Lars en Xeentje, heel veel beterschap! Ook sterkte voor jullie mama’s!

Mini-sproet, fijn dat je uit het zkh bent!

voor Oscar!

Hoe komt het dat hij ineens verbeterd is? Fysio? Fijn iig!

Aviva past ook al maat 62!

Van 2 truitje waar eigenlijk 56 in zou moeten staan

Verder is het 0 – 3 months, grote verrassing

Het gaat echt supergoed hier!

Aviva is superlief en Eli is superlief, wel wat aanhankelijk, maar verder echt heel lief voor zijn zusje. Als ik aan het voeden ben, komt hij aan met de speen en probeer ook meteen het zoogcompres ertussen te duwen. En bij de minste piep van madam springt hij op, graait met de meest halsbrekende toeren de speen van waar hij ligt, en perst die in Aviva’s gesloten lippen.

Ze is niet zo spenerig, maar Eli vindt dat ze een speen moet hebben, dus dat geeft mooie rituelen.

En ik geniet echt enorm. Aviva krijgt al spekkies, en dan kijk ik, en dan word ik helemaal week van de gedachte dat dat allemaal van mijn bloed komt!

Eerst via de placenta, nu via mijn melk. Mijn meisje is zo mooi en groot en lief geworden door mijn bloed! Mijn lichaam! Doet het toch nog iets goed.

Ik vind het zo mooi hoe alles werkt met de bv! Ze sliep vannacht 2x 5 uur achter elkaar, dus ik had ‘s ochtends ploftiet, en dan is het zo mooi om te zien hoe ze volledig geconcentreerd mij “ont-ploft”. Zij voldaan, ik weer terug naar semi-normale proprties. Zo mooi!

Nooit gedacht dat ik zo kon genieten van het moederen!

Naja, ik geniet ook van het feit dat ik weer kan staan, en weer sneller loop (ipv waggel) dan de gemiddelde bejaarde, dus het is ook een groot deel genieten van het feit dat ik niet meer zwanger ben. En dat ik een enorme toeschietreflex krijg als ik mijn kinders op de achterbank zie zitten. Mijn rijkdom. Op de achterbank gezellig samen. Zwijmel, zwijmel, zucht!

Ik vind zelfs haar snotjes schattig!

(Eli is verkouden, dus daar krijgt ze wat van mee. Goed voor de weerstand

)
Gister zijn we op een verjaardagsfeestje geweest, alwaar ze uiteraard het aankleedkussen van die mensen volledig heeft ondergepiest!

En ik had er echt een luier onder liggen! Lang leve het back-up pakje.

Eigenlijk zou ik poepbroek 3 van de dag moeten verschonen, maar ze slaapt… Ik eet nu activia’s en dadels voor mezelf, met als resultaat dat Aviva 84x op een dag poept… Ach ja, de luiers zijn geloof ik in de aanbieding bij DA, maar ff kijken of ze nog maat 1 hebben