quote:Op zondag 31 januari 2010 23:51 schreef icebliss het volgende:
Met het oog op de stijgende prijs heb ik besloten een bekende Nederlandse DJ te worden. Apparatuur en PR kosten wat duiten, maar ik zie het als een investering. Ik denk dat ik komende editie wel als special guest bij Boemklatsch kan komen, kan ik in ieder geval gratis naar binnen. De jaren daarop kan ik eventueel Fokkers gratis mee naar binnen nemen, dus ik doe het ook voor jullie.
Iemand die mij wil boeken? Goedkope remix en mijn Twitter volgen nog.
Mijn ervaring is dat er 2 groepen security zijn. De eerste groep zijn nederlanders, daar valt over het algemeen redelijk goed mee te praten en hebben ook een normale tolerantiegrens. Dreigt echter de controle uit de hand te lopen, komen er engelstalige gasten bij. Waarbij het eigenlijk niet uitmaakt welke taal ze spreken, want die zijn niet voor reden vatbaar.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat laatste wordt volgens mij ook nergens bestreden, maar voor mijn gevoel waren de beveiligers een jaar of 7 geleden een stuk relaxter, kon je er nog eens mee gaan staan babbelen. Nu lijkt het wel alsof ze zelf strak staan van de zooi zo opgefokt dat ze zijn
Dat is me ook opgevallen jaquote:Op maandag 1 februari 2010 09:45 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat er 2 groepen security zijn. De eerste groep zijn nederlanders, daar valt over het algemeen redelijk goed mee te praten en hebben ook een normale tolerantiegrens. Dreigt echter de controle uit de hand te lopen, komen er engelstalige gasten bij. Waarbij het eigenlijk niet uitmaakt welke taal ze spreken, want die zijn niet voor reden vatbaar.
Die prijs is zeker alleen voor mensen die naar de pre-party gaan? Of gewoon als je de kaarten op de 1e dag koopt?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik gok op ¤140 early bird. De kosten van kapotte tafels niet meegerekend natuurlijk.
Staat nog op de site van 3VOOR12: http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41128679/42378342/39quote:Op maandag 1 februari 2010 11:47 schreef Da hopman het volgende:
Van mij mogen ze dit onderdeel inegraal op dvd plempen. Vorig jaar was het nog ergens online te krijgen, maar helaas verdwenen.
Wat vinden jullie hier aan? Zo een soort feesten heb je per weekend in heel Nederland toch wel minstens honderd keerquote:Op maandag 1 februari 2010 11:47 schreef Da hopman het volgende:
Van mij mogen ze dit onderdeel inegraal op dvd plempen. Vorig jaar was het nog ergens online te krijgen, maar helaas verdwenen.
Als er 1 op zo'n tafel gaat zitten crowdsurfen(zoals met die dranghekken) en vervelend valt, dan kan er ook een dooie vallen. De situatie wordt gecreeerd door het publiek, niet de security.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef ralfseltje het volgende:
Security bij Kees was wel bizar bezig, daar had wel een dooie kunnen vallen. Paar jongens hadden een picknicktafel opgetild om de tent in te dragen. Vonden de security-mannetjes niet leuk en ze trapten gewoon die tafel uit de handen van die jongens, waarna die tafel van een meter hoog op de grond kletterde, gelukkig met niemand eronder.
En heb nog een klap gekregen van zo'n pipo terwijl ik alleen maar bezig was containers te ontwijken. Logisch dat ze die tafels ed niet in de tent wouden, maar het waren vooral zijzelf die voor gevaarlijke situaties zorgden, in mijn beleving tenmisnte.
Ik voelde mij ook continu opgejaagd, bang dat als ik iets verkeerds doe er gelijk wordt uitgegooid.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef ralfseltje het volgende:
Security bij Kees was wel bizar bezig, daar had wel een dooie kunnen vallen. Paar jongens hadden een picknicktafel opgetild om de tent in te dragen. Vonden de security-mannetjes niet leuk en ze trapten gewoon die tafel uit de handen van die jongens, waarna die tafel van een meter hoog op de grond kletterde, gelukkig met niemand eronder.
En heb nog een klap gekregen van zo'n pipo terwijl ik alleen maar bezig was containers te ontwijken. Logisch dat ze die tafels ed niet in de tent wouden, maar het waren vooral zijzelf die voor gevaarlijke situaties zorgden, in mijn beleving tenmisnte.
Als je dat denkt, dan ben je waarschijnlijk ook iets van plan dat niet pluis isquote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik voelde mij ook continu opgejaagd, bang dat als ik iets verkeerds doe er gelijk wordt uitgegooid.
Niet echt, maar ik ben wel vaker uit gelegenheden gegooid zonder aanwijsbare reden.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat denkt, dan ben je waarschijnlijk ook iets van plan dat niet pluis is
Juist jaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:04 schreef Cyclonist het volgende:
Die dranghekken op zich waren ook niet zo'n probleem, ware het niet dat daar twee scherpe punten uitstaken.. Gelukkig werd zo'n ding meestal op die plaats vastgehouden, maar er zal net iemand onder staan die het niet aan ziet komenKliko's en bamboe is natuurlijk geen probleem
die kliko's op je hoofd krijgen is niet bepaald fijn. Maar bij Kees weet je eigenlijk gewoon dat je constant rond moet kijken naar wat eraan komt of kan komenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:04 schreef Cyclonist het volgende:
Die dranghekken op zich waren ook niet zo'n probleem, ware het niet dat daar twee scherpe punten uitstaken.. Gelukkig werd zo'n ding meestal op die plaats vastgehouden, maar er zal net iemand onder staan die het niet aan ziet komenKliko's en bamboe is natuurlijk geen probleem
Maar niet op dit formaat en met deze muziek.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:40 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Wat vinden jullie hier aan? Zo een soort feesten heb je per weekend in heel Nederland toch wel minstens honderd keer
Mooi is dat jaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat ik daar wel gevaarlijk vind is dat beveiliging aan planken gaat trekken waar iemand op staat. Dat lokt vervolgens uit dat iedereen die gast helpt uit handen te blijven van de beveiliging
Moet je toch eens goeie dope kopen want het is echt onzin wat je hier zegt. Kom er al 7 jaar en heb het nooit zo ervaren, en dan ben ik ook al op heel wat house feesten geweest.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik voelde mij ook continu opgejaagd, bang dat als ik iets verkeerds doe er gelijk wordt uitgegooid.
Met dit aantal mensen iets minder vaak ja maar met deze cliché muziek zeker weten wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:25 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Maar niet op dit formaat en met deze muziek.
Ach ik had het ook vooral nadat ik gepakt was door de beveiliging. Wat dat betreft was het echt een grote domper op mijn feest. En goeie dope heb ik zekerquote:Op maandag 1 februari 2010 16:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Moet je toch eens goeie dope kopen want het is echt onzin wat je hier zegt. Kom er al 7 jaar en heb het nooit zo ervaren, en dan ben ik ook al op heel wat house feesten geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |