg me een beetje af waarom je ze zou posten, behalve dan om heel veel pm's te kunnen krijgen..
Kijk, als je aan het flirten bent met iemand uit ToF en je post hier zo even een foto, dan is dat nog min of meer...intiem (voor zover je daarvan kan spreken op een forum). Daar zijn nogal veel mannen die al die foto's opslaan om er een ruk archiefje van te maken.
Mja, vind ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 12:54 schreef Redbaron het volgende:
ik vind dat soort fotos met bikini/lingerie aan vaak vele malen mooier dan compleet naakt. Een nippleslip ofzo is wel weer nice
Je kan altijd gaan flirten in het lesbi topic.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had gehoopt op wat meer reacties van vrouwen
mijn pmbox is dicht en dat er kerels rukken op zulke foto's maakt me niet koud of warm.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
daarom, je moet wat aan de verbeelding overlatenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, vind ik ookDat houd t spannend
zeker weten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:54 schreef Redbaron het volgende:
ik vind dat soort fotos met bikini/lingerie aan vaak vele malen mooier dan compleet naakt. Een nippleslip ofzo is wel weer nice
joh, ik dacht dat die altijd open was op zondag.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik had gewoon zin om naar de ikea te gaan toen ik wakker werd!!!![]()
Even wat nieuwe dingen kopen en dan daar gruwelijk goedkoop eten!
Hij is alleen dicht op zondag!
Dat is ook niet echt een antwoord.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
mijn pmbox is dicht en dat er kerels rukken op zulke foto's maakt me niet koud of warm.
ik heb enkel alleen maar positieve reacties gehad. maar nogmaals, hier blijft het bij.
Mja, Kinkycouple post al jaren van dat soort meuk. Ze kicken erop kennelijk. Ik denk dan van, goh ga lekker op een gelijkgestemdenforum posten ipv hier op Fok waar het toch duidelijk de bedoeling is om gewoon een beetje bikinifoto's te posten.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:03 schreef Redbaron het volgende:
ik ben toch overduidelijk een man maar ik vind sommige fotos zelfs een beetje ordinair...
dat kerels die fotos opslaan en daarop gaan fappen
Is die er dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kan altijd gaan flirten in het lesbi topic.. Daar maak je gok ik meer kans.
Oh. Dat dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
hier nath
Lesbeau #244 Ave-y Maria.
Perfectquote:Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
hier nath
Lesbeau #244 Ave-y Maria.
Hahaha, okequote:Op zondag 24 januari 2010 13:19 schreef Kreator het volgende:
Oh. En als tip. Seven is niet lesbisch. Dat is een meisje met aandachts-issues. Post al jaren op fok onder verschillende namen de meest vreemde verhalen. Nu heeft ze ontdekt dat jezelf lesbisch noemen ook heel interessant is.
Ik had de afgelopen jaren als ondertitel: "MLI zei ooit: Als ik uitga en ik sta op de dansvloer dan laat ik me het liefst uitwonen door 2 negers."quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:19 schreef Kreator het volgende:
Oh. En als tip. Seven is niet lesbisch. Dat is een meisje met aandachts-issues. Post al jaren op fok onder verschillende namen de meest vreemde verhalen. Nu heeft ze ontdekt dat jezelf lesbisch noemen ook heel interessant is.
Hahaha, of een lesbo in haar ontkenningsfase.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen jaren als ondertitel: "MLI zei ooit: Als ik uitga en ik sta op de dansvloer dan laat ik me het liefst uitwonen door 2 negers."
(en dat zei ze dus ook echt. En dat is niet echt lesbisch. En MLI = Seven, hoorde ik vd week).
ik dacht altijd dat mli een vent was.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen jaren als ondertitel: "MLI zei ooit: Als ik uitga en ik sta op de dansvloer dan laat ik me het liefst uitwonen door 2 negers."
(en dat zei ze dus ook echt. En dat is niet echt lesbisch. En MLI = Seven, hoorde ik vd week).
Gevallen voor een vent. Part II.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik dacht dat zij echt lesbisch was. en nee ik ben het absoluut niet.
ik heb zo'n hekel aan die meelooplesbo's.
ik welquote:Op zondag 24 januari 2010 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
Marko sta je weer met beide benen op de grond na gister?
...MLI postte élke week dat ze weer minstens 3 of 4 mannen had gehad. En hoe geweldig ze ze vond. Ik geloof er niet zo in. Bij ieder ander zou het kunnen ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hahaha, of een lesbo in haar ontkenningsfase.
Heb zelf ook wel mannelijke relaties gehad, en ook wel seks met ze gehad
Ik heb dus nog kans?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, of een lesbo in haar ontkenningsfase.
Heb zelf ook wel mannelijke relaties gehad, en ook wel seks met ze gehad
Het zou kunnenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
...MLI postte élke week dat ze weer minstens 3 of 4 mannen had gehad. En hoe geweldig ze ze vond. Ik geloof er niet zo in. Bij ieder ander zou het kunnen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |