De uitleg had ik al gegeven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik lees 't even terug nu. Maar hoe weet jij zo zeker dat ie gegoogled heeft dan?
Vraag ik mij ook af, maar aan de andere kant spreekt hij het ook niet tegen....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik lees 't even terug nu. Maar hoe weet jij zo zeker dat ie gegoogled heeft dan?
Je vroeg naar mensen die Dr. Death heten. Niet specifiek naar doktoren. Ik vind 't niet echt overtuigend allemaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
De uitleg had ik al gegeven.
Maar voor de duidelijkheid.
Ik vraag om 5 Dr. Death doktoren
- fout 1, een worstelaar opnoemen die Dr. Death heet.
- Fout 2 'ik kijk veel docu's dus ik weet dat soort dingen'
(hoe kom je dan bij een pro worstelaar als je zo bekend bent met de materie?)
De pro worstelaar staat in het rijtje mensen op de wiki pagina van mensen die Dr. Death werden genoemd.
Als je bekend bent met Dr. Deaths noem je geen pro worstelaar op die toevallig ook Dr. Death heet, dat was de vraag niet.
Euhquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je vroeg naar mensen die Dr. Death heten. Niet specifiek naar doktoren. Ik vind 't niet echt overtuigend allemaal.
Dat kun je op twee manieren lezen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:32 schreef BasOne het volgende:
[..]
Euh
In den geschiedenis, zijn er 13 mensen Dr. Death genoemd.
Noem 5 van deze moordlustige doktoren.
Naja, gedane zaken nemen geen keer,quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat kun je op twee manieren lezen.
Die opmerking over die docu's is wel vrij vreemd ja.
En dat ie het niet tegenspreekt...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat kun je op twee manieren lezen.
Die opmerking over die docu's is wel vrij vreemd ja.
sheesh ben niet thuis op het centercourt..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:37 schreef tomtomaat het volgende:
Tennisser
Fransmanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:38 schreef BasOne het volgende:
[..]
sheesh ben niet thuis op het centercourt..
Nadal?
Is Nadal dan geen fransman?quote:
Nee oke, misschien was ie moe en is ie gaan slapen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
En dat ie het niet tegenspreekt...
Het is hier soms spannender dan op de FPquote:
Je hebt nog tot 19:00 de tijd om boodschappen te doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:41 schreef tomtomaat het volgende:
Kom op, ik moet zo boodschappen doen...
Anders gooi ik het antwoord in een spoiler.
Won net van Tommie Haasquote:
Das een Spanjaardquote:
Heb jij wel geslapen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je hebt nog tot 19:00 de tijd om boodschappen te doen
Ja, maar werd wakker gebeld, anders had ik nog steeds liggen pittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |