quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad, want daar sta ik nooit meer in! Oh wacht...! Iets met gemiddeld per dag en
[..]
1 grote toneelschool hier!quote:
Ga je ermee doen danquote:
Dat kan hier heul niet!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Naar de eierboer al z'n kippen tot pulp slaan en daarn Snowboarden.
dat is het alquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef MarkM het volgende:
Wanneer maken ze PM eens beschikbaar voor mobiel?
Ik gebruik altijd de gewone site ja. Handig met PI's. Maar ik kan niet typen in een PM.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is het al![]()
als je gewoon kan browsen
Dat dus. Geeft ie aan dat het een "taak" is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de gewone site ja. Handig met PI's. Maar ik kan niet typen in een PM.
Jij gebruikt toch de mobiele site?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat dus. Geeft ie aan dat het een "taak" is.
Ja maar bij PM niet. Enkel het forumquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch de mobiele site?
Werkt zeker alleen met Windows Mobile.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar bij PM niet. Enkel het forum
Dat heb ik op mijn telefoon. Maar dat werkt helemaal voor geen meter. Men is dus gewoon jaloers op Applequote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Werkt zeker alleen met Windows Mobile.
Ik onder Android. Maar dat werkt dus ook niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat heb ik op mijn telefoon. Maar dat werkt helemaal voor geen meter. Men is dus gewoon jaloers op Apple
Wedden dat Danny centen van Microsoft krijgt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik onder Android. Maar dat werkt dus ook niet.
Nee, dat werkt ook kutquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Werkt zeker alleen met Windows Mobile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |