Bierquote:
quote:
De kater die je van teveel alcohol krijgt is zeker erger dan de volgende morgen na wat MDMA...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef Ziewoarut het volgende:
Tja drugs op een festival... Hou het dan liever op alcohol. Een jointje af en toe is natuurlijk nooit verkeerd maar met zwaardere dingen kijk ik meestal uit op festivals. Hoe fijn het me ook lijkt om sommige artiesten op een klein schijfje mee te maken...
Een festival als LL is maar een keer per jaar en dat wil ik me niet laten verpesten door een dikke day after.
Heb zelden katers en als ik ze heb dan zijn ze ook zo weer weg.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
De kater die je van teveel alcohol krijgt is zeker erger dan de volgende morgen na wat MDMA...
Alcohol is ook drugs, alleen legaalquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef Ziewoarut het volgende:
Tja drugs op een festival... Hou het dan liever op alcohol. Een jointje af en toe is natuurlijk nooit verkeerd maar met zwaardere dingen kijk ik meestal uit op festivals. Hoe fijn het me ook lijkt om sommige artiesten op een klein schijfje mee te maken...
Een festival als LL is maar een keer per jaar en dat wil ik me niet laten verpesten door een dikke day after.
En de kater van amfetamines merk je niet eensquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
De kater die je van teveel alcohol krijgt is zeker erger dan de volgende morgen na wat MDMA...
Dan is vrijdag een rustdag voor zequote:Op woensdag 3 februari 2010 18:01 schreef idealcrash2 het volgende:
@vault_tec Blink183? kans wordt klein. check http://www.lowlove.nl/nieuws/speculeren-over-de-line . Ze staan zaterdag en zondag al in Duitsland...
Laten we het hopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is vrijdag een rustdag voor ze
is de alpha niet wat overdreven?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
En de kater van amfetamines merk je niet eens
Dan is de kans juist groot dat ze komen en op de vrijdag staan, ieder jaar zijn er bands die donderdag Pukkelpop doen, vrijdag Lowlands en het weekend Duitsland of V Festival.Vorig jaar bijvoorbeeld nog Faith No More. Voor Blink waren er al tourdata op internet verschenen voordat er iets officieels bekend gemaakt was met daarop precies de twee duitse festivals, pukkelpop op de donderdag en lowlands op de vrijdag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:01 schreef idealcrash2 het volgende:
@vault_tec Blink183? kans wordt klein. check http://www.lowlove.nl/nieuws/speculeren-over-de-line . Ze staan zaterdag en zondag al in Duitsland...
Nog even en je claimt een gezondheidsbevorderend effectquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:05 schreef julian6 het volgende:
Ja vast.
ga je eens inlezen zou ik zeggen!
Biddinghuizenquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
hmm beetje laat in dit topic maar ff vraagje zonder 6 pagina's te gaan doorlezen:
waar is lowlands (plaats)
Wat dingetjes vrij zeker, maar nog niks officieelquote:zijn er al artiesten bekend,
Op 20 februari op Llaunch en 21 februari voor het grote puubliekquote:wanneer begint de voorverkoop,
Die zijn er gelukig nietquote:hoeveel kost een dagkaart,
als ze al komen, dan komen ze op vrijdagquote:komt blink 182 en op welke dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |