abonnement Unibet Coolblue
pi_77160657


Jullie hebben er even op moeten wachten, maar hier zijn eindelijk de ervaringen van de users die door de jury als beste zijn gekozen uit de inzendingen van [WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW

Bootje84 heeft de actie gewonnen en wint het heerlijke pakket vol spannend spul van Christine le Duc. Hij brengt dit weekend ook een bezoek aan de KamaSutrAbeurs


Door Bootje84

Zoals de meeste verhalen begon de mijne op een zonnige lentedag. Na eerst een ochtend gewerkt te hebben, heb ik een bosje mooie rode rozen gehaald voor mijn liefste vriendin. Voordat ik haar ga verrassen met het bosje rozen, eerst even onder de douche om te zorgen dat ik lekker fris en fruitig ruik en klaar ben voor wat mogelijk komen gaat.

Het is inmiddels alweer 2 jaar geleden dat we elkaar ontmoet hebben. Zoals de meeste wel zullen herkennen, kwam ook de sleur in onze relatie. Op het moment dat dingen "gewoon" gevonden gaan worden, kan je dit herkennen als de sleur. Mijn bosje bloemen zal hopelijk deze sleur doorbreken. Mocht dit nog niet voldoende zijn, trek ik ook mijn andere troef; een heerlijke massage met geurende olie. Eenmaal aangekomen bij mijn vriendin doet ze open en valt mijn mond open van verbazing.

Ze heeft rode hakken aan met een doorschijnende nachtpon daarboven. Achter de nachtpon is een prachtig setje lingerie te zien. Compleet met jarretels en een mooie string die haar prachtige billen tot uitdrukking brengen. Verder draagt ze een topje die haar borsten mooi accentueren. Blijkbaar was zij ook op de hoogte van de sleur..

Nog half in verbazing haal ik het bosje bloemen achter mijn rug vandaan en geef ik ze aan haar met een kus op haar mond. Ik krijg een knuffel van haar en ze fluistert in mijn oor. "Ik heb je verwacht. Kom je verder?" Zonder antwoord te geven loop ik achter haar aan de trap op. Kijkend naar haar billen terwijl ze de trap oploopt, raak ik gehypnotiseerd. Wat een geluksvogel ben ik toch! Op haar slaapkamer aangekomen word ik wederom verbaasd. Ze heeft haar kamer versierd met geurkaarsen welke een ontspannen geur verspreiden. Verder liggen er bloemblaadjes op haar bed in de vorm van een hartje. Ze legt de rozen op haar bureau en duwt me op haar stoel. "Zo, ga jij hier maar eens even zitten." Nog steeds beduusd van de verrassing neem ik plaats en kijk haar aan. Ze pakt mijn hoofd vast, bukt voorover en zoent me hartstochtelijk op mijn mond. "Netjes blijven zitten en handjes thuis" fluistert ze in mijn oor.

Ze draait zich om en loopt naar de radio. Met een druk op de knop komt het welbekende nummer van Joe Cocker ('You can leave your hat on') uit de speakers. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, wachtend op welk moois er komen gaat. Met een zwoele blik stapt ze op mij af. Haar hand gaat door mijn haren heen terwijl ze met haar heupen schud. Ik heb veel moeite om mijn handen thuis te laten. Het liefst zou ik direct de kleren van haar lijf scheuren. Terwijl de muziek doorgaat trekt ze langzaam haar nachtpon uit. Ze slaat de nachtpon om mijn nek en trekt mijn hoofd naar haar borsten. Mijn broek knelt door de gedachte wat komen gaat. Met één simpele beweging maakt ze haar BH los. Twee prachtige ronde borsten verschijnen waarbij de harde tepels mij smekend aankijken. Dan draait ze zich om en gaat op mijn schoot zitten. Ik wil haar borsten vastpakken maar dat laat ze niet gebeuren. "Foei" zegt ze, terwijl ze me plagend aankijkt.

Het nummer komt tot zijn einde en ze reikt haar hand om mij van de stoel te halen. Ik krijg wederom een heerlijke kus en ik kus haar nek. Tijdens het zoenen ontdoet ze me van mijn overhemd. Knoop na knoop gaat ze langzaam omlaag om direct door te gaan met mijn broek. Ontdaan van mijn overhemd en broek lig ik op mijn rug op bed. Haar handen glijden over mijn buik heen waarbij ze speels haar nagels gebruikt. Het kippenvel staat op mijn rug en mijn boxershort knelt. Voorzichtig bevrijdt ze mijn pik die klopt van verlangen. Een kusje geeft ze terwijl ik kreun van genot. Inmiddels heeft ze haar string uitgetrokken en zie ik haar nieuwe coupe. Een klein pijltje toont de richting waar mijn pik in moet. Ze gaat op mijn heupen zitten en stopt haar tepel in mijn mond. Mijn tong laat haar tepel stijf worden terwijl ze mijn hoofd tegen haar borsten duwt. In mijn oor hoor ik haar steeds dieper en sneller ademen. Ze pakt mijn pik vast en gaat er op zitten. Zonder enig probleem glij ik naar binnen terwijl ze mij zwoel en diep aankijkt. Ik pak haar heupen vast en beweeg ritmisch in haar. Plotseling stopt ze met bewegen. Ik kijk haar vragend aan en ze zegt "ik wil het anders afmaken." Ze neemt op haar knieën plaats op het bed, recht voor de spiegel. Ik kruip achter haar en stop wederom mijn kloppende lid in haar natte poes. Ik pak haar heupen vast en begin te stoten. In de spiegel kijk ik haar aan en zie haar borsten ritmisch bewegen. Het tempo versnelt terwijl ik haar heupen nog steviger vastpak. Ik hoor haar dieper ademhalen en zachtjes kreunen. Met dat in gedachte versnelt mijn adem en na een paar diepe stoten slaak ik diep zucht van genot en spuit haar vol.

Die nacht werd er niet veel geslapen. De massage ben ik haar nog steeds schuldig...
pi_77160777
Door Blizzie

Mijn vriend en ik waren op een feest van zijn werk waar je onbeperkt kon eten en drinken. Het feestje was al wat uurtjes bezig en we hadden al flink wat wijn op dus we waren lekker dronken. We keken naar elkaar en we dachten allebei het zelfde..het toilet! Wankelend liepen we naar het toilet en gingen samen een hokje in. Daar hebben we (schijnbaar) nogal wilde/luidruchtige sex gehad want de security klopte op de deur en vroeg of we er uit wouden komen. Melig kwamen we de toiletten uit en liepen we langs de security die een glimlach op zijn gezicht had. Wat een geweldige avond was dat! Alleen jammer dat ik daarna de taxi onder gekotst heb
pi_77160849
Door Slakkenslijmgel

Wil ik het? Nee, ik wil het niet. Jawel, ik wil het wel. Weet je het zeker? Nee ik weet het helemaal niet zeker. Ik keek met afgunst naar hem, hoe kon hij mij dit vragen? Nog nooit, nog nooit had iemand zoiets aan mij gevraagd. En al helemaal niet in een vieze, oude caravan van iemand anders. Maar ergens in mij klopte mijn hart harder dan normaal. Ik keek nogmaals naar hem en geilheid maakte bezit van mij. We slopen naar de kleine slaapkamer die steenkoud was.

Voorzichtig maakte ik je broek open, want zo zeker was ik niet van deze zaak. Maar je dreef me aan door middel van het pijnigen van mijn tepels. Ik pijpte je langzaam en een paar keer helemaal. Mijn ogen werden nat, maar stoer als ik was ging ik verder. Maar je was al klaar, je vond het genoeg. Je beval me om me op handen en voeten te plaatsen en je pakte de glijmiddel. Eerst smeerde je je lul in en daarna was mijn kont aan de beurt. Ik trilde, het was koud en ik had er nog nooit iets gevoeld. Zachtjes ging je met je vinger er over heen. Je masseerde mijn kont een beetje inclusief het gaatje en daarna stak je je vinger er helemaal in. Crap, ik kreunde het uit. Het deed zeer en ik wilde er eigenlijk al mee stoppen. Je vertelde me dat ik beter met mezelf kon gaan spelen, want het zou nog meer pijn doen. Verbaasd door je dominantie en daardoor de gloed in mijn buik, ging ik met mijn vinger naar mijn klit. Ik probeerde te ontspannen en het lukte aardig, totdat je er een tweede vinger bij deed.

Ik kreunde weer hard en begroef mijn gezicht in het kussen. Dat plus het feit dat mijn tepels hard waren door de kou maakte jou ontzettend opgewonden. Je haalde de vingers weg en drukte je lul tegen mijn kont aan. Ik probeerde snel door te spelen want ik hoopte dat het daardoor minder pijn deed. Je zette door en ik bleef spelen terwijl ik een paar kreuntjes niet kon onderdrukken. En in een keer gleed je er in. Ik durfde mijn gezicht uit het kussen te halen en keek naar achter. Dat keurde je niet goed, je kneep hard in mijn tepel en ik ging gauw verder met spelen terwijl mijn hoofd rustte op het kussen. Je neukte me harder en het deed meer pijn, maar ergens voelde ik genot. Ik probeerde mijn hand beter te plaatsen bij mijn klit, maar ondertussen was jij zo op dreef dat ik me vast moest houden aan het bed. Zachtjes vroeg ik je of je even wilde stoppen, omdat ik zo graag verder wilde spelen. Je aaide me over mijn hoofd en deed even rustig aan. Dit gaf mij de kans om verder te spelen en ik knikte naar je toen ik dacht dat ik wel zou kunnen komen. Hij stootte verder en ik hield me met een hand stevig vast aan het bed.

Ik voelde hoe ik steeds dichter bij mijn hoogtepunt kwam en ik liet zachte kreuntjes. Jij werd geiler en je stootte een tiental keer hard terwijl je je handen om mijn heupen spande. Ik kreunde harder en ik probeerde mee te bewegen. Het voelde alsof er een bom aan het tikken was, ik bewoog sneller met mijn hand, jij stootte harder tegen mijn billen. Ik kon je ballen tegen mijn lichaam horen kletsen. Ik hoorde je kreunen en tegelijkertijd kwam ik tot mijn hoogtepunt. Ik kreunde een aantal keer zachtjes achter elkaar en jij stootte nog steeds hard en kwam ook klaar. Je stootte nog een paar keer zacht, zakte over mij heen en kuste me op mijn voorhoofd. Ik wilde je lippen kussen, ik wilde naast je liggen, ik wilde zoveel... Je liep weg en ik hoorde je de douche aanzetten. Een traan bewoog over mijn wang, ik voelde je sperma uit mijn billen lopen en het maakte me niks uit. Jij was de baas en ik had het gemerkt....
pi_77160897
Door Tombolafan

Ik kom thuis, het is laat en koud buiten. De lichten binnen zijn allemaal uit, je ligt al in bed. Ik sluip de badkamer in, poets mijn tanden en trek zachtjes mijn kleren uit. Ik wil je nog niet wakker maken. Ik kruip heel voorzichtig onder de dekens bij je. Ik heb het koud! Maar jij straalt warmte uit. Je ligt met je rug naar me toe, op je zij. Ik ga tegen je aan liggen, lepeltje-lepeltje. Hoewel je even kreunt als je mijn koude lichaam voelt, slaap je gewoon door.

Ik sla mijn arm om je heen, en begin je borstkas te strelen. Langzaam laat ik mijn hand naar beneden dwalen, over je buik, en nog lager. Je lichaam reageert op mijn aanraking, maar je blijft doorslapen. Voorzichtig rol ik je op je rug, en ik zie dat je al aardig opgewonden bent. Ik wordt geil van de gedachte dat ik je al zo hard kan krijgen zonder dat je wakker wordt, en begin je meer te strelen. Met mijn andere hand verwen ik mezelf , want jij slaapt toch…

Als ik het bijna niet meer hou, en ik vrees dat jij ook niet al te lang meer nodig hebt, ga ik boven je hangen. Ik laat me een klein beetje zakken, zodat je net aan een stukje bij me binnenkomt. Ik kan een kreun van verlangen niet onderdrukken, en ik zak iets meer… Steeds meer kom je in me, tot ik je helemaal in me voel. Ik begin je te berijden, langzaam, steeds iets sneller. Ineens merk ik dat je wakker bent, je kijkt genietend naar me. Hoelang al? Als je ziet dat ik je betrapt heb, pak je mijn heupen vast en je brengt de jouwe omhoog. Onze bewegingen worden wilder, harder, tot ik heerlijk klaar kom. Even later voel ik hoe jij ook komt, en ik kom hijgend op je liggen. Je geeft me een heerlijke kus, en legt je hoofd weer neer. Ik leg mijn hoofd op je borst. Slaap lekker verder!
pi_77160979
Door Cherryblossom

Mijn meest opwindende seks ervaring was toevallig gisteravond. Op Film1 was een slechte comedy op met veel verwijzingen naar seks. Dit was op zich niet opwindend, maar daardoor begonnen mijn vriend en ik wel een beetje te praten over seks. Op de vereniging waar wij lid zijn heerst de traditie dat je je naam in "de" tafel in de bestuurskamer mag krassen wanneer je er seks op hebt gehad. En in het studentenhuis waar mijn vriend woont staat ook zo'n tafel. Zo kwamen we op het idee om het ook eens op tafel(in zijn huis) te doen. En eigenlijk wilde hij het wel direct. Al zijn huisgenoten waren bij hun ouders of elders. Dus besloten we het maar te doen.

In het begin vond ik het niets. We gingen eerst even onze tanden poetsen, kleren uit(om ze niets snachts te moeten zoeken) badjas aan, even naar de wc. En zo was het toch wel erg gepland, in scene gezet. Toch maar met condooms en alles naar boven gegaan. Tafel leeggeruimd, nog even zenuwachtig besproken of er echt niemand thuis kon komen. Want dat was natuurlijk mogelijk. Gelukkig is hun woonkamer op zolder, dus we zouden het wel op tijd horen als er iemand thuis zou komen.

En toen was het toch echt tijd. Hij zette me op tafel en begon me te vingeren. Hij zei dat hij me zo waarschijnlijk heel makkelijk kon beffen als hij op een stoel ging zitten. Dus hebben we dat geprobeerd, en het ging gigantisch goed! Na een tijdje wilden we over tot penetratie, maar we wisten beide niet hoe we dat dan moesten doen. Dus samen wat verzonnen en maar gewoon uitgeprobeerd. Het ging wel goed, maar ik vond het niet leuk dat ik nog steeds op mijn rug lag, dat deed ik in bed immers ook, alleen lag dit wat harder. Dus zijn we verplaatst naar de bank, waar we het doggystyle deden. Zittend op onze knieën, met ons gezicht naar de leuning. Ik was blij dat ik dit voorgesteld had en hij was blij dat hij me overal kon betasten. Na nog een paar ideetjes geprobeerd te hebben, kaartte ik voorzichtig het standje girls-on-top aan. Ik durfde niet zo goed, en kan zelf ook niet zo goed ritme houden. Maar hij wilde wel proberen, en ging lekker onderuit zitten. Ik zakte op hem en terwijl hij mijn billen en heupen vastgreep en het ritme aangaf, kwam ik langzaam los en liet me helemaal gaan.

We zijn beiden redelijk onervaren in bed, en doordat ik bij hem helemaal mezelf kan zijn durf ik ook meer dingen uit te proberen. Ik heb nog niet zo lang een relatie met hem, maar ik merk al dat het op seksueel vlak helemaal goed komt. Dus terwijl we daar op de bank helemaal los gingen, moesten we af en toe wel lachen om het geluid dat het ding maakte. Maar het was vooral erg lekker. Het boeide me niet hoe ik eruit zag, of bepaalde lichaamsdelen er minder flatteus uitzagen. Het enige dat uitmaakte was hij, hoe we bezig waren, dat het lekker was, dat ik hem ondertussen kon vasthouden en zoenen. Op deze manier kwam hij op zijn hoogtepunt en zijn gezichtsuitdrukking was goud waard. Ik had hem nog nooit zo zien klaarkomen. Dit standje was zeker voor herhaling vatbaar! En terwijl ik dit schrijf krijg ik het weer warm, klopt mijn hart iets sneller en kan ik niet wachten tot ik hem weer zie.

Voor mij was dit zeker de meest opwindende ervaring die ik gehad heb. Het was heel uitgebreid, duurde heel lang, ging allemaal lekker smooth, en het was vooral niet te vergelijken met andere keren. Ik denk ook dat we deze avond wel kunnen herhalen, maar niet kunnen evenaren. Maar wie weet, we zullen ons best doen.
pi_77161280
Door Patrick

Het is niet druk in de late Greyhound bus van San Francisco naar Portland. Ik kijk om me heen, de stoelen voor en achter me zijn vrij, aan de andere kant van het gangpad zit een jonge brunette naar haar laptop te staren. Ze heeft haar bruine haren in een staartje, maar dat zit kennelijk niet lekker, want ze frunnikt er voortdurend aan. Ik pak mijn map met de agenda van het congres, waar ik naar toe gaat, maar na een tijdje valt langzaam de duisternis in. Nog slechts het gezoem van de bus te horen is; buiten is er bijna niets meer te zien. In de spiegeling van het raam, alleen het interieur van de bus. Mijn buurvrouw heeft de laptop dicht geslagen en in een tasje naast haar op de stoel gelegd. Ze trekt weer aan haar haar en maakt de staart los, zodat de bruine lokken langs haar gezicht vallen.

In het raam zie ik hoe ze haar schoenen uitschopt, haar lange benen op de bank trekt en haar hoofd op de tas van de laptop legt. Ze draagt een strakke zwarte broek met daarboven een lichtblauwe gestreepte blouse met een diepe V-hals. Ze heeft kleine, maar zo te zien stevige borstjes. Doordat ze op haar zij ligt, schuift de bovenste borst iets naar beneden en ik zie de rand van haar kleine beha. Alsof ze merken dat ik ernaar kijk, worden de tepels harder en harder; ik zie ze bijna groeien.

Ik heb mijn stukken weggelegd en leunt met mijn rug half tegen het raam. Mijn hoofd knikt naar beneden en het lijkt of ik slaap, maar door mijn oogharen blijf ik naar het meisje kijken. Ze intrigeert me, hoewel ze zeker 20 jaar jonger is dan mijn 50 jaar. Ik heb al jaren een vriendin en natuurlijk kijk ik wel eens naar andere vrouwen, maar nooit heb ik de intentie gehad verder te gaan, dan alleen kijken. Maar deze heeft iets, waardoor ik het niet kan laten haar te volgen met mijn ogen.

De vrouw ligt niet lekker en probeert een andere houding. Ze heeft haar benen nu op de laptop gelegd en met haar hoofd ligt ze deels tegen de rugleuning, deels tegen het raam. Haar tepels steken nu recht vooruit en drukken tegen de stof van haar blouse. Haar hoofd valt nog iets verder achterover en langzaam zakt ze in een onrustige slaap. Even sluit ik ook mijn ogen, maar na een paar minuten kan ik het niet laten haar weer te begluren. Ze slaapt nu echt en haar mond is open gevallen. Ondanks de rare houding, vind ik dat ze er zeer aantrekkelijk uitziet. De open mond accentueert haar fijne gezichtje en ik kijk haar nu openlijk en strak aan. Voor het eerst sinds jaren voel ik weer iets in mijn buik, geen erotische prikkels, meer een soort kinderverliefdheid, die ik eigenlijk niet kan plaatsen. Ik zoek naar de oorzaken en hoewel ik haar nog aanstaar, is mijn gedachte niet bij wat ik voor me zie. Daardoor merk ik te laat dat ze haar ogen heeft geopend en terugkijkt. Even meen ik een glimlach om haar lippen te zien, maar ze reageert verder niet en probeert weer een andere houding. Nu heeft ze haar rugzak achter zich gezet om meer steun te krijgen, maar ook in deze pose komt ze niet echt tot slapen. Ze kijkt weer op en glimlacht nu werkelijk: "Het lukt niet echt, zo'n kussen is toch te hard." Waarom weet ik niet, maar ik hoort mezelf ineens zeggen: "Kom dan hier liggen met je hoofd op mijn schoot, dat is veel comfortabeler." Ik voel me rood worden en schaam me voor de opmerking, maar tot mijn verbazing staat ze op, schuift haar rugzak en laptop bij elkaar op de stoel en steekt het gangpad over.

Ik sta op en laat haar langs me heen naar de raamplaats. Ze gaat zitten en zegt: "Ik heet Jennifer." "Patrick", kan ik nog net, bijna stamelend, uitbrengen. Ik ga ook zitten en zet mijn benen zo neer, dat er een redelijk grote ruimte ontstaat, waar haar hoofd op kan rusten. Ze trekt haar benen weer op de bank, gaat op haar rug liggen en legt haar hoofd zijdelings op mijn schoot. Ik zit klem, ik weet niet goed, waar mijn rechterarm moet blijven en voor mijn gevoel heb ik nog steeds een rood hoofd. Binnen de minuut valt Jennifer in slaap, en weer valt haar mond open en ben ik verkocht door dat leuke gezichtje. Mijn ogen glijden over haar borst, waar de tepels weer hard geworden zijn, naar het raam. Heel in de verte zie ik een lichte gloed, die ongetwijfeld duidt op het bruisende San Francisco. Het is doodstil in de bus; iedereen lijkt te slapen, her en der klinkt zelfs een licht gesnurk. De ademhaling van Jennifer heeft het gelijkmatige van een slapend mens aangenomen.

Mijn eerst beknelde rechterarm schuift van de rugleuning naar een plekje naast haar lichaam, mijn handen reiken tot haar heupen. Ik tril en krijg weer dat gevoel in mijn buik, ik heb mezelf niet meer in de hand. Langzaam schuift mijn arm naar boven, mijn hand streelt nu haar stevige kleine borsten over de dunne stof van de blouse. De tepeltjes prikken als spijkers tegen mijn vingers. Mijn linkerhand streelt nu haar lange donkere haar en mijn rechterhand kruipt via de V-hals naar binnen; ik kan er niets meer tegen doen. Jennifer blijft gewoon door ademen, ze vertoont geen enkel spoor van weerstand. Ook niet als zijn hand de rand van de beha bereikt en mijn vingers zich een weg er onder zoeken. Heel zachtjes kneed ik haar linkerborst en strelen mijn vingers haar gezwollen tepel. Dan verplaatsten mijn vingers zich naar de rechterkant en wordt het ritueel herhaald. Jennifer lijkt iets sneller te gaan ademen, maar ze beweegt niet, alleen haar benen strekken zich iets, voor zover dat kan. Haar mond ligt nog steeds wagenwijd open en toont een mooie rij hagelwitte tanden, waarvan de voorste iets naar buiten staan.

Ik heb mijn rechterhand onder de blouse vandaan getrokken en mijn arm glijdt nu over haar buik naar beneden. Mijn vingers voelen de gladde stof van haar broek en op het moment dat mijn hand haar kruis bereikt, lijkt het of ze haar benen iets uit elkaar schuift. Voorzichtig strelen mijn wijs- en middelvinger het plekje tussen haar dijen. De broek zit zo strak dat ik duidelijk het spleetje voelt, dat daartussen zit. Ik kijk naar Jennifers gezicht, maar dat vertoont geen enkele reactie. De mond is open, de ogen zijn dicht. Nog steeds handel ik zonder er iets tegen te kunnen doen, zonder me echt te realiseren waar ik mee bezig ben, alles lijkt automatisch te gaan. Mijn linkerhand ligt nog steeds op haar hoofd en streelt beurtelings de lange haren en haar rechterwang. Met een snelle beweging maak mijn rechterhand de knoop van haar broek open en trekt de rits iets naar beneden. Hoewel de broek nog strak zit, kan mijn hand net bij de plekjes waar het graag wil komen. Ik voel een dun streepje schaamhaar en daaronder al snel een opgezwollen bultje. Mijn middelvinger glijdt langs de verhoging belandt in een nat geworden inkeping. Mijn wijsvinger voegt zich erbij en zacht maar nadrukkelijk glijden ze over het klitje en af en toe het spleetje binnen. Jennifers ademhaling begint sneller te worden, ze drukt haar hoofd tegen mijn arm en sluit haar mond. Terwijl mijn vingers ritmisch hun werk doen, begint haar onderlichaam te bewegen. Ik zie dat ze haar lippen samen perst en drukt mijn hand op haar mond. Eén vinger schuif ik tussen haar lippen en met de rest dek ik haar mond zo af, dat er bijna geen geluid uit kan komen. Mijn rechterhand voelt dat haar kutje zich samentrekt.

Mijn twee vingers raken een paar seconden bekneld en dan ontspant Jennifer zich. Nu pas gaan haar ogen open en zie ik haar grote donkere ogen glinsteren van genot. Ze glimlacht weer en pakt mijn hand, die nog op haar kutje ligt beet en drukt die tegen zich aan. Met haar andere hand pakt ze mijn linkerarm en duwt de hand onder haar beha tegen haar borst. "Nog even stevig beetpakken", fluistert ze, "dit was zo lekker!". Na een tijdje komt ze omhoog en trekt haar broek dicht. Ze gaat naast me zitten kijkt me aan: "Nu niets meer zeggen". We zijn allebei te verbaasd om geluid te maken. Heel lang blijven we zwijgend naast elkaar zitten. Af en toe kijken we elkaar aan, vaak kijken we naar buiten de donkere nacht in. Het is nog meer dan twee uur naar Portland. Ik krijg slaap, maar verman me, want ik wil niet lomp overkomen. Jennifer laat zich gaan en met haar hoofd op mijn schouder, valt ze weer in slaap.
pi_77168768
jaaaa ik sta erbij. :d dankjewel voor het posten!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:05:22 #8
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_77176993
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_77269315
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:05 schreef Bootje84 het volgende:

Mooie tag Bootje84
pi_77283932


Die heeft wat uit te leggen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:26:26 #11
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_77323209
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
Jij? Ik dacht dat jij alleen Call of Duty speelde.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_77325801
kom ik met mijn mega korte verhaal haha
Tsubasa o hirake..
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:41:22 #13
132787 fFarl
What rabbit?
pi_77627702
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:58 schreef Blizzie het volgende:
kom ik met mijn mega korte verhaal haha
En dan ook nog zo'n mooie uitsmijter

Geeft niks, stoere poging
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:35:02 #14
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_77629670
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Mooie tag Bootje84
Thnx
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_77663181
quote:
Twee prachtige ronde borsten verschijnen waarbij de harde tepels mij smekend aankijken. Dan draait ze zich om en gaat op mijn schoot zitten. Ik wil haar borsten vastpakken maar dat laat ze niet gebeuren. "Foei" zegt ze, terwijl ze me plagend aankijkt.
Dat kan dus niet he. Ze staat met haar tieten richting hem, ze draait zich om en gaat op zijn schoot zitten (dus met haar rug naar hem toe!!) en ze kijkt hem plagend aan?!?!

Het menselijk hoofd kan geen 180graden omdraaien.

Ergo: hoax
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77668070
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')