abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 januari 2010 @ 22:53:10 #101
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_77231420
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Xenia het volgende:
Ok, spuitjes heb ik nog.
Ik heb net de dienstdoende apotheek gebeld en we kunnen het ophalen als het voor 23.00 uur is. Bij hoge uitzondering, want het is eigenlijk alleen voor spoedeisende recepten, maar ik heb de situatie uitgelegd en we mogen het ophalen Wat een timing. Vriend is meteen in de auto gesprongen en nu onderweg. Super bedankt voor de tip nogmaals Stiemie
Oh wat fijn zeg! Hopelijk helpt het je meisje beter dan de zetpilletjes!
pi_77231457
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lang leve Fok dan maar weer, wat een irritante apotheek zeg!!!
Ik hou je op de hoogte....!

Ik hoop voor je op een goede nacht.
Lars is de hele avond al erg onrustig, slaapt wel, maar moet ongeveer elke 10 min hoesten.
Vermoeiend voor het manneke zo, ik ga zo proberen of hij nog wat wil drinken en dan zelf ook maar wat slaap pakken. Afgelopen nacht was het weer 4.45 uur toen Lars zich meldde....
Lang leve Fok inderdaad
Ja dat hoesten is zo zielig
Hier voed ik al sinds ze ziek is twee tot drie keer per nacht. 's Nachts drinkt ze meer dan overdag, dus ik zet mijn wekker ervoor.
Sterkte vannacht en succes morgen!
pi_77232641
Xenia, fijn dat je meteen terecht kon! Hopelijk helpt het Xeentje. voor jullie, wat piep trouwens dat jij ook dat rs hebt gekregen... Niet tof !
pi_77238222
goedemorgen mama's en babies
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef Xenia het volgende:
Wat is het vreselijk zwaar om mijn kleine lieve meisje zo ontzettend ziek en in pijn te zien.
Dat geloof ik graag
arm meiske...en arme jij..

ook beterschap voor Lars trouwens
  maandag 25 januari 2010 @ 08:16:39 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_77238653
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef Xenia het volgende:

[..]

Wow... mijn vriend gaat het morgenochtend voor zijn werk meteen halen. Bedankt
Echt ongelovelijk dat die apotheek hier gewoon zegt dat het niet bestaat... Dat deden ze ook al toen ik om Otrivin voor baby's vroeg, notabene voorgeschreven door de kinderarts in het ziekenhuis. Ik moest echt 10 minuten praten om het mee te krijgen.

En als je morgen nog iets medicijn achtigs krijgt dan hoor ik het inderdaad heel erg graag Karin.
Ik heb nu dus zoutoplossing en Otrivin. En ik heb van VSM Nisykind Forte druppels om de keel te verzachten en de luchtwegen vrij te maken (dit laatste dus niet op recept ofzo).
Er is ook Xylo voor baby's, van de collegabereider vasn de apotheker, 0.25 per mg. Kost ruim 6 euro, maar is wel tijdelijk te gebruiken bij kleine baby's!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 januari 2010 @ 09:16:58 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77239409
Aggos, wat sneu die zieke kleintjes... Beterschap! En sterkte voor de mama's.
pi_77239821
Goedemorgen allemaal!

Allereerst een voor de zieke kindjes...en ook eentje voor de rug van BJ, sterkte meid!

Isabeau is ook snipverkouden, klinkt als een dieseltrein. Verder geen koorts gelukkig. Maar ik vind dit al zielig, kan me voorstellen hoe hartverscheurend het moet zijn als je kindje zo ziek is!

Sproetje, fijn dat je mini weer thuis is!

Ik ben weer op m'n werk, lief is thuis met Isabeau. Wie weet.. misschien vandaag flesjessucces?! Dochtertje van vriendin heeft gisteren voorgedaan hoe het moest: "Isabeau...ga jij nou morgen ook uit een flesje drinken? Moet je wel doen hoor, is heeeeel lekker!"
pi_77241271
Xenia, wat verschrikkelijk zielig voor je meisje... Heel veel sterkte, en heus, het gaat een keer over

Karin, ook een zieke beeb. Ook heel veel sterkte!

BJ, succes met je rug.

Hier is alles prima. Meneer is bezig met zijn 8 weken sprong (hij is vandaag 10 weken, maar 2,5 week te vroeg geboren). Gisteravond kwam hij erachter dat zijn vuistjes bij zijn lijf hoorden, zo schetig . Alles wat in oei, ik groei staat is te herkennen. Leuk is dat.

Het wordt steeds leuker, het mama zijn. Ik miste in het begin echt de interactie. Maar nu hij kan lachen, en zichzelf eventjes kan vermaken, begin ik steeds meer te genieten
pi_77241667
Agossie, arme zieke kindjes. Lijkt me zo vreselijk sneu om te zien. Vooral ook omdat je gewoon niets kunt doen.

Sorbo, ik duim met je mee voor een flessensuccesje! Kan me voorstellen dat dat jullie zo veel meer rust zal geven!

Lief hè, Aoraki. Leuk ook dat ie het volgens het boekje doet. Ik ga ook steeds meer genieten van het moeder zijn. Het wordt elke dag leuker!

Lente is aan het spoken en regelen. Het regelen begon volgens mij afgelopen woensdag al. Maar toen was ik aan het werk tot vrijdag, dus hebben m'n borsten zich niet kunnen aanpassen. Ze heeft toen in twee dagen tijd bijna m'n hele extra voorraadje uit de vriezer opgedronken.

En slapen lijkt ze ook maar zonde van d'r tijd te vinden. Gister heeft ze overdag één keer een half uurtje geslapen en op schoot op een verjaardag nog een kwartiertje . Ik had verwacht dat ze wel moe zou zijn van al die indrukken, maar ze ging 's avonds pas laat slapen en lag om vier uur vannacht alweer lol te trappen in d'r bedje. Hard gillen en schaterlachen van plezier.

Heb 'r maar even gevoed en tussenin genomen. Maar een paar uur later werd ik alweer wakker van een harde bonk. Had ze zich omgedraaid (van rug naar buik) en was ze daarbij met d'r koppie tegen het houten hoofdeind van het bed gekukeld! Zeer deed het gelukkig niet, ze lag er vooral erg trots bij te kijken.

Ons Wippertje Stekel kan dus rollen! Hoewel in wel vermoed dat ze dankbaar gebruik heeft gemaakt van de sleuf tussen de twee matrassen. Sssst...
  maandag 25 januari 2010 @ 11:44:26 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77242904
Even snel wat drukdruk, maar ik wilde het toch even zeggen. Oscar zijn koppie is iets verbeterd! Van 111,8% naar 110,6% Dat is dus wel positief!
Ben benieuwd wat de arts nu volgende week gaat zeggen. Het is een grensgevalletje denk ik.
  maandag 25 januari 2010 @ 11:50:18 #111
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77243090
Lars en Xeentje, heel veel beterschap! Ook sterkte voor jullie mama’s!

Mini-sproet, fijn dat je uit het zkh bent!

voor Oscar! Hoe komt het dat hij ineens verbeterd is? Fysio? Fijn iig!

Aviva past ook al maat 62! Van 2 truitje waar eigenlijk 56 in zou moeten staan Verder is het 0 – 3 months, grote verrassing

Het gaat echt supergoed hier! Aviva is superlief en Eli is superlief, wel wat aanhankelijk, maar verder echt heel lief voor zijn zusje. Als ik aan het voeden ben, komt hij aan met de speen en probeer ook meteen het zoogcompres ertussen te duwen. En bij de minste piep van madam springt hij op, graait met de meest halsbrekende toeren de speen van waar hij ligt, en perst die in Aviva’s gesloten lippen. Ze is niet zo spenerig, maar Eli vindt dat ze een speen moet hebben, dus dat geeft mooie rituelen.

En ik geniet echt enorm. Aviva krijgt al spekkies, en dan kijk ik, en dan word ik helemaal week van de gedachte dat dat allemaal van mijn bloed komt! Eerst via de placenta, nu via mijn melk. Mijn meisje is zo mooi en groot en lief geworden door mijn bloed! Mijn lichaam! Doet het toch nog iets goed. Ik vind het zo mooi hoe alles werkt met de bv! Ze sliep vannacht 2x 5 uur achter elkaar, dus ik had ‘s ochtends ploftiet, en dan is het zo mooi om te zien hoe ze volledig geconcentreerd mij “ont-ploft”. Zij voldaan, ik weer terug naar semi-normale proprties. Zo mooi!
Nooit gedacht dat ik zo kon genieten van het moederen! Naja, ik geniet ook van het feit dat ik weer kan staan, en weer sneller loop (ipv waggel) dan de gemiddelde bejaarde, dus het is ook een groot deel genieten van het feit dat ik niet meer zwanger ben. En dat ik een enorme toeschietreflex krijg als ik mijn kinders op de achterbank zie zitten. Mijn rijkdom. Op de achterbank gezellig samen. Zwijmel, zwijmel, zucht!
Ik vind zelfs haar snotjes schattig! (Eli is verkouden, dus daar krijgt ze wat van mee. Goed voor de weerstand )

Gister zijn we op een verjaardagsfeestje geweest, alwaar ze uiteraard het aankleedkussen van die mensen volledig heeft ondergepiest! En ik had er echt een luier onder liggen! Lang leve het back-up pakje.

Eigenlijk zou ik poepbroek 3 van de dag moeten verschonen, maar ze slaapt… Ik eet nu activia’s en dadels voor mezelf, met als resultaat dat Aviva 84x op een dag poept… Ach ja, de luiers zijn geloof ik in de aanbieding bij DA, maar ff kijken of ze nog maat 1 hebben
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77243632
Ff een snelle ego post vanaf het werk

Gister met Jamie naar de HAP geweest, hij was benauwd. Gelukkig geen RS, maar een zware verkoudheid en een irritatie van het bovenste stukje luchtwegen. Nu weer aan de pufjes en neusspray. Vanacht werd hij een paar krijsend wakker, pure paniek omdat zn neusje verstopt zit. Flesje drinken ging niet zo geweldig, kost een hoop geduld om hem een hele fles te laten drinken. Jamie is nu op het kdv en ik op mn werk. Ben doodmoe
pi_77244191
oeh Oscar, ben benieuwd. Zou mooi zijn als het zonder helm goed komt

wat klink je heerlijk gelukkig, Davinia

Vanochtend zijn we voor het eerst op het CB geweest. Leah is morgen 5 weken.
Alles prima. Ze weegt 4560 en is 56 cm.
Wij zijn ook aan het regelen volgens mij. Mijn borsten kunnen het te goed aan want ze staan voortdurend op knappen (doet best pijn). Ik zou nu eigenlijk een voorraadje moeten kolven maar ik moet de handleiding nog lezen van het apparaat enzo en daar heb ik dan weer geen zin in...

Verder gaat alles hier uitstekend
pi_77244376
Als ik jou was, zou ik nu toch beginnen met het aanleggen van een voorraadje, Lily. Ik heb er spijt van dat ik het toen niet gedaan heb. Ik kolfde nl rond die periode superveel tussen twee voedingen in. En nu krijg ik er met moeite 20 cc uitgeperst. Vraag en aanbod zijn nu gewoon iets 'te' goed op elkaar afgestemd.
  maandag 25 januari 2010 @ 12:34:14 #115
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77244426
Wat goed zeg Leah, grote meid al, je leek véél kleiner dan Elyas, maar hij was twee weken geleden ongeveer net zo (4420 gram met 56 cm). Elyas is ook aan het regelen volgens mij, hij is morgen 6 weken. Ik heb geen idee wanneer die regeldagen ook alweer zijn, ik heb in mijn hoofd 3 weken, 6 weken, 12 weken, 4,5 maand... zoiets... maar geen idee meer eigenlijk.

Beterschap voor de zieken, wel vaag van die paracetamol, dat wist ik zelfs nog dat dat ook in vloeibare vorm was, dat ze datbij de apotheek dan niet weten snap ik echt niks van. Sinaspril was er al toen ik zelf nog klein was.
pi_77244461
Ja, maar doen dan...
De kolf zit nog in de doos en ik moet alle onderdelen checken, hoe het werkt enzo...
Ik zit nu gewoon steeds op haar te wachten met ploftieten

oh, dan is Elyas precies 1 week ouder
pi_77244549
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:35 schreef lily het volgende:
Ja, maar doen dan...
De kolf zit nog in de doos en ik moet alle onderdelen checken, hoe het werkt enzo...
Ik zit nu gewoon steeds op haar te wachten met ploftieten

oh, dan is Elyas precies 1 week ouder
Irritant hè, ik kon me dara ook niet toe zetten. En toen ik 'm eenmaal uitgepakt had, werd ik zo moedeloos van al die onderdelen en die vage gebruiksaanwijzing, dat ie vervolgens alsnog een week utgepakt op tafel heeft gelegen.
pi_77244645
Ja, precies.
Ik heb hem gekregen en uitgepakt waar de gevers bijzaten en de moed zonk me al in de schoenen van al die prullaria in dat pakket.
Ik heb de neiging mijn oude handkolf even te pakken
  maandag 25 januari 2010 @ 12:41:51 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77244649
Sneu dat Jamie toch weer zo verkouden is Martine!

En Davinia, wat klink je heerlijk!
pi_77245511
He bah Jamie nu ook al ziek....beterschap.
Matrasje iets ophogen kan ook fijner zijn met slapen. Ik heb hier een opgerolde handdoek onder het hoofdeind liggen. Boeken onder de poten is ook een goeie.

Davinia, dat klinkt super! Fijn dat je zo geniet!

Oscar gaat de goede kant op met zijn hoofdje, ik ben ook benieuwd hoe nu verder.

Lars heeft het RS virus waarschijnlijk, in principe doen ze daar niks aan. Uitzieken is het motto. Het gros van de kindjes doet dat thuis en is binnen 7-10 dagen weer hersteld.
Lars zijn longetjes waren niet helemaal schoon meer, maar de dokter vond het gelukkig nog niet zo zorgelijk dat ze hem opnemen. We hebben tot woensdag de tijd gekregen om het thuis te redden, woensdag terug naar de huisarts, en indien het dan nog niet beter gaat vrees ik voor een ziekenhuisopname, dus duimen jullie alsjeblieft?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 25 januari 2010 @ 13:25:55 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77245934
goedemiddag dames

Ik smelt helemaal bij het lezen van die heerlijk post van Davinia... wat klink jij heerlijk gelukkig! en wat fijn dat je je zoveel beter voelt nu. En Aviva krijgt ook al moooooie spekkies fijn om te zien he?
ik ben ook helemaal *trots* dat Evie van die lekkere dikke wangen krijgt enzo..

@karin; ook al RS... jeetje! ik hoop echt dat het snel opknapt en je mannetje niet naar het ziekenhuis hoeft uiteindelijk...

andere zieke kindjes ook een dikke en veel beterschap gewenst....

en ooo Evie begint nu natuurlijk net flink te huilen; dus ik sleep mezelf die kant op...
mijn rug gaat wel ietsje beter; maar is flink lastig zo met dat kleine meisje...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 25 januari 2010 @ 14:46:51 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77248848
nog ff verder hier; jeuj voor Oscar en zijn hoofdje; fijn dat het de goede kant op gaat

@lily; is het al gelukt met je kolf???

jeuj voor Leah en Elyas! jullie groeien goed zeg!! (Evie is ws nog flink kleiner dan jullie beide... );

Ssserpente voor de regeldagen van Lente... vermoeiend zijn die dagen he???

@Aoraki; wat klinkt dat leuk! ik heb ook echt al zin om meer reactie van Evie te krijgen en nog meer contact te maken enzo. Nog even geduld hebben dus...

ik kan dus weer een klein beetje bewegen; Ik kan Evie weer oppakken en tillen. Dus verschonen en flesjes geven gaat wel weer. Heb nu het waskussen enzo gewoon beneden in de huiskamer, zodat ik niet steeds de trap op en af hoef.
Als vriendlief straks terug is van zijn tandarts en kapperbezoek wil ik voor het eerst eens met Evie in bad.

[ Bericht 20% gewijzigd door Beessie-Jen op 25-01-2010 14:52:50 ]
  maandag 25 januari 2010 @ 15:15:29 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_77250127
Jochem is goedgekeurd door de kinderarts. Ze dacht even een ruisje te horen, maar de andere kinderarts hoorde niets (gelukkig!) en kon precies uitleggen waarom ze het dacht te horen, dus ben wat dat betreft ook weer gerust gesteld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 januari 2010 @ 15:19:32 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77250368
Even een voor alle zieke kindertjes en hun mama's (en papa's)

En Davinia, wat klink je heerlijk verliefd op je kinders!
en doe nog eens een foto in het daarvoor bestemde topic
pi_77250434
Wat fijn Troel!

en BJ badder ze, leuk! Ben gister met mijn beide kids in bad geweest bij mijn ouders, da's pas quality time!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77250595
Karin, bedje is al omhoog. dank je voor de tip. Net ff gebeld met het kdv, benauwdheid schijnt over te zijn en hij hoest ook al niet meer. Vandaag de pufjes nog maar even volhouden en dan morgen maar weer zonder proberen. Hopelijk slaapt hij vanacht beter... dan kunnen mn lief en ik ook weer slapen.

Troel wat fijn dat alles goed is met Jochem.
BJ sterkte met je rug
Leah wat wordt je al groot meid
  maandag 25 januari 2010 @ 15:35:31 #127
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77251153
Bij gebrek aan tijd even een voor alle zieke beebs en mama's

BE, wat fijn van Oscars hoofdje!!!

Het gaat hier zo goed dat ik niets te melden heb en bang ben voor de wet van Fok!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 25 januari 2010 @ 15:39:14 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77251314
Fijn Troel!
Hier probeert de cb arts al 3 controles lang zijn hartje te controleren omdat ze het niet zeker hoor, maar iedere keer reutelt (snot en slijm) of kletst Oscar er tussendoor. Ze zei de laatste keer, de 90% die ik kan horen zijn in orde en het zou wel heel erg toeval zijn als er net in die 10% nog iets zou zitten.
Nou ja, daar ga ik dan maar vanuit he!
Ik hoop wel dat ze het nou de volgende keer wel goed kan horen.
  maandag 25 januari 2010 @ 16:53:52 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77254674
@Martine;
wat fijn dat het goed gaat met je kleintje!

@BE; vervelend dat ze je mannetje nog niet goed hebben kunnen checken op het CB....

en het bad was heeeeeerlijk! zowel voor mams als voor Evie.

foto's komen in kinderfototopic...
pi_77255059
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
@lily; is het al gelukt met je kolf???
Neuh, niet. Is er niet meer van gekomen. Ik moest nog wat regelen voor het kinderfeestje van jongste zoon nu woensdag en daarna weer naar school. De dagen gaan snel...

Maar morgen ga ik ermee aan de slag
pi_77255337
Beterschap voor alle zieke kindjes.
Iris is weer aan het opknappen, gelukkig. Alleen drinkt ze nog niet zoals eerst, halve flesjes of driekwart. Op zich krijgt ze genoeg binnen hoor. En we mogen (moesten toch onderhand maar eens van het cb) een fles laten vallen, maar als ze niet zo lekker drinkt ben ik daar eigenlijk nog niet zo voorstander van...

Mochten ze van opvolgmelk nou niet meer dan 4 flessen van 200ml? Want ik heb nog 1 pak 1 staan... maar even zien hoe het gaat.
We zijn ook even helemaal gestopt met bijvoeden (waren net begonne met wat proberen), omdat ze gewoon echt niet lekker was, dat gaan we de komende dagen maar weer voorzichtigjes oppakken (niet in het tempo wat het cb aangaf, want dan mocht ze al groente en fruit en af en toe een broodkorst (maar met brood moesten we nog maar wat maandjes wachten... , ik weet niet waar de korst van gemaakt is, maar ik dacht toch altijd van brood... )).

[ Bericht 1% gewijzigd door Nijna op 25-01-2010 17:14:28 ]
Fake it till you make it...
pi_77259830
Ik heb effe geen tijd om bij te lezen, maar wil wel alle zieke kindjes even beterschap wensen. Vanavond naar de oudercommissie van ons kdv en morgen lekker vrij, kan ik effe bijlezen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 25 januari 2010 @ 19:50:48 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77262025
Wij vonden dat Oscar zo veel sliep de laatste dagen.
Geen wonder bedachten we daarstraks als je ziet hoe beweeglijk hij is als hij wakker is. De muziekmobiel wordt totaal uit zijn voegen getrokken en ook de activiteitenboog heeft het zwaar te verduren. En dan nog eens het rollen erbij. Dat is natuurlijk heel veel voor zo'n klein ventje.
Herkenbaar voor de andere mama's?
pi_77262599
Zieke kindjes Beterschap
Nijna, ze mogen niet meer dan 1 liter, wat neerkomt op 5 flessen van 200...

BE, het veel bewegen is wel herkenbaar, hoewel hier niet zo zeer wordt gesloopt. Wel bewogen, gedraaid, gerold, naar achter verschoven/verkeerd getijgerd, gehapt, gegraaid, gelachen...
Maar het vele slapen lijkt ze alleen maar te doen op de dagen dat D. thuis is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77266744
voor alle zieke kindjes.. Hopelijk zijn ze heel snel weer beter! Zieke kindjes zijn zo zielig

ik las nog ergens iets over dat het met Oscar zn hoofd alweer ietsjes beter gaat!

Ik herken helemaal niks van veelslapende kindjes Timo slaapt 's nachts weer prima, maar overdag doet hij amper een oog dicht op het moment..

Dewi van harte met je verhalfjaardag

Nog maar 1 week, dan is Timo ook een grote baby Waar blijft de tijd
pi_77269018
BE, gefeliciteerd met het beter hoofdje van Oscar! ben ook wel benieuwd hoe jullie gesprek zal gaan. En of ie dan een helm moet of dat deze daling doorzet. Ik help je duimen (voor de door jullie gewenste uitslag natuurlijk)!

Chan, Timo alweer bijna een grote baby... gaat snel !

Voor alle beebjes met RS of verkoudheden, een dikke

Hihi, mijn poepmonster is vandaag een plasmonster geworden. Eerder vanavond al bij het verschonen door mijn man besloot ze op het moment van nieuwe luier onder kont nog een beetje extra te plassen... met als gevolg nieuwe luier en nieuwe romper. Nou was ze net weer aan het knetteren met consumptie dus besloot ik meteen maar een nieuwe luier te doen en ja hoor... op het moment dat ik nog even op de naschokken aan het wachten was (luier dus uit) vond mevrouw het nodig nog even te pplassen... romper weer nat. En ja hoor, zelfs daarna moest er nog een beetje uit. En getuige de grote glimlach, denk ik dat ze het expres doet. Zwelgje!
Oh maar vannacht heeft ze gewoon echt goed geslapen... tot wel half 7, en daarna na flesje en schone broek, gewoon weer tot half 11! Ik ben helemaal bijgeslapen weer en zij duidelijk ook. Lekker blij ding vandaag.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:54:29 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77269162
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef mefke79 het volgende:
Thomas al weer in 74! Ah, ca.ra doe nog eens een foto van je beer vent dan. Jij geeft gewoon slagroom, dat is duidelijk!
Ik had een druk weekend, zaterdag moeten werken en gisteren de verjaardag van mijn man gevierd (die was eigenlijk zaterdag....)

Wat ik al aan Asy PM-de:
Ik had het fototoestel op de keukentafel liggen en Manlief kwam vragen waar hij dat op moest bergen. Nou heeft hij het niet gelegd waar ik gezegd heb. Sterker nog, hij zegt dat hij het hele fototoestel niet gehad heeft. En nu kunnen we het niet meer vinden

En Thomas zag er zo leuk uit vandaag (=zaterdag) in zijn broekje met bretels! Het is echt mijn snoepje. Hij was ook heel lief vandaag. Op een gegeven moment wel een beetje overprikkeld, maar toen nam Manlief hem even tegen zich aan en toen kwam hij weer wat tot rust. Totdat mijn oma in zijn oor begon te tetteren. 'Lekker he, bij papa. Ja, lekker he bij papa.' dat soort kreten. Mja het is een lief menske, maar soms....

Mijn ouders hebben nog een Ikea-kinderstoel meegebracht die ze hebben gekregen van een vroegere buurvrouw. Thomas is er al helemaal weg van! Het voordeel is dat het een redelijk klein zitje is, waardoor zo'n kleintje niet wegschuift.

Wegens gebrek aan fototoestel heb ik vanochtend maar een snelle foto gemaakt met mijn telefoon. En omdat Mefke het zo lief vraagt ga ik dadelijk lekker spammen in het fototopic. En daarna snel verder lezen, want verder dan jouw post van zaterdag ben ik nog niet gekomen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 25 januari 2010 @ 22:31:42 #138
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77271148
Hullo Ik kom even snel gedag zeggen en een dikke brengen voor al die arme zieke kindjes en hun mama's, wat naar zeg!

En dikke 's voor Oscar, BE, wat fijn dat het beter gaat met zijn hoofd! Ik hoop dat dit doorzet joh!

Ca.ra, wilde net iets gaan zeggen over foto's met telefoon, maar dat had je zelf ook al bedacht

Linda, haha, wat cool! En wat lief dat je aan mij dacht

En Lijnloos, haha, kleine deugniet heb jij

Karin Te vroeg gejompeld dus Sowwy..

Davinia!! Ben blij te lezen dat het je fysiek beter gaat en nog veel blijer om te lezen hoe gelukkig je bent

Ssserpente, haha, jij bent ook al zo'n emotionele doos geworden? Pardon my french hoor, maar zo voel ik het echt, ik sta soms echt met de tranen in mijn ogen te kijken en te bedenken hoe hard het gaat.. Mijn hemel, I'm turning into my mom!

Hiero gaat het ok, Stef heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad (en ik kon me redelijk inhouden, heb niet zó hard gehuild, dat ging maar op halve sterkte ) en heeft nu verhoging. Hij is huilerig en heeft echt van die zielige glazige oogjes, vind het zo sneu.. Hoop dat hij zich morgen beter voelt, want heb vanavond een überhippe babygym gehaald voor hem Overigens vonden ze hem bij het CB érg groot en zwaar, hij is nu 59 cm. en 5745 gram. Ze liet zijn groeicurve zien en de stijgende lijn is echt gigantisch. Na eerst weken van wegen en zorgen is hij nu in 6 weken tijd 1,8 kilo aangekomen

Hij had er overigens nog wel last van krampjes (as ever ) en mede gezien de krampjes, zijn gigantische groei, zijn verslikken, teruggeven van melk en boeren denkt het CB nu ook dat ik teveel melk produceer. Moet proberen om voor elke voeding eerst even een beetje te kolven danwel zijn hongersignalen net even voor te zijn (owja, dat wordt leuk) om te kijken of dat beter gaat.. Had ik het toch niet zo mis, uiteindelijk. Het is nu wel fijn te weten waar zijn krampjes vandaan komen, kunnen we hopelijk wel iets mee (Davinia, jij had ergens gepost dat je productie bij het kolven niet zo veel zegt over ev. hyperlactatie maar ik baseerde het ook niet zo zeer daarop, maar op alle voornoemde factoren bij elkaar, alleen had ik zelf nog niet bedacht dat dit ook weer iets kon betekenen voor zijn krampjes )
3!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:06:09 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77278874
goedenacht dames

@Trix; wat fijn dat Stef het zo goed doet. Wel jammer dat er aan wordt gedacht dat jij teveel melk produceert. Ik heb dr hier wel vaker wat over gelezen en ook dat is geen pretje. Ik ben benieuwd of Stef rustiger gaat drinken als je vtv afkolft..En die stijgende lijn in de groeicurve; heerlijk toch??
(Evie was ook 1,5 kg in 4(!) weken aangekomen.. ik mag over een week weer heen... dus ben benieuwd).

@Ca.Ra; ik zag net hele mooie foto's van je kleine man in het kinderfototopic; wat een mooie lach heeft ie.

@lijnloos; lastig dat plassen van je kleine meisje onder het verschonen he? Helaas is het mij ook al een paar keer overkomen.. en ook al een aantal keer met poep..

over poep gesproken; poste ik hier een aantal dagen geleden dat Evie ook steeds minder ging poepen; hadden we zaterdag ineens tijdens het verschonen de enormste poepluier.. Ik wist niet dat zo'n kleintje zoveel kon poepen zeg! en het ging ook nog door onder het verschonen.. volgens mij heeft ze het gewoon een week opgespaard ofzo..
  dinsdag 26 januari 2010 @ 07:18:03 #140
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77279260
BJ volgens mij was ik Evie vergeten in mijn lijstje schattige Fokmeisjes. Maar dat kleine kontje in bad is echt schattig. En ze is al goede spekjes aan het kweken!

Wij hebben een nacht gehad van 45 min slapen - kwartier troosten etc. Fijnnnn
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 07:27:43 #141
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77279294
BJ, is zéker fijn om te horen, ik voelde me erg trots om eerlijk te zijn, dat komt allemaal door míjn melk! En dat Evie ook zo veel aan is gekomen verbaast me niet, die drinkt volgens mij ook best veel voor zo'n kleine meid Doe jij eigenlijk voedingen op verzoek, of op schema? De reden van de tip die ze gaf over nét iets eerder proberen te voeden dan dat Stef aangeeft dat hij honger heeft is omdat ze dan minder gulzig gaan drinken en dan niet over-eten zeg maar (net als wanneer je zelf heel erg honger hebt en jezelf dan soms aftopt ). Best een goeie op zich (al lijkt me dat enorm moeilijk, Stef voeden als hij nog niet echt honger heeft is een ramp), want als we hem een fles geven van 160 cc is hij ook tevreden, terwijl 190 cc ook schoon op gaat als we het erin stoppen..

Ik zal strax even een screenie posten van zijn curve zoals die site van het CB 'm weergeeft, daarop is het best duidelijk dat hij enorm gestegen is in korte tijd
3!
pi_77279954
Minke lekkere kliederkont

Ca.ra heb je het fototoestel al teruggevonden? Ik ga straks even Thomas kijken in het fototopic En wat een nacht hebben jullie gehad zeg Is Thomas ziekig? Of wilde hij gewoon niet slapen?

Och arme Stef, de eerste prikjes.. Voelt hij zich alweer wat beter? En wat een beertje wordt hij zeg Ik ben benieuwd naar zn stijgende lijntje

Timo heeft het vannacht geweldig gedaan, om 21:00 sliep hij en om 07:00 pas weer wakker voor de voeding, ik ben helemaal trots op hem Alleen een beetje jammer dat ik dan wel om 03:00 wakker werd omdat ik zo'n dorst had
pi_77280097
voor alle goed slapende kindjes

Beterschap voor de minder lekkere kindjes!

Wij hebben onze gebroken nachten weer terug
Fake it till you make it...
pi_77280514
Jamie heeft vanacht beter geslapen van 2200 tot 0510 (normaal tot 0600) Dus aangekleed flesje er in. Tijdens het flesje drinken zie ik in eens zn kop vertrekken En ja hoor een hele hoop herrie komt er uit zn luier, de stront zat tot halverwege zn rug. Dus dat werd weer wassen en schone kleren Als met gevolg dat ik dus een half uur later op mn werk was dan normaal...

voor iedereen die het nodig heeft
pi_77281164
Hoe is het met Xeentje nu?

Voelt Lars zich al wat beter? Wat een naar idee dat het toch het RS-virus is. Ik duim dat hij morgen weer een stuk opgeknapt is.

Heeft Isabeau uit het flesje gedronken gisteren Sorbootje?

Lente kan rollen

Wat fijn dat Oscars koppie weer wat ronder geworden is BE! En wat klinkt dat geweldig zo'n bewegelijk kereltje!! Logisch dat hij daar van uit moet rusten

Davinia!!! Wat lief, schattig en geweldig allemaal!!

Jamie ook al ziekig. Voelt hij zich alweer wat beter vandaag? In ieder geval goed genoeg voor een enorme poepluier Heerlijk joh!

Leah wat doe je het goed!

Voor je rug BJ

Wat fijn dat er toch geen hartruisje te horen was bij Jochem Troel!

Hihi Minke, trokken ze je steeds de verkeerde kleren aan? Tja dan moet je ze dat toch duidelijk maken he!

Icantrix wat groeit Stef goed! Wel rot dat hij toch wat last van de prikjes heeft, zielig is dat he. Hebben ze zijn groeilijn wel in de borstvoedingsgrafiek gezet? Want bv kindjes lijken de eerste maanden te hard te groeien en lijken na 4 maanden te langzaam te groeien in de grafiek waar vooral de groeilijnen van flesvoedingskindjes zijn verwerkt.
Verder kun je beter je toeschietreflex weg laten lopen in een doekje dan van te voren te kolven, door het kolven loop je kans dat je productie verder verhoogd wordt.

Ik ben sinds zondag weer begonnen met melkproducten en ik weet weer niet of Niels erop reageert. Hij spuugt meer (misschien ?), heeft groene slijmerige poep (maar dat heeft hij anders ook wel eens). SJUCHT!
Vrijdag moet hij wennen op het kinderdagverblijf en hij kan nog steeds niet uit een flesje drinken Ik ben zo bang dat hij de hele tijd gaat huilen daar...
En ik ben heel moe
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_77281314
Whehe Chan Irritant hè? Ik heb dat hier vaak dat Amélie doorslaapt maar dat lief zo hard snurkt dat k nog geen oog dicht doe

voor alle zieke kindjes en hun papa's en mama's. Zo zielig heel veel beterschap en hopelijk knappen de kindjes snel op

BE voor Oscars koppie! Wat ontzettend fijn dat er een afname duidelijk is.

Voor de mama's met zo'n bumbo met playtray geval. Of voor mama's die een kinderstoel hebben gewoon...
wij hebben sinds gister dit ding en het is een grooooot succes

Het ding zit met een zuignap vast op de tray en kan aan alle kanten draaien en rammelen enzo.
Hij is nu in de aanbieding bij Bart Smit voor 6 euro nog wat (zag ik nadat ik hem bij ToysXL had gekocht ) wie weet heeft iemand er iets aan!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77281631
Goedemorgen!

Ik meld me na een goede nacht. Heb me alleen wel verslapen en moest haasten. Isabeau werd zo uit d'r slaap aan de borst geslingerd en daarna de kinderwagen in naar het KDV. Ik zou als ik haar was van minder in de stress schieten, maar ze bleef maar lachen

Huup, welk ding bedoel je precies?
pi_77281932
zie je geen foto sorbo?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77281994
Ik zie ook geen foto, maar heb even gezocht op de site van bartsmit en het is inderdaad een leuk ding!

Althans, als je deze bedoelt
pi_77281997
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:22 schreef huuphuup het volgende:
zie je geen foto sorbo?
Ik ook niet
Toen heb ik maar gegoogled Is het een ding met 3 beestjes eraan?
edit: hihi Chan, die dacht ik ook idd
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')