Welkom welkom. Uit welk stukje twente kom je?quote:Op zondag 24 januari 2010 03:54 schreef Neleos het volgende:
Ik ben ook een Tukker, dus ik mag hier gewoon posten. Had je 'm maar niet zo moeten kicken midden in de nacht, haha.
Uit de metropool Enschede natuurlijk. En u?quote:Op zondag 24 januari 2010 03:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Welkom welkom. Uit welk stukje twente kom je?
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Uit de metropool Enschede natuurlijk. En u?
Prachtig. Allemaal Tukkers dus. Eigenlijk moet er een exclusief subforum komen alleen toegankelijk voor Twentenaren vind je ook niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 03:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat is wel oké. Ikzelf kom uit denekamp
er komen er hier nog wat uit enschede en almelo en hengelo enzo.
Mwah dit is wel lachenquote:Op zondag 24 januari 2010 04:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Prachtig. Allemaal Tukkers dus. Eigenlijk moet er een exclusief subforum komen alleen toegankelijk voor Twentenaren vind je ook niet?
Oke, misschien morgenvroeg nog ff, want daarna is 't Groningen-Twente he. Wel tof trouwens. Serieuze FOK!-meets in de eigen regio.quote:Op zondag 24 januari 2010 04:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mwah dit is wel lachen, en ook nog wel redelijk serieus met meets enzo. Kom anders morgen weer, is wel lachen, ik ben pleite
hey sanquote:Op zondag 24 januari 2010 10:27 schreef Samzz het volgende:
Hier in Amsterdam is ook alles wit... Bah, dat gaat leuk worden met de trein vanavond
Nee, alleen van julliequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |