abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 18:35:38 #151
18653 crew  D.
pi_77344552
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Het is niet overal gelijk, want de franchise bepalen hun eigen prijs. Ze hebben wel een richtprijs.

Zoals een MC Flurry die koste bij ons 1,95, en in winterswijk 2,05
Ik heb er 2,20 voor betaald
pi_77344565
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Bij ons zijn cheeseburgers 1 euro, net als de hamburgers
hiero (Alphen a/d Rijn) zijn hamburgers 1 euro (euroknaller), maar cheeseburgers bijna het dubbele (1,75)!
pi_77357312
Die nieuwe reclame is ook wel hilarish
pi_77362514
(waarschijnlijk) na de winterweken weer een nieuw broodje:

Dutch Deluxe.

Ik zag er iets over op intranet over de POP-rommel (advertentiegebeuren in het restaurant etc.) over hoe en wat. Er stond helaas geen plaatje bij
  donderdag 28 januari 2010 @ 01:04:40 #155
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_77362945
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]



Welk bedrijf geeft z'n medewerkers nou op grote schaal gratis dingen om ze iets te gunnen?
In de supermarkt kreeg iedereen altijd ¤5,00 om eten uit te zoeken voor het avondeten dat is op zich niet verkeerd.
En daarbij mochten we gratis huismerk Cola/Sinas pakken niet dat het lekker is maargoed.

Ontopic.

Die Mc Flury Stroopwafe moet ik echt een keer proberen. Zal binnenkort maar de MC in Winterswijk/Enschede/Doetinchem maar weer een bezoekje brengen.
Hebben jullie nog verder aanraders om te proberen bij de MC want ik kom er eigenlijk nauwelijks.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_77363058
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:04 schreef Joosterd het volgende:

[..]

In de supermarkt kreeg iedereen altijd ¤5,00 om eten uit te zoeken voor het avondeten dat is op zich niet verkeerd.
En daarbij mochten we gratis huismerk Cola/Sinas pakken niet dat het lekker is maargoed.

Ontopic.

Die Mc Flury Stroopwafe moet ik echt een keer proberen. Zal binnenkort maar de MC in Winterswijk/Enschede/Doetinchem maar weer een bezoekje brengen.
Hebben jullie nog verder aanraders om te proberen bij de MC want ik kom er eigenlijk nauwelijks.
Sja ik vind de nieuwe rookworst echt lekker, maar dat is echt verschillend.

Of een mchicken met curry saus (van de kipnuggets ook los te verkrijgen) is ook echt fijn.

Mocht je van honing/mosterd lekker vinden, probeer de wrap of de sensation
pi_77423418
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:35 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb er 2,20 voor betaald
De richtprijs voor een McFlurry is 1,95, bij ons kosten ze 2,-.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_77423815
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef nimarad het volgende:

[..]

De richtprijs voor een McFlurry is 1,95, bij ons kosten ze 2,-.
Das nog goedkoop dan.
Hier kosten ze al ¤2.25
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:03:39 #159
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_77436975
Toch maar nadat de film in de Bios was afgelopen naar de MC gegaan.

MC chicken met curry saus gehaald smaakte erg goed.
En een sneek burger hij was oke maar niet echt dat je zegt overheerlijk
+ een mac flurry stroopwafel die vond ik nog het beste van allemaal.

Ik vond de dame wel iets wat langzaam die achter de kassa stond volgens mij werkte zie er net pas.
Maar dat maakt niet wat ze zag er niet onaardig uit.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_77437095
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:03 schreef Joosterd het volgende:
Toch maar nadat de film in de Bios was afgelopen naar de MC gegaan.

MC chicken met curry saus gehaald smaakte erg goed.
pi_77443044
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:03 schreef Joosterd het volgende:
Ik vond de dame wel iets wat langzaam die achter de kassa stond volgens mij werkte zie er net pas.
Maar dat maakt niet wat ze zag er niet onaardig uit.
Sommige medewerkers zijn nooit snel achter de kassa en zullen het nooit worden. Maar sowieso zijn de meeste mensen 's avonds iets langzamer. We hadden laatst iemand die twee euro op een la had gedraaid en dan 20 cent kasverschil had.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:28:34 #162
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_77443762
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 10:53 schreef muiterij het volgende:

[..]

Sommige medewerkers zijn nooit snel achter de kassa en zullen het nooit worden. Maar sowieso zijn de meeste mensen 's avonds iets langzamer. We hadden laatst iemand die twee euro op een la had gedraaid en dan 20 cent kasverschil had.
Haha dan doet hij/zij dat best netjes. Maar volgens mij gaat de mac drive velen malen sneller dan dat je binnen besteld, maar om dat nou in de auto te gaan eten vind ik ook niets. Tenzij je bij de Mac drive besteld en daarna naar binnen loopt om het op te eten.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:14:58 #163
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77444976
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Haha dan doet hij/zij dat best netjes. Maar volgens mij gaat de mac drive velen malen sneller dan dat je binnen besteld, maar om dat nou in de auto te gaan eten vind ik ook niets. Tenzij je bij de Mac drive besteld en daarna naar binnen loopt om het op te eten.
Zomers ga ik altijd door de Drive en dan gewoon buiten zetelen, veel sneller.

Sowieso kun je bij de Drive tenminste zien of wat je besteld goed doorkomt, dat wil ook nog wel eens fout gaan
pi_77445215
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:14 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Zomers ga ik altijd door de Drive en dan gewoon buiten zetelen, veel sneller.

Sowieso kun je bij de Drive tenminste zien of wat je besteld goed doorkomt, dat wil ook nog wel eens fout gaan
Mja, in de drive kun je het volgen, mits het scherm werkt (sinds software update doet die het hier soms niet en opeens dan wel!)

Gister gewerkt en werd me toch misselijk van die gore rookworst lucht, bah! Verkocht er trouwens wel opeens meer dan normaal, normaal 1 a 2 in 8 uur werktijd, gister heb ik er wel geteld 18 verkocht
pi_77459902
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Maar volgens mij gaat de mac drive velen malen sneller dan dat je binnen besteld, maar om dat nou in de auto te gaan eten vind ik ook niets. Tenzij je bij de Mac drive besteld en daarna naar binnen loopt om het op te eten.
In Hengelo is de drive absoluut niet sneller...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77461801
Dat heb ik nog niet meegemaakt, mensen die door de drive komen en dan op het terras gaan zitten. Wel (voornamelijk) buitenlandse gasten waaraan je dan vraagt of het hier opeten of meenemen is, ze kiezen dan voor de laatste optie en gaan dan ergens in de lobby zitten en eten
pi_77461885
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef Yannick567 het volgende:
Dat heb ik nog niet meegemaakt, mensen die door de drive komen en dan op het terras gaan zitten. Wel (voornamelijk) buitenlandse gasten waaraan je dan vraagt of het hier opeten of meenemen is, ze kiezen dan voor de laatste optie en gaan dan ergens in de lobby zitten en eten
dan nemen ze toch op het laatst een andere beslissing of vinden een dienblad niet nodig. Dat heb ik vaak als ik alleen een burger of een ijsje bestel. Zeg dan maar dat ik niks hoef.

Wel aardig maar ik hoef ook niet persé als ze mij iets na komen brengen zoals een burger of patat nóg een dienblad. Neemt alleen maar meer ruimte in op die kleine tafels
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 31 januari 2010 @ 02:18:28 #168
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_77469325
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wel aardig maar ik hoef ook niet persé als ze mij iets na komen brengen zoals een burger of patat nóg een dienblad. Neemt alleen maar meer ruimte in op die kleine tafels
Dat moet Officieel moet het zelfs als je iemand een frietsaus gaat brengen En er moet natuurlijk een servetje bij
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_77490514
Rookworst begint ook bij ons nu een beetje te lopen, maar nog niet optimaal hoor :p nog lang niet :p Maar dat vermoeden had ik van tevoren al..
pi_77493211
Tja. Niet alle producten lopen als verwacht
  maandag 1 februari 2010 @ 00:04:29 #171
14505 OProg
A Life in Music
pi_77498865
Ik heb zo'n ding gegeten toen ik een keer 's avonds haast en honger had, maar gelukkig werd ik niet echt van die McRookworst.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_77499096
quote:
Op maandag 1 februari 2010 00:04 schreef OProg het volgende:
Ik heb zo'n ding gegeten toen ik een keer 's avonds haast en honger had, maar gelukkig werd ik niet echt van die McRookworst.
De ene vind hem lekker en de ander niks.

Ik vind hem goed te eten
  maandag 1 februari 2010 @ 00:14:58 #173
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_77499115
McRookworst
Feyenoord Rotterdam
  maandag 1 februari 2010 @ 01:48:37 #174
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_77501242
Vandaag de McRookworst voor t eerst geproefd, en hij smaakt beter dan verwacht
Maar hij loopt superslecht.

De McFlurry stroopwafel daarentegen loopt als een trein. We hebben vanavond meer ijsjes verkocht dan we op een normale zomerse dag doen.
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_77549538
ja bij ons verkopen we d'r max 20 (eerder 10) op een dag en gooien we de helft weg, na 3,5 uur krijgen ze namelijk zeepokken. Overigens lopen de kroketten en chickens super door de bonnen. Overigens zie ik een stijging van de porties bitterballen (verkoop er nu 10 op een dag ipv 2/3) door de winterse weken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')