Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:23 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Geen kater, wel genoeg gedronken.
Gisteravond was verrassend leuk eigenlijk.. Van Velsen was goed, die deed Queen. 2 Unlimited was ook wel grappig. Novastar was goed en bij Rowen Heze (oid) ging iedereen los. En ik stond vooraan (achteraan maar het podium switchste van voor naar achter)
Wel veel sneeuw in het westen...

Hacheequote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Redbaron het volgende:
zo net ff bordje hachee weggewerkt, had geen zin in brood smeren

Ah, tofquote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Personeelsuitje naar vrienden van amstel live.

zo dat het al lang niet meer gegeten. van de week maar eens doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Redbaron het volgende:
zo net ff bordje hachee weggewerkt, had geen zin in brood smeren

was dat niet ook op tv? kan me iets heugen van palingeters op tvquote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Personeelsuitje naar vrienden van amstel live.

oja dat pechverhaal.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja wacht ff, dan pak ik ff een bak koffie. Zonder slagroom want de koelkast is stuk.

quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Redbaron het volgende:
koffie met geslachtsroom is wel lekker btw, zonder melk dan

dat heb ik nog nooit geprobeert,
  dat heb ik nog nooit geprobeert,  

oja? jij was meer van de thee ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en dat terwijl ik pas een half jaar ong koffie drink.

joah maar meestal fris, ijsthee enzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
oja? jij was meer van de thee ofzo?

Oh, okequote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah maar meestal fris, ijsthee enzo.
geslachtsroom is voor mij standaard verwoording van slagroom

oeh ijsthee is zo smerig. ik snap niet dat men dat lekker vindt. maarja smaken verschillen gelukkig.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah maar meestal fris, ijsthee enzo.
geslachtsroom is voor mij standaard verwoording van slagroom

ah mooi zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog 2 dagen. Dat scheelt. En de auto is ook bezig met gerepareerd worden.

ijsthee van de aldiquote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
oeh ijsthee is zo smerig. ik snap niet dat men dat lekker vindt. maarja smaken verschillen gelukkig.
 enige reden waarom ik naar de aldi ga
  enige reden waarom ik naar de aldi ga  

ik vind chocomel van de aldi heerlijk. daar wil ik nog wel eens voor in die ellendige lange rij gaan staan.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ijsthee van de aldienige reden waarom ik naar de aldi ga

.
. 

zeker weten, hoewel ik soms best een kopje hele sterke thee lust. en turkse theequote:Op zondag 24 januari 2010 12:37 schreef Kreator het volgende:
Ijsthee is zo mogelijk nog viezer dan warme thee.

Nu alleen in dat topic. Heb maar 1 reactie via PM gehad op mn laatste foto's.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:39 schreef Kreator het volgende:
Krijgen jullie (dames) eigenlijk veel reacties op je KPD foto's? Vroeger (toen het gras nog groen was) had je heren en dames in 1 topic en waren er nog echt weinig fokkers en dan kende je iedereen die meepostte. Toen vond ik het wel leuk. Heb ik zelfs nog wel eens wat gepost daar..
Maar tegenwoordig met die aparte topics en al dat gegeil van kansloze onbekende tieners vind ik het wat minder.

quote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
KPD... Snap uberhaupt niet dat het bestaat.
Damn. Ga nooit naar Jumping op de kinderochtend. Van de zotten... Kutwezentjes

Mja maar het hele doel van dat topic is niet meer wat het geweest is. Eerst was het elkaar een beetje ophitsen omdat je elkaar kende. Nu post je in feite voor 2 bekenden en 10000 vreemde mannen. Ik zou dat persoonlijk niet snel doen. En ik ben toch echt niet preuts.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu alleen in dat topic. Heb maar 1 reactie via PM gehad op mn laatste foto's.
Maar mn vorige foto heb ik wel heel veel PM's op gehad. Allemaal van "Jammer dat je lesbisch bent." "Maak ik als jongen ook niet een klein beetje kans?" Etc.

ik let er eig niet meer op. ja in 't begin wat pm's met leuke reacties. en wat vagere pm's, maar ik ga nergens op in.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:39 schreef Kreator het volgende:
Krijgen jullie (dames) eigenlijk veel reacties op je KPD foto's? Vroeger (toen het gras nog groen was) had je heren en dames in 1 topic en waren er nog echt weinig fokkers en dan kende je iedereen die meepostte. Toen vond ik het wel leuk. Heb ik zelfs nog wel eens wat gepost daar..
Maar tegenwoordig met die aparte topics en al dat gegeil van kansloze onbekende tieners vind ik het wat minder.

Misschien staan er wel tips in voor goede standjes. Je weet het maar nooit.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
KPD... Snap uberhaupt niet dat het bestaat.

ik maak toch wel een klein beetje kans? ik heb ook mn vrouwelijke kantenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu alleen in dat topic. Heb maar 1 reactie via PM gehad op mn laatste foto's.
Maar mn vorige foto heb ik wel heel veel PM's op gehad. Allemaal van "Jammer dat je lesbisch bent." "Maak ik als jongen ook niet een klein beetje kans?" Etc.

Ja. Daar was dat vroeger in, inderdaad. Toen fok nog een dorp was.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik had ze net zo goed in 'sexy en gewaagd' kunnen plaatsen want je ziet niks

Ik ga ook niet verder dan wat ik nu heb laten zien. Daar pas ik echt voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja maar het hele doel van dat topic is niet meer wat het geweest is. Eerst was het elkaar een beetje ophitsen omdat je elkaar kende. Nu post je in feite voor 2 bekenden en 10000 vreemde mannen. Ik zou dat persoonlijk niet snel doen. En ik ben toch echt niet preuts.

Echt niet grappigquote:
 was een praatje aan het maken met Tommie, word me daar ruw aan de kant gedouwt door een stel oversize peuters
 was een praatje aan het maken met Tommie, word me daar ruw aan de kant gedouwt door een stel oversize peuters  Heb ze lekker terug geduwd en er wat van gezegt. Toen werd hun mama boos.
 Heb ze lekker terug geduwd en er wat van gezegt. Toen werd hun mama boos.

Ik zoek wel iemand die ze me irl leertquote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien staan er wel tips in voor goede standjes. Je weet het maar nooit.

haha zullen wel gedacht hebben..kijk een volwassene van onze lengtequote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet grappigwas een praatje aan het maken met Tommie, word me daar ruw aan de kant gedouwt door een stel oversize peuters
Heb ze lekker terug geduwd en er wat van gezegt. Toen werd hun mama boos.

precies, een bikinibovenstukje.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga ook niet verder dan wat ik nu heb laten zien. Daar pas ik echt voor.
En in principe zie je niet zo heel veel. Mijn laatste foto's, ja, zo zie je me ook in het zwembad lopen, qua wat ik aan heb

Nee, die foto's zijn allebei wel vrij netjes van jullie. Maar ik vroeg me een beetje af waarom je ze zou posten, behalve dan om heel veel pm's te kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook niet verder dan wat ik nu heb laten zien. Daar pas ik echt voor.
En in principe zie je niet zo heel veel. Mijn laatste foto's, ja, zo zie je me ook in het zwembad lopen, qua wat ik aan heb
 .
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |