Lars, wat fijn dat je beter wordt!
Stiemie, ik zou haar laten liggen. Oke, met de kans dat ze om drie uur komt, dat wel. Maar hier werkt wakker maken voor een fles niet. Dan drinkt ie niet echt goed en slaapt ie daarna ook niet echt lekker.
Vlindur, alleen jij kan de keuze maken om te stoppen met de bv. Je hebt het toch geprobeerd? Ik was er van te voren van overtuigd dat ik borstvoeding zou gaan geven, was juist bang dat het niet zou lukken door mijn borstverkleining. En toen het wel lukte vond ik er bijzonder weinig aan. Toen Driekus dan ook te weinig leek te hebben en ik er niet vrolijker op werd, was de keuze hier snel gemaakt en zijn we gedeeltelijk overgestapt op de fles. Echt bij de eerste nachtvoeding met de fles ben ik er bijna zingend uitgegaan, gewoon omdat ik zo blij was dat ik vanaf dat moment niet meer alle nachten verantwoordelijk was voor zijn voeding. Toch jammer dat daarna mijn borstvoeding achteruit holde. Ik blijf me ook afvragen of ie wel genoeg gehad heeft die eerste weken, vooral omdat ie ook niet lekker groeide. Maar goed, genoeg over mij. Jij moet de keuze maken en volg je hart, even schijt aan al het commentaar, niet iedereen is in de wieg gelegd voor borstvoeding. Je ventje heeft meer aan de vrolijke moeder die flesvoeding geeft dan aan een twijfelende moeder die bv geeft. En vragen hebben we allemaal, je wilt niet weten hoe vaak ik hier spiek of iets vraag of dat ik mijn moeder bel om iets simpels. Stom he, je moet een rijbewijs halen om auto te mogen rijden, maar niemand krijgt een cursus ouderschap. Komt goed!
Speciaal even voor Bar

Hoe is het met je manneke?
Ik zag en heel lief meisje in een wipstoel en een mooi manneke onder een mobiel, wat zijn ze nog klein vergeleken bij mijn knul.
O, meiden het gaat zo hard. Driekus wordt ineens weer heel snel groot. Zijn wieg is opgeruimd en de eerste maat 62 past niet meer. Ik had het er vandaag echt even moeilijk mee, vooral ook omdat ik die eerste weken niet echt heb kunnen genieten en overdoen gaat ook niet.
We zijn vandaag gaan babyzwemmen voor het eerst, hij vond het schitterend. Mooi, want mama vond het ook heel speciaal en leuk. Op zo'n moment voel ik me echt zo in en in gelukkig met mijn ventje en ben ik zo blij dat ik dat gevoel ook (eindelijk) heb. Ik ben gewoon mama
(sorry hoor, hormonen he, ik ben echt zo'n doos geworden. Moet je voorstellen, ik heb niet eens gedronken
)