Sjaak swartquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
Blijven we nog even in de voetbal:
Wie was de oudste speler in de eredivisie ooit?
Trouwen?quote:
Als dat goed is maak ik het uit hoor, dan weet je te veel van voetbal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:05 schreef mirandaaatje het volgende:
jan jongbloed
quote:
Slaap lekkerquote:
ze vlucht al naar bedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als dat goed is maak ik het uit hoor, dan weet je te veel van voetbal.
Dan blaas ik de verloving af.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als dat goed is maak ik het uit hoor, dan weet je te veel van voetbal.
Dan blaas ik de verloving af.
Tja.. vind je een vrouw die zegt dat ze niet van voebal houd... heeft ze dat goed...quote:
Dankje!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze vlucht al naar bed
Slaap lekker Miranda
Slaap lekkerquote:
Afgekeurtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Josef Mengele
A. Heim (voornaam weet ik niet)
Shipman (aardige vent wel)
Steenson
Steve Williams
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Josef Mengele
Aribert Heim (voornaam weet ik niet)
Harold Shipman (aardige vent wel)
Gerard Steenson
Wouter Basson
Steve Williams hoort er ook bij
Neequote:
En met je docu's en forensische programma's is 1 van de eerste dingen die in je opkomt een pro worstelaarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:44 schreef Symphonic het volgende:
Die achternamen ken ik allemaal wel... (ben verslaafd aan dergelijke docu's en forensische programma's)
5 is ook wel een beetje overvraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Ik kan je wel kussen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Band Of Brothers?
Bas +1quote:
Googlen en de vraag verpesten voor de rest -5.quote:
Ik lees 't even terug nu. Maar hoe weet jij zo zeker dat ie gegoogled heeft dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
Googlen en de vraag verpesten voor de rest -5.
Correctemundoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:21 schreef tomtomaat het volgende:
Sony en Philips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |