Dat soort mensen krijgen wij ook wel eens, en die krijgen het voor elkaar om het dan zo uit te spreken dat het klinkt als caesar. Als je dan vraagt wat voor kip ze willen kijken ze je raar aanquote:Op maandag 25 januari 2010 17:44 schreef muiterij het volgende:
[..]
Of mensen die dan vragen of we ook een klein menu hebben. Laatst een man die vroeg om een siede salade, die had ik nog nooit gehad.
Das wel bizar dan. in de salsa wrap horen gewoon nacho's te zitten.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Waarom krijg ik bij de Mac in Heerlen wel de nacho's in mijn salsa wrap, terwijl ze me in Sittard raar aankeken toen ik vroeg waarom er geen nacho's in de wrap zat?
Zonder nacho's smaakt hij echt vele malen minder...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Das wel bizar dan. in de salsa wrap horen gewoon nacho's te zitten.
Ik blijf elk topic terugkomen met mijn Chili Chickenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:28 schreef nimarad het volgende:
[..]
Ja, die hebben we dus niet meer, eh!
Dan kom je bij ons toch een mcchicken zonder saus bestellen, wij hebben nog 2 dozen chilisaus van die garnalen staanquote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf elk topic terugkomen met mijn Chili Chicken. Hopelijk komt die nog eens terug in het assortiment.
Wij ookquote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan kom je bij ons toch een mcchicken zonder saus bestellen, wij hebben nog 2 dozen chilisaus van die garnalen staan
Hadden ze inderdaad beter over na moeten denken jaquote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het wel mooi dat ze nu 5 maanden wordt uitbetaald terwijl ze uit haar neus mag eten. Dat kost de Mc vast meer dan een plakje kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |